twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.12.10

TURKUAZOO da Neler Oluyor?

fashionbysiu.com / turkuazoo

Geçen hafta sık yazamama sebeplerimden biri de Ankara'dan arkadaşımın misafir olarak gelmesiydi.. 4 gün boyunca Dicle'yi bol bol gezdirme misyonumu sağ salim tamamladım :) (Tam böyle yazdım telefonum çaldı arkadaşım doyamamış bana tekrar geliyor d.günümde :))) yihu.. )

fashionbysiu.com / turkuazoo

En çok eğlendiğimiz yer sanırım Turkuazoo oldu. İyi ki de gitmişiz dedirtti :) Haberdar olmayanlar ve İstanbul dışındakiler için dev bir akvaryum olarak anlatabilirim :)


how to make a gif


Bu arada ard arda çekilen fotoğraflardan gif yapma merakı sardı beni :) Anlaşılıyor sanırım :P
Neyse :)

Hiç bu kadar çok balık görmemiştim desem?! Sanırım artık dibini görmediğim suya da girmek istemiyorum :)


fashionbysiu.com / turkuazoo

Şebeklik de yapalım biraz..

fashionbysiu.com / turkuazoo

:))

Şimdi de orada çektiğim videolarla sizi başbaşa bırakıp balık-ekmek yemeye gidiyorum :))






Bu arada çıkışta fotoğraflarınızı almayı unutmayın :))

fashionbysiu.com / turkuazoo

fashionbysiu.com / turkuazoo

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kadar balıklı resimden sonra, hala balık yiyebiliyor olman ilginç Siucum :)) Ben zaten hiç sevemedim şu balığı gitti. Belki sen de bunları görünce insafa gelir yemezsin diye düşünmek üzereydim ki, ne göreyim:)))

4 dedi ki...

Harika baya eglenceli bir yere benziyor :)

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

güzel çekimler..ne hoş eğlenmişsiniz..bizim burada orası eşim için doğum günü süprizi düzenliyeceğim orada nasipse balık adamlarla yüzme olayı=)geçen bir belgesel arasında söyledi çok isterdim diye dalgıçlık yapmak..=Pçaktırmadan böyle bir şey yapıcam...ama korkuyorum hele o köpek balığı olayı her halde almışlardır önlemini diyerek=)

pelininstyle dedi ki...

Heyyy burasi cook eglenceli:) Cok sekersin sen de canm.

ftmnr dedi ki...

Ankarada da açıldı ama bu kadar güzel değil hatta hiç güzel değil camlar fln pis.. ama tabi ortama ayrıca 1 renk katmışsın:)

Pelin P.A. dedi ki...

Ahhaa eşim Cem bayılır buraya. Ne zamandır eve akvaryum almak istiyordu. Buraya götürüp avundururu onu artık :D

Kürksever dedi ki...

Siyah elbisen HM galiba? :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sound of the Rain, o kadar balıktansonra yiyemedim tabi ama normalde balık favorilerimdendir.. en kötü haftada bir canım çeker.. :) Annemler haftada 3-4 yer :)

Moda Boncuğu, Evet çok eğlenceliydi :))

yaşamsal ganimetler, Teşekkürler.. Süper olur.. ama merak etme dalgıçların girdiği havuzda köpek balığı yok :))

pelininstyle, Teşekkür ederim :))

ftmnr, Aa Ankara'ya açıldığını duymamıştım.. Gerçi ne zamandır da gelemedim :)

Pelin P.A. Hahhaha :)) götür götür ama h.içi gündüz gitsen asıl süper olur hem sakin :))

Coşkun Hürsel, Bilmiyorum desem :) Geçen sene taksimdeki pasajlardan almıştım etiketi hakkında bilgim yok :)

Melis dedi ki...

çook eğlenceli bir yere benziyor! bende oraya gitmek istiyoruuuum :)) bu arada harika olmuşsun!

Adsız dedi ki...

üstündeki elbisenin aynısını bugün taksim terkostan aldım :)

yasemen k. dedi ki...

canım harika gözüküyor ben de ne zamandır gitmek istiyordum, bu posttan sonra en yakın zaman da artık :)))

bedia dedi ki...

ayyy köpek balığı sizi yiyecek gibi duruyo ben burdan korktum =)sevgiler siu...

esra dedi ki...

siu :) ne güzelmiş o kadar çok balık var ki. Ankara ya gel gidelim birlikte :) bide öyküler yayınlanmicak dimi :)

nihalasli dedi ki...

NE guzel bir yermis Istanbul ziyaretimizde burayada gitmeli.Fotograflar cok net cok hos.Iyi eglenmissiniz:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kombinler cok sık baya da eglenılmıs daha ne olsun :)

Adsız dedi ki...

Burnun estetik mi, eğer estetikse doktorunun adını öğrenebilir miyim?

hilos dedi ki...

çok sevndim senin adına bazı arkadaşlara doyum olmuyo ne olusa olsun bu arada gift yakışmış seni hareketli görmek keyifli =) ...

Duygu dedi ki...

aa ne eğlenceli bir yer,istanbulluyum haberim yok ne ayıp dimi:P fotolara bayıldımmmm tatlım,ilk fırsatta görmeliyim burayı:)

Duygu dedi ki...

aa ne eğlenceli bir yer,istanbulluyum haberim yok ne ayıp dimi:P fotolara bayıldımmmm tatlım,ilk fırsatta görmeliyim burayı:)

elvan_u28 dedi ki...

Siucum köpekbalıklı resim gerçekçi olmuş :)) bayıldım

Fashionlicious Girl dedi ki...

ya siuuu gifi hangi programdan yapıyosun:)???

Moment Killer dedi ki...

Şu arda arda fotoğraflardan olşan kareyi dün de Nil'in blogunda görmüştüm. Çok hoş hakikaten.

xxx

Sıla Yılmaz dedi ki...

Melis, gitmelisin kesinlikle diyorum.. bu arada teşekkür ederim..

Adsız, bende terkostan almıştım:)

yasemen k,belki beraber :)

bedia, hahaha :)) gerçekti o zaten ben korkuttum ama :P

esra, Evet 10yüzmilyonbalıkçık var :) yayınlandı :))

nihalasli, Aslında telefonla çekildi ama güzel çıktı :)

Kova Kadınıyım Ben, Evett deli gibi eğlendik :)

Adsız, Benimki evet Dicle'ninki değil :) mail ile ulaşır mısın bu konuda :)

hillizm, humm beni hareketli görmek güzelse birazdan videom geliyor :))

Duygu, Aaa ayıp :) ihihi

elvan u28, :)) hah eh işte bu kadar gerçekçi olabildi :))

Fashionlicious Girl, googledan ara 218764 tane çıkıyor :)

Moment Killer, bende sen söyleyince baktım şimdi çok güzel olmuş ama onunki :)

funda dedi ki...

harika burası çok eğlenceli bir yere benziyor senin sayende bizlerde görmüş olduk :)

chokella dedi ki...

süper görünüyo canım çekti :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin