twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

1.5.10

Bi Öpücük Versem??

fashionbysiu.com

Dudaklı kıyafetlerle ilgili yazı yazmaya başlayınca nedense aklıma ilk gelen Blisskiss'in dudaklı çantaları oldu.. Alınacaklar listesine de eklendi hemen :) Bu arada sizde isterseniz eğer internetten satış var :)
fashionbysiu.com
Bunlar da polyvore'dan sizin için topladıklarım.. Ben çok seviyorum galiba bu deseni.. Bir tane da kumaş aldım böyle elbise olmayı bekliyor :) En kısa zamanda biter de giyerim inşallah :)



fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

19 yorum:

Stilcatcher dedi ki...

Bana da dikiş öğret:)

Derince dedi ki...

Somon rengi elbise güzelmiş.Biryerden hatırlayacağım onu ama nerden? :)

Chilek dedi ki...

Hepsini istiyorum hepsiniiiiiiiiiiiii:))

Cansın Ekşi dedi ki...

Dudaklı kısa t-shirtler çok hoşuma gitti.Aklımda onlardan bi tane almak var

Pele dedi ki...

Çooook güzel şeyler bunlar yaa yerim yer öpmekte ne kelime =))) Elbisenin bitmiş halini heycanla bekliyorumm mjksss

tubiss dedi ki...

ayy şu gözlüklü öpücük yollayan kızı sevdim :)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Blisskiss'in bu dudak çantasını çok beğeniyorum. Grisini görmemiştim ama o da çok hoşmuş.

Benim Dünyam dedi ki...

Gayet hoş. teşekkürler, ellerinize sağlık :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

seni kocaman öperim görürsün:)

Unknown dedi ki...

Bileklik süper :)

Yelda Calimli dedi ki...

hepsi birbirinden harika....sasirtici olan dudak resmini bu kadar etkin kullanmalari, ozellikle canta cok yaratici olmus:)paylasimin icin tesekkurler siu:)sevgiler...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Itır, öğretirim bebek :)

Derince, Bilmem nerden?? :)))

Chilek, Bi tane da bana bıraksaydın :P

Cassie Ramone, bu ara sık sık bi yerlerde görüyorum.. yazın rahatlıkla kullanırsın :)

Ezgi, :)) Bende merak ediyorum elbiseyi :))

tubiss, sana öpücük yolluyor olsun o zaman :))

Alışveriş Cini, gri-pembe uyumunu çok severim zaten ben :)

Benim Dünyam, Rica ederim ne demek :)

seda, hahhaha öpüşelimmi? :)

Mavi Masal, bende sevdi çok eğlenceli :)

Yelda Calimli, Ama iyi de olmuş bence.. ben seviyorum en azından :))

Koray Caner dedi ki...

Benim aklımda direk Yazbukey dudakları geldi :) Ama böyle public öpücük dağıtma sen yine bak olay çıkmasın! :))

pelininstyle dedi ki...

Hepsine bayildiiimmmmm

Sıla Yılmaz dedi ki...

Koray, onları daha yeni Deniz yazdı diye eklemedim :) ama evet public öpücük tehlikeli :P

pelininstyle, Bende...:))

defne dedi ki...

yandaki dudaklı 'izlediğim bloglar' kısmı da çok güzel olmuş :) ilk onlar çekti dikkatimi :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aa o tamamen aklımdan çıkmış evet orada da öpücükler var :))

Stil Direktoru dedi ki...

son elbise favorim benim de

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hayır hepsi benim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin