twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

28.5.10

Akay'dan Sevgiler 2 :)

fashionbysiu.com

İkinci gelinlik tek omuzlu bir gelinlik bu sefer..
Duvak yerine de saç aksesuarı kullandık :)

Gelinlik: Akay Gelinlik
(Kuyumcukent Akay Gelinlik soranlar oluyor.. )
Takılar: Model Pırlanta

fashionbysiu.com

Meraklı Siu etiketlere bakarken :P

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Ceyda'mı da görün :))
Bir de gidip bakın bakalım hangilerini yayınlamış :))

fashionbysiu.com

17 yorum:

Diwonderland dedi ki...

Bence saçını salık bırakmalısın:) Davetliler için alternatif tuvalet modelleri de giyseydin Siu'cum:)
örnek saç linki http://hasel.typepad.com/.a/6a00e008d93d6b883400e55400b0398834-500wi

Zeynep dedi ki...

önceki dahamı güzel ne? :)

Lokum Hanim dedi ki...

hihi prensessin sen!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım tamamına erdirsin

Aslıhan dedi ki...

Duvaksız bir gelinlik düşünemiyorum, duvağın üzerine kondursak o aksesuarı olma mı? :D :D

Unknown dedi ki...

Muhtesem :D Senin gelinligini cok merak ediyorum :) Heyecan artmisdir simdi cunku az kaldi :D

Modavesaire dedi ki...

canm bu daha güzel olmuş önce giydiklerinden. ben sana yakıştırdım..sevgileerr..

Adsız dedi ki...

issste sana bu gercekten yakismis siu! :) cok hos gorunuyorsun:) ceyda da cok iyi is cikarmis gercekten.. en cok son fotografa olmak uzere hepsine bayildim:)) cok tatlisin!:)

pinar

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

muhteşeemoo!
kızım artık senden bi defa bile bahsetmediğim insanlar evleneceğini, seni nasıl sevdiğimiii! ve en çok da heyecanımı biliyor. sokaktan geçene bile söyleyebilirim:p

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Son fotoya bayıldım Siucum, Ceyda'yı ve seni tebrik ediyorum buradan :)

özdenözden dedi ki...

sılacımmmm ceyda ile olan poznunza bayıldımmm :) en az senın kadar meraklııı 9oldgumu dsndgm ıcın ufak bır sorumm varrr:)abiyelere göz attın mı hıiç?önümğzdeki düğünler içinn fiyat ve model arastırması yapıyorum fiyatların aralıklarını yazarsan cok sewnrmm:)

Flame dedi ki...

Azıcıkkkkkk omuzları benim elbiseme benziyor. Sünnete 1 ay kala siparişi verebildim bende :p Umarım çokkk güzel olurrr.. Peki peki siuuu senin gelinliğini ne zaman görücezzzzz???

Sıla Yılmaz dedi ki...

Dimple, aslında orada giyecektim ama halim kalmadı :))

Zeynep Gürbüz Duman, evettt :))

zuzu, prensesler hırsızlık yapmaz, arkadaşının ojelerine göz dikmez :))

pembesinti, teşekkürler..

Aslıhan, bende düşünemiyorum eksik geliyor :)

Tugba, evet hemde nasıl :))) benimki sürpriz :)

Burcu Küçükturan, teşekkürler cnm

Pınar, son foto çok tatlı ama :))

seda, aaaaa :)))) ihihi çok hoşuma gitti :))
canım benim herkes duysun ben de sedayı çok seviyorum!!

Alışveriş Cini, Teşekkürler cnm :))

özdenözden, bakma fırsatım olmadı çünkü çok yorulmuştum yoksa denemek aklımdaydı :)

Flame, Haftaya görürsünüz herhalde :)))

Miss Sensible dedi ki...

Siu, fikrimi değiştirdim. Bu tek omuzlu daha daha hoşuma gitti :)
Benim hayalimdeki gelinlik modeli tek omuzlu gelinlik olduğu için bu model çok hoşuma gitti :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

öpüyorum :))

aysegul in ny dedi ki...

sanırım en begendıgım gelınlik, sac ve makyaj bu oldu hem dogal hemde cok sık budur :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

kuzucuk, benim gelinliğimi daha çok seviceksin bence :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin