twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

3.12.10

Digiturk Sorunu / Sorumsuzluğu / Müşteri Memnuniyetsizliği

Selam!

Blogumu hiçbir zaman bu tarz olayları yansıttığım bir alan olarak kullanmadım. Ancak bu sefer sanırım benim gibi sakin bir insanında dayanamadı !

Çok uzun zamandır Digiturk üyesiyiz. Birde daha kaliteli görüntü daha net görüntü amacıyla digiturk plus paketini kullanıyoruz. İkinci odadaki üyeliğimiz ile beraber her ay zaten yeterince yüklü bir fatura ödüyoruz. Bu durumda da teknik olarak her türlü desteği 7/24 alma hakkımız olduğunu düşünüyoruz.

Bugün eve geldiğimizde Digiturk'te film izlemeye başladık. Ancak yaklaşık yarım saat sonra Digiturk kutumuz kendi kendine kapandı. Tekrar açtık filmi baştan izlemeye başladık. Bu kapanma süreci tekrarlamaya devam etti. Yani 1 dakika kadar açık kaldıktan sonra Digiturk kendi kendine kapanıyor.

Müşteri hizmetlerini arayıp şikayetimizi bildirdik. Telefonda kartı takıp çıkarmamızı istediler. Bu işlem yapıldıktan sonra sorunumuz çözülmediği takdirde tekrar aramamızı teknik servise yönlendireceklerini söylediler. Telefonu kapatır kapatmaz kutumuz tekrar kapandı ve bunun üzerine yeniden aradık. Durumu belirttik. Teknik servisin gelmesini beklemek zorunda olduğumuz ve sorunu onların çözebileceğini belirttiler. Buraya kadar bir sorun yok.. Ancak!

Bizim istediğimiz; Her ay sorunsuz bir şekilde ödediğimiz faturalarımız karşılığında sorunsuz hizmet almak. Ya da bizden kaynaklanmayan sorunlardan dolayı (mesela TV bozulması bizim sorunumuz! ) servis alamadığımız, yayını izleyemediğimiz saatlerin & günlerin fatura tutarının , faturamızdan düşülmesi. Çünkü bugün Cuma, yani maç var.. Daha sonrasında moviemax'te benim izleyeceğim filmler var diziler var.. Ve ben bunların parasını izlesem de izleyemesem de ödüyorum !

Teknik servis ve benim ortak bir saat ayarlamamız belki bir hafta sürecek! Bu süreçte ben yine de ödeme yapmak durumundayım.

Müşteri hizmetlerinden görüştüğümüz kişiler bize bilgisayarla konuşuyormuşuz gibi tekrar tekrar aynı şeyleri söyledi ancak herhangi bir çözüm yok!

Teknik servis en kısa sürede gelmeye çalışacak olabilir ancak ben müşteri hizmetleri ile konuşurken, herhangi bir sorunda beni mağdur etmeyeceklerini bilerek telefonu kapatmak istiyorum. Beni "parası alınacak bir kişi" olarak görmelerini değil gerçek anlamda "müşterileri" olarak gördüklerini bilmek istiyorum!

Digiturk ile sorunlar yaşayan bir tek ben miyim?


GELİŞMELER

Akşam yaptığımız telefon görüşmesi sonucunda teknik servis arayıp, ertesi gün için saat 10-13 aralığında randevu verdi.
Ancak sabah kalktığımızda 9'da telefonumda bir mesaj vardı. Teknik servis randevumuzu bize sormadan 13-17 arasına almıştı.
Tekrar Digiturk'u aradık yine 30 dk kadar tartıştıktan sonra. Randevu saatimizi bize sormadan değiştirdikleri için şikayet ettik ve teknik servisin bize randevu verilen saat dilimi içinde gelmesini istedik ya da bizi aramalarını istedik.
Şuan saat 13:50 teknik servis henüz gelmedi. Biz yine 20 dakikadır tartışıyoruz. Teknik servis henüz bize ulaşmadı. Ve geçerli bir açıklama yok!

Eşimin eski evindeki digiturk ile ilgili yeni bir şikayet oluşturduk, 10 dakika içinde geri dönüş yapıldı!

Teknik servis 17:00 civarında geldi. Kutudaki sorun çözüldü, teknik servise şikayetlerimiz yüzyüze de iletildi.
Daha sonra Digiturk'ten aradılar. Yaşananlar için özür dilendi. Hediye olarak film vermek istediler kabul etmedik. Sadece sorun çözülsün istiyorduk.
Şimdilik konu kapandı evet ama bir daha sorun olduğunda tüm bu süreç baştan mı yaşanacak emin olamıyorum.


26 yorum:

Leah dedi ki...

Digiturk resmen sabır sınayan bir kurum. Ücretsiz olarak verdikleri çanağın parasını adres değişikliği sonrasında isteyen bir yer orası. İnsanı deli eder, sinirlerini zıplatır. Onlar kibarlıktan anlamıyorlar kesinlikle. Bağıra çağıra konuşmak lazım. Ancak öyle anlıyorlar olayın aciliyetini. Şikayet dilekçesi falan oluşturun bence Siu, er geç döneceklerdir. Siz yine Digiturk'unuzu iptal ettirmediğiniz halde ödemeniz gereken miktarı ödüyorsunuz. Benim erkek arkadaşım iptal ettirdiği halde 3 ay kaktırdılar ona. Anlamak mümkün değil. Nefret ediyorum digiturkten. Nefret.

Nirvana. dedi ki...

öncelikle merhaba, bzde de plus vardı bazı problemler oldu ve babam plusı geri verdi, normal digiturk kullanmaya devam ediyoruz hiçbi problem kalmadı :), ztn plus da adı plus yanii bütün kanallar hd olsa barii ..

Girls On Blog dedi ki...

Yüzlerce yorum gelicek bu postuna.
Yalnız degilsin!
sevgiler

Girls On Blog dedi ki...

Yüzlerce yorum gelicek bu postuna.
Yalnız degilsin!
sevgiler

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Tek sen olmadığına emin olabilirsin...Terbiyesizlik gerçekten her zaman aynı sorun..Birde ne sorun olursa olsun kartı çıkarıp takın diyorlar,en son ağzıma ne geliyorsa saydım...Tehdit etmek bazen çözüm olabiliyor..Teknik destektekilerede 3-5 aynı konuşmaları ezberletmişler papağan gibi aynı şeyi konuşuyorlar...Tehtidkar konuşmalardan hoşlanıyorlar bence onlar,ödemeyi 1gün geçirsek anında yayın kesiliyor..

disastyle.blogspot.com

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Canım Digiturkle bizde benzer bir sorun yaşamıştık,müşteri hizmetleri çok iyi olan şirketler sayılı zaten şu anda Koçnet Biri internetle uğraşıyorum ben de!Yanlış yapılan kurulum ücretini ödemek zrunda bırakıldıgımız yetmıyor gibi 3 katı fazla fatura odedık yanlıs fatura kesıldıgıne ıkna edene kadar(AYrıca kurulum yanlış oldugu ıcın kendım bılgısayarcıya kurulum yaptırtana kadarkı gecen surede kullanmadıgım ınternetın de parasını odedım)!Su andada gerı odeme konusunda uzlaşamıyoruz.Bu tür şirketler böyle başvuru yapmak ıstenıldıgınde her turlu ımkan saglanırken iş sorun çözmeye geldıgınde kapılar duvar oluyor!Peşini bırakmamak lazım!Lanet olsun diyip bu paraları odeyen bır çok ınsan sayesınde çok para kazanıyorlar!Haklarımzı bılmemız lazım.

tuba can dedi ki...

kesinlikle yalnız değilsin yaklaşık 9 yıldır digiturk üyesiyiz ve aynı sorunsal yok kutu bozuldu teknik servis yönlendirilecek yok çanak kaymış kışın çatıya çıkamıyoruz vs.vs. her seferinde parası alınacak kişi konumundayız en sonunda kapattırmaya karar verdik ne mümkün ücretsiz teknik servis 3 ay tüm kanallar açık ayda 5 film ücretsiz neyse yine kandırıldık devam ediyor üyeliğimiz ama sonlanması yakın :)

Adsız dedi ki...

Bende uzun zamandır digiturk üyesiyim benim yaşadığım sorun biraz farklı...Her yıl digitürk dergisine üye oluyorum fakat bu yıl nedense dergi sadece 1 kere geldi...Sürekli müşteri hizmetleriyle konuşuyorum hallediceklerini söylüyorlar fakat yine yok...

Adsız dedi ki...

Bende uzun zamandır digiturk üyesiyim benim yaşadığım sorun biraz farklı...Her yıl digitürk dergisine üye oluyorum fakat bu yıl nedense dergi sadece 1 kere geldi...Sürekli müşteri hizmetleriyle konuşuyorum hallediceklerini söylüyorlar fakat yine yok...

Sanemiko dedi ki...

deli misin digiturk yüzünden geçen ay sinir hastası oldum!aynı şey benimde başıma gedi zaten mşteri hizmetlerine bağlanmak yarım saaten daha fazla sürüyor sonra da aynen saatlerimiz uyuşmadığı için 1 hafta tvsiz kaaldım bende en sonunda sinirlenip uyeliğimi iptal ettirttim,tevami masraflarımı karşılayacaklarına bir de benden çalışmayan bozuk dekoderi ayaklarına kadar götürmemi istediler!!! tabikide götürmedim gelip kendileri alsınlar bir işe yarasınlar uydunete geçtim tüm film kanalları var gayet memnunum!stelik HD yayın yapıyor tüm kanalları..tabi bu arada digiturk kapattırmıyım diye 6 aylık bedava tüm kanallar açık üyeliğe kadar teklif etti ve günde 10 kez aradı ama çok sinirlendim sevmiyorum artık onu:)!!!istemiyorum hıh!

lale kunt dedi ki...

digitürkle yaşadığımız sorunların ardı arkası kesilmiyo ve ben artık bıktım. kiminle konuşsam aynı sıkıntılar var zaten.
her yağmur yağdığında yayınımız kesiliyo eve teknik servis çağırmak zorunda kalıyoruz. bu ne demek? her defasında 20tl.
şaka gibi, 1 yılda kaç defa yağmur yağıyo ve ben her yağmur başına 20 lira ödüyorum :)) komedi resmen.

dsmart'a geçicez, fakat sözleşmemiz varmış bikaç ay daha bu saçma sapan firmaya katlanmak zorundayız yani.

Adsız dedi ki...

Başlığı görür görmez direkt daldım Siucum. Benzer sorunu biz de yaşadık son iki haftadır evde. Kaçırdığımız maçlar da, filmler de aynı şekilde. LNB çıkışının yanmış olduğunu söylediler, (çanağın orda bulunan bir aksan) ve servis ücreti + LNB ücreti alarak sorunu sadece 1 haftalığına çözebildiler. Zaten cihaz yeni sayılır, diğer tvlerde türksat uydu olduğundan Digi'ye daha yeni geçtik sayılır. Buna rağmen servis ücreti + mekanik LNB'nin ücretini almaları bizi zaten yeterince soğuttu servis yaklaşımlarından. Ayrıca vermiş oldukları hizmette yukarda belirttiğim gibi 1 hafta idare etti. Diğer hafta sonu yine aynı sıkıntıyı yaşadık, yine sinyal yok diyordu. Bu kez de, 1 hafta önce gelen KENDİ elemanları soketi iyi takamamış yerinde temassızlık varmış. Bu gelenler de onu düzeltti. Her iki problem de peşpeşe, HAFTA SONLARI (maç,film vb.programların en gözde zamanları)BİZDEN KAYNAKLANMAYAN NEDENLERDEN dolayı meydana geldi. Ve bunun faturasını zaten birtek haftasonları göz atabildiğimiz TV'yi izleyememe ile ödemekle yetinmedik maddi faturalarını da biz ödedik. Hem kendi donanımlarında daha yeni olmasına rağmen sorun çıktı, hem kendi beceriksiz servis elemanlarının kötü işçiliği yüzünden aynı problem haftasına tekrarladı. Hem de faturalarını bize ödettirdiler her türlü !

Ohhhh be !! Senin aracılığınla ben de içimi dökmüş oldum Siucum :)

çokoprenses dedi ki...

digiturk bunu hep yapıyo!!

mügem dedi ki...

slm:) facetende yazdıım gibi biz de baya bi sıkıntı yaşıyoruz digiturk yüzünden hatta iptal etmeyi bile düşünmüyor değilz:( Kaç yıllık kullanıcıyız vede digiturk plus'a sahip olmamıza rağmen seninde dediğin gibi kaliteli hizmet alamıyoruz.Moviemax'te aynı filmleri koymaktan bıkmadılar mı bilmiyorum bu ve benzeri bir sürü sorun :/// ıyyyy

gamze dedi ki...

kesinlikle haklısın sevgili sıla, digitürk ile sorun yaşayan eminim bir tek siz değilsinizdir. biz de en ufak bir yağmurda, rüzgarda ekran donmalarından müzdaripiz. arada bir "kayıtlı kanal yok" ibaresine maruz kalıp, her seferinde yeniden kurulum yaptırmak zorunda kalıyoruz. en sinir olduğum özelliği ise algılama(!) problemi, kumandaya bastıktan sonra kanal değişimi için uzun süre bekletiyor. ve bu bazen gerçekten çok can sıkıcı...

Adsız dedi ki...

bu durumda yapmalari gereken sey size gecici kutu ile aninda sorunu cozmek ve tamirati bittigindede size kendi kutunuzu geri getirmek olmali. Yani herhalde odeme icin bir sey yapamasalar bile bu hizmeti sunabilmeyi akil edebilmeleri gerekir.Zaten o kutulari bir nevi kiraliyorlar.Ama olurmu yapmazlar 3 kurusu kar sayarlar. Sevgiler

Esra Aytul

Zeze dedi ki...

Merhaba, üyeliğinizi iptal ettireceğinizi söyleyin. Kaydınızı alsınlar, birkaç gün sonra size şöyle indirim yapalım, yok bu ay para almayalım diye ararlar. Derdinizi anlatmakla hiç yormayın kendinizi. Bu şekilde ödeşirsiniz :)

nihalasli dedi ki...

Haklisin canim sonucta belli bir odeme yaptigin ve odeme alirken problem cikmayan ama hizmet alirken problem cikan bir durumda hakkini aramaman olmazdi.Umarim hallolur.
Telefon hat sirketleride sikayet bildirince boyle kaset gibi ayni seyi soyluyorlar ne zaman birakiyorum artik hattinizi dedigimde kimler ariyor kimler::))

Adsız dedi ki...

valla digiturk'un surekli kendikendine kapanmasindan dolayi kapattik, yerine uydu aldik.

Moda Kuşu dedi ki...

Kesinlikle haklısın siu ! Digitürk böyle malesef...

Modamla dedi ki...

dejavu yaşıyorum sanki aynı durumları yaşadım, her yağmur yağdığında yayın kesildi,her ay tıkır tıkır parayı almayı bilen digitürk teknik servise her defasında 20tl ödetmeyi de bildi.
allahtan üyeliğimi sonlandırdım da kurtuldum.aylarca vazgeçmem için gece gündüz aradılar ozaman akılları başlarına geliyo malesef.
artk açmıyodum sapık gibi hergün arıyolar "neden kapatmak istiyorsunuz,neden neden?" konuşup tek tek hepsine anlatcak halim yok:D düzgün hizmet yok anca para alsınlar

Shiney dedi ki...

Ay cok uzuldum canim, ne bicim birsey bu!
Bizde yeni aldik digiturku eve bakalim 2 ay oldu, insallah bizde boyle sorunlar yasamayiz :((

Kelebek Köşesi dedi ki...

emin ol siucum bi sen değilsin dertli olan her maç akşamı babam digitürkü parçalama seviyesine kadar geliyor sinirden..

Unknown dedi ki...

yaq varya harika bi yazı olmuş hatta bunu digitürk tekrar tekrar okusun çünkü benimde sabrım taşıyor yavaş yavaş.. Benim yayında sürekli donma var sinyal seviyesi düşük her şey dert yani. VE teknik serviside müşteri hizmeleride berbat. Aldığıma bin pişman olduğumam yanayım yoksa ödediğim paralaramı bende aynen plus kullanıyorum ve yan odaya da geçmem lazımken sırf bu aksilikler yüzünden geçmiyorum bir yılım kaldı dolsun anında iptal edecem bu aksilikler devam ederse

meritamon dedi ki...

sıucum yıllarca cagrı merkezı yonetmenı olarak calısmıs bırı olarak,
call centerla konusurken agent la sorunu cozemıyorsan yetkılınızı baglayın dıye ısrar etmelısın ve kızmamalısın onlar gıbı sabıt tonda ama ısrarcı olursa bırsey yapamazlar yetkılıye aktarırlar ona da uyelıgımı ıptal edıcem tehdıdı savurmalısın cunku musterı kaybı performans degerlendırmesınde cok onemlıdır:)ama en onemlı tavsıyem d-smart a gecmen ben cok cok cok memnunum ıyıkı dıgıturku bırakmısım.2 senedır kullanıyorum kar bıle yagsa yayın kesılmedı ve cok daha kalıtelı kanalları var,
maç ıcın dıgıturke mecbur degılsın eşin dıgıturk web tv uyelıgı alıp mac ızleyebılır.umarım yardımcı olabılımısımdır kendıne ıyı bak.

Unknown dedi ki...

bence çok şanslısınız karşınızda konuşucak birini bulmuşsunuz. 7/24 müşteri hizmeti ve memnuniyeti diye kampanyalar yapan digitürk nedense sürekli band kaydından bir adamın sürekli şarkı sölemesinden bıkmış durumdayım. 'futbolun ev adresi lig tvi lig tivi' :D ezberledim artık bu şarkıyı. nedense sistemden kaynaklanan biri olduğunda kimse teli açmıyor. ama borcu geciktridiğinizde tv i açtığınız anda borcunuzu ödeyin yazısı. benim şikayette bulucağım bir kişi bile çıkmadı karşıma.ayrıca teknik servisin dekoderden veya çanaktan kaynaklanan sorunlardan da para almasını hiç anlamıyrm tamamen para tırtıklamak için görüyolar bizi. belkide özellikle sistemden onlar müdahale ediyor teknik servislere kazanç sağlamak için :D bu sorun digitürk kullandığımız sürece sürecek en kısa zamanda sözleşmemin bitip herhangi bir uyduya geçmeyi düşünüyorm;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin