twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.5.10

Düğünüme Gelenler İçin Kıyafet Önerileri? :)

fashionbysiu.com

Herhalde hemen hemen hergün Sıla düğünde ne giyicem? Yardım et diyen bir kız topluluğu tanıyorum :) Ben gelinliğim için bu kadar heyecanlı değilim :))


fashionbysiu.com

Ama tabi bu çağrıyı es geçmiyorum.. Hazır elim değmişken sizin için de bakıyorum neler var neler yok.. neler giyebilirsin.. nasıl fikirler verebilirim :) Buyrun..
Herkes düğünler, nişanlar, davetler ve mezuniyet için seçimini yapsın..


fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

31 yorum:

Chilek dedi ki...

Yeşil elbise çizgili ayakkabı kombinini ben alıp giyebilir miyim?:))

plndrkn dedi ki...

Bende bir arkadaşımın düğünü için bakınıyordum çok iyi oldu, ellerine sağlık :))

SadeceBlog dedi ki...

Başlık süpermiş hihihi:))

//SECHHILL\\ dedi ki...

harika seçimler

modafobik dedi ki...

Erkek konuk yok mu? ehehe (=

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

elbiseler çok harika mezuniyet balom için güzel fikirler verdi banada nerden bulacağım ben bunları ühüüüüü =(

pembesinti dedi ki...

Ellerine Saglık :) hepside birbirinde güzelll

Unknown dedi ki...

Siucummm güzelim elbiseler ayakkabılar çok şık da bir de ayakkabıların markalarını yazsan da bizde almaya çalışsak olmaz mı :)ya da nerede bulabileceğimizi... Sewgiler

onelife dedi ki...

ahh siu birde bunların markalarını iliştirseydinya..yeşil ,fırfırlı olan elbise benim favorim oldu

nily21 dedi ki...

süpper!!! 3. sıradaki tuvaletleri veya benzerlerini nereden bulacağımı bilen varsa acil mesaj atın arkadaşlar :)))
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Hepsi muhtesem ama keske hangi markadan olduklarinida yazsaydin :D

canDirekli dedi ki...

düğüne gelen erkekler bu posttan sonra vazgeçti :P

aaa ayıp :D

Adsız dedi ki...

2. sıra ilk elbisenin ve yılan derisi ayakkabıların markasını öğrenebilir miyim?

Adsız dedi ki...

Siu, aslen nerelisin ? Özel değilse, cevaplarsan sevinirim.

Adsız dedi ki...

Siu, aslen nerelisin ? Özel değilse, cevaplarsan sevinirim.

mermaid dedi ki...

Hayatım çok güzel bunlar ama nerden alcaz:) Bir de adres, marka verseydin keşke:):) Hoş ben aldım düğün elbisemiiiiiii
Öpüyorum çok

özden dedi ki...

sılacım en üstteki pullu mavi bej elbise ile turuncu pembe elbiseye bayıldım markaları nelerdir?bende mezunıyet ve onumuzdekı yaz dugunlerı ıcın kıyafet bakıyorum cokk ıyı oldu bu:)

Adsız dedi ki...

sen bir meleksin Siu (:

defne dedi ki...

:) süper bir başlık bu :) yahu gelinler kendi gelinliklerini düşünüp durmuyorlar mıydı düğüne kadar :D

fashion diaries dedi ki...

Çok güzel kombimler :) davetler için bende de fikir sahibi olmamı sağladı :)
gelinlik yok galiba hala ??
çooook merak ediyorumm!!! az kaldı prenses gbi olcağna inanıyorumm!!

-EN-

Sıla Yılmaz dedi ki...


Chilek, tabi olur :)

pindurukan, Ohh süper olmuş :)

Sadece Blog, kandırmalı başlık :P

Sechhill, teşekkürler :)

Modafobik, yok kız kıza düğün yapıcaz :P

pembesinti, işine yaradıysa ne mutlu :)

Can Direkli, :)) uydurma vazgeçmediler :))

Ertem, Çok karışık bir mesele aslında bu :)) Özel değil ama heryerden var nerdeyse :P

Zeynep Vio, :)) teşekkürler

defne, Bu sefer böyle oldu :))

fashion diaries, Ne güzel :)
Benim gelinlik var artık ama sürpriz :)

gökkuşağında oturan kız, Nelquez 1903, onelife, nilgün, Tugba, Adsız, Özden, Mermaid,

kızlarr... tek tek markalara bakmadım.. polyvoredan beğendiklerimi topladım sonra kafama göre ayakkabılar seçtim.. markalara dikkat etmedim.. polyvore da derinliklere dalarsanız bulursunuz ama :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben elbise ve ayakkabılardan çok, kombinlerini sevdim. tam benlik! çok fazla uyum sevmiyorum, özel gecelerde bile. farklı ve sürprizli renkler, tarzlar, dokular olmalı kesinlikle:)

ladybird dedi ki...

başlığa bayıldım...post süper olmuş:)

Nur Karaata dedi ki...

hahahaha çok komiksin bebeğim :) hepsi süper ya! ne giyicem bakalımmmmmmmmm :))) hahaha

BuonaSera dedi ki...

ya cok alemsin :))))

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, bilmezmiyim ben sen ne seversin ne sevmezsin :) canım benim.. katılıyorum sana.. bende öyle severim ama kullanmada o kadar cesur değilim biliyorsun :))

ladybird, başlıkta oyun yaptım biraz :P

Nur, :))) ihih hadi biletini al da rahatlayım:))

BuonaSera, sen bunları pekinez gezdirirken giy :))

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden şıklar.Hangisini en çok beğendim diye şaşırdım.Ayakkabılar süper.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben seni açarım:) hihi haha hoho!

FashioNordic dedi ki...

Düğün dernek için kıyafet bulmak gerçekten çok zor,süper olmuş kombiler eline sağlık.Yalnız nereden bulunur bu elbiseler onu da söylesen keşke:(Mesela ilk sıradaki siyah ve 4.sıranın ilk başındaki elbiselere bayıldım.nerede satıldıklarını biliyo musun?

cansu94 dedi ki...

hepsi çok güzelll :) düğün nerdeydi senin?? bide gelinlik hazır mı?? benimde düğünüm varda yardım alacaktım senden :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Nalan, bende zevkle seçtim hepsini :))

seda, noel baba gibi gülmeye başladın sen :))

Fashionordic, tatlım dediğim gibi polyvore dan topladım hepsinin tek tek markasına bakmadım.. girip kendin bulman gerekecek malesef :/

cansu94, Teşekkürler :) Gelinlik hazır tabi.. sormak istediğin şeyler varsa mail atabilirsin cnm elimden geldiğince yardımcı olurum :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin