twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

31.5.10

Evliliğe son 4 gün




Bugün haftaya başlıyoruz, biterken de ben evleniyorum :)

Durmadan düşünüyorum ne unuttum diye..

Artık heyecanlıyım.. tüm sakin geçirdiğim dönemin acısını çıkartıyorum resmen..

Her şey de bitmiş durumda değil..

Mesela..

Nikah Şekerleri, son dakika işi oldu yine dün şekerciyi açtırdık, hemen seçtik :) perşembe teslim edilecek 700 şeker yetiştirilirmi sorun çıkarmı bilgisi olan varmı mesela??

Müzikler, hala tam olarak netleşmedi.. Bana giriş müziği, pasta müziği vs konularda yardımcı olabilecek varmı? :) Aklınızdaki şarkıları dinlemeye hazırım.. Dinlediğim hiç bir şeyi sevemiyorum :)

Biraz bronzlaşmak niyetindeyim ama son dakikacı olarak hala ona da zaman ayıramadım :P

Ayakkabılarımı giymek için mi sabırsızım düğün için mi bilmiyorum :) Malum ayakkabılarımı çok sevdim.. Bir de annemle süslediğim için içime sine sine giyicem :)

Kuaför ve makyaj için Yeşilköy'de güzel bir yer aradığımı biliyorsunuz, sonunda benim için doğru adres bu işin piri olduğuna inandırdığınız Baykan Kuaför oldu :)

Masa süslemeleri için organizasyon şirketine bugün gidiyorum..

Çarşamba günü bekarlığa veda için kimleri davet ettim hatırlamıyorum, sadece bir sürü eksik vardı listede onu hatırlıyorum :)) Okuyan arkadaşlarıma duyrulur bana lütfen mailden ulaşın :)

Gelin arabası süslemenin de kibar yollarını bilen varsa dinlemeye hazırım.. :))

Balayı için bugün OK veriyoruz desem.. :)))


**Bugünden itibaren maillerle pek fazla ilgilenemeyeceğim. Cevap bekleyenler kusura bakmasın nolur.. Fırsat buldukça cevap yazmaya çalışacağım.. **


Amaaa... dediğim gibi düğün müzikleri hakkında yardımlarınız için hala hazırım :) Bekliyorum.. :)

50 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Siucum benim giriş müziğim Sertap Erener'in-Aşk şarkısıydı yüksek sesle dinlemeni tavsiye ederim yanlız herkesi ağlattı haberin olsun:) Dans müziğim de Nil'in-Ben Ona Resmen Aşığım şarkısıydı o kadar eğlendim ki ilk dansımda anlatamam :)

Chilekli Pasta dedi ki...

Merhaba Siu;
Pink Martini amado mio şarkısını giriş müziği olarak kullandık biz...

Moda Tutkusu dedi ki...

Umarım herşey istediğin gbi gider.Çok güzel telaşlar bunlar.Bittiğinde gülüyorsun zaten.Ne stres yaşamışım diye.

Elif UYSAL dedi ki...

Siucum öncelikle çok çok mutlu olmanı diliyorum.Bu süreçte lütfen stres yapma,eksikler olsa da en güzel günün olmalı:)
Araba konusuna gelince ben sadece ön kısımda beyaz orkideler'in hoş durduğunu düşünüyorum. Bagaj kapağının içine de beyaz tüller sıkıştırın,arkada duvak gibi duracaktı ve çok esprili gözükecektir:)(Şu an aklıma geldi:)
Müzik olarak Frank Sinatra "Strangers in the night" öneriyorum beni hüzünlendiren ama dinlerken de kendimden geçiren bir parçadır.
Tekrar mutluluklar arkadaşım,süprizime de hazırlıklı ol lütfen:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım yaaa Allahım sana hayırlı bir yuva nasip etsin.Bir ömür mutlu beraber olmanız dileğiyle.Ama nikah şekeride isterizz :)) isteriz isteriz...
Bunlarda aklımızdaki müzikler
bryan adams everything I do
Charles Aznavour - La boheme [HQ]
Kenan doğulu - Gelinim
Deniz seki - sensiz yaşamam

MUTLULUKLAR

Aslı dedi ki...

Ben de müzikleri çoook fazla araştırmak zorunda kalmıştım, bir türlü içime sinmiyordu. Çünkü büyük bir salondaki yüksek seli haliyle bilgisayardan dinlediğin halinin etkisi çook farklı...

Bizim
Giriş Müziğimiz: Erol Evgin'in şu bir tanem söyle canım ne dilersen dile benden şarkısı var ya gerçek adını hatırlayamıyorum... Neşeli ve enerjik bir giriş olmuştu:))

İlk Dans: Tom Jones- Cant Take My Eyes off You

Diğer dans müziklerimiz Savage Garden Truely Madly Deeply ve Yalın'dan Meleklerin Sözü Var olmuştu.

Pasta Müziği Michale Bubble'ın söylediği I Say A Little Prayer idi.

İnşallah işine yararlar:) Şimdiden kolay gelsin!

Trendydolap dedi ki...

Siu'cum sana şimdiden mutluluklar dilerim. Düğün günü çok çabuk geçiyor belki ama çokta keyifli bir gün bu nedenle her anını yaşamaya bak her ne kadarda herşey tam olsada sorun çıkabiliyor bu nedenle Asla canını sıkma o gün senin günün en güzel şekilde yaşamaya bak canım.8 ay öncesinde aynı heyecanı yaşamış birisi olarak küçük bir tavsiye :)

yesilerik dedi ki...

HAMARAT DİVADA BİR YAZI VAR BAKMANI ÖNERİRİM SİU

Modapark.Net dedi ki...

okudukça benim kalbim hızlı atmaya başladı :)
Müzikler Türkçe Yabancı karışık olabilir mi ? Yoksa giriş illa yabancı olacak diye bir kaiden var mı?

Şu smart arabalar harika olmuşlar :) oldukça eğlenceli

http://www.bridalwave.tv/assets_c/2009/06/wedding-car-decoration-thumb-430x315-92187.jpg

Bu ise sade görünüyor.Öndeki çiçeğe dikkat. Film Başlıyor!

http://sg.88dbmedia1.jobsdb.com/sg_UploadFiles/2008/10/19/7F3F7293-8B62-42D1-9A8B-E3FACDCF56EF.JPG

Bunlarada mutlaka bakmanı öneriyorum.

http://www.filizcicekevi.com/resim/arb3.jpg

http://www.gelinlikrehberi.com/wp-content/uploads/cordeco.jpg

NOstalji yaşamayı seviyorsan eskiden gelin arabalarının önünde bebek yerleştirilirmiş.Mesela annemlerin öyleymiş.O bebek hala hatıra olarak saklanıyor ;)

Tüm positif enerjilerin seninle olmasını diliyorum.

Miss Sensible dedi ki...

Siucum, kolay gelsin canım. Tatlı telaş bunlar :)
Giriş müziği olarak:
Elvis Costello - She
Santa Esmeralda- You are my everything

aklıma gelen şarkılar :)

LâLz FaShioN dedi ki...

siucummmm gerisayım başlamışken sana sonsuzzzzz şans ve bolbol mutluluklar diliyorummm
-Bronzlaşmak konusunda sprey solaryum tavsiye ediyorum :)
-Ayakkabılarını çok merak ediyorummm
-Bol bol resimlerini dört gözle bekliyorummm
ÇOOOK MUTLU OLL :D

vintage peony dedi ki...

Nikah şekerlerini söz verdiyse teslim etmek zorunda yani, umarım aksilik çıkmaz :)
Müzik:
Shirley Bassey-(where do i begin)Love Story
Kenan Doğulu-Gelinim
Mariah Carey-We belong together
Bronzlaşmana bence gerek yok ten rengin zaten güzel.
Düğünün ana rengini ve ne renk bilmiyorum ama, krem ya da somon rengi güller ve sade bir süsleme olabilir..

ben de çok heyecanlandım şimdi :)

De HaLi dedi ki...

oncelikle tebrikler:) cok cok mutlu olursun umarim. pasta zamaninda mi olur giriste mi ama sana sarki onerim `cheek to cheek` cesítli versiyonlari var ama frank sinatra versiyonunu pek severim ben. sozleri de cok anlamli, bu ozel gecen icin.
dinlemek istersen http://fizy.com/#s/156f76

Rakel dedi ki...

sana email attım tüm önerilerimii :)) mutlaka bak! muckk!

Banu dedi ki...

siucum

ben düğün müziği için birkaç parça önerebilirim,biraz klasikler ama seçim sana kalmış :)

Belle-notre Dame de Paris Soundtrack

Luis Miguel-Historia de un amor

Amazed- Lonestar

Stay with me- Goran Karan

Not: Bi de ben düğün arabası için eminönünden mertlerce kırmızı ve beyaz tüller almıştım.Gelin aksesuarlarının satıldığı bir pasaj var ordan da tülden güller, çiçerkler fln alıp arabanın kapılarını ve tekerleklerini süslmiştik. Kar spreyiyle de arkasını yazıp, önüne çiçekçiden güzel bir çiçek yaptırmıştık.Hem çok ucuza geldi hem de istediğimiz gibi oldu :)

Sefgiler :)

Adsız dedi ki...

Sılacımmmmmm, tekrar tebrik ederim tatlım :)))

Bir ömür boyu, çokkk çokkk mutlu olun, bir yastıkta kocayın inşallah

Hande

! POSH BUTİK ! dedi ki...

canım "you are my everything" çok güzeldir bir dinle istersen giriş müziği olarak da ilk dans müziği olarak da kullanılabilir. Şimdiden mululuklar diliyorum fıstık eminimki rüya gibi bir gelin olacaksın:) öpücükler...

canDirekli dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhh! :D

senin kadar heyecanlıyım :D düğünde ne giyeceğimi düşünmekten ölüyorum resmen :D:D:D

canımsın!

ayrıca çarşamba işi de netleşsin harika bi bekarlığa veda yapalım artık :D

Diwonderland dedi ki...

Shania Twain- from this moment on
Dance me to the end of love
Edith piaf-la vie en rose
Yalın-meleklerin sözü var
israel kamakawiwp'ole-somewhere over the rainbow
Bir de eğer bizimki gibi bir gelin arabası istersen(eski pembe chevrolet) sana telefon numarasını verebilirim canım:)

Diwonderland dedi ki...

Shania Twain- from this moment on
Dance me to the end of love
Edith piaf-la vie en rose
Yalın-meleklerin sözü var
israel kamakawiwp'ole-somewhere over the rainbow
Bir de eğer bizimki gibi bir gelin arabası istersen(eski pembe chevrolet) sana telefon numarasını verebilirim canım:)

Unknown dedi ki...

müzik için biraz klasik bir örnek olucak belki ama Pachelbel - Canon tavsiye ederim..

Bu da linki.. http://vimeo.com/8114930

Bunu cd'den değilde iyi bir kemancıyla (mesela benim gibi :D) anlaşıpta bir orkestraya çaldırırsan harika olabilir..

umarım yardımcı olabilmişimdir..

Syhn dedi ki...

oy oy oy.. heyecan dorukta ;)

Shiney dedi ki...

Siucugumm inanmiyorummm ben cok uzak kalmistimm buralara ama geri geldimm artik aranizaaa, hayirlii olsunn cok ama cok sevindimmm!!!Ins herseyin en guzeli senle olsun opuyorum cok cnmm!!!

EcE dedi ki...

Bence kesinlikle Yanni yi tercih etmelisin.insanın tüylerini diken diken ediyor..=)
ayrıca floryada oturan biri olarak Baykan süper seçim tabikii=)

mutluluklar...

mermaid dedi ki...

Sılacım benim çıkış müziğim çok başarılıydı...:)
http://www.muzikmatik.net/music/yann-tiersen-amelie-theme_38a781.html
Linkten dinleyebilirsin.
Amelie- Yann Tiersen

Sevgiler
Pınar

Smyrnote Design dedi ki...

Kuzum henüz evlilik sandalına binmediğim için sorduğun bazı sorulara oldukça yabancıyım kaldı ki istanbulda da değilim... Ama şunu söylemek istedim çok fazla ses veremesem de heyecanla hazırlıklarını o güzel fotograflarını takip ediyorum. Herşeyin gönlünce olmasını diliyorum:). Ve ileri de tecrübelerini paylaşırsan çok sevinirim, ihtiyacım olacağından eminim:):)... Sanırım bir tek şarkıya yorum yapabileceğim, türkçe bir şarkı düşünürsen Sezen Aksu- Hoşgeldin parçasını tavsiye ederim şahsen kendim için de aklımda olan o. Onun dışında şuan aklıma gelen yok olursa yazarım canikom:).

too_faced_leopar_buket dedi ki...

buket: Baykan'ı seçtin demek..ben de Baykan dediydim:) artık tavsiyelerimi de ciddiye alırsın yani:)o zaman bir tavsiye daha..bronzlaşmak istiyorsun ya Mystic Tan diye bir yöntem var..solaryum degil..Ama az yerde yapılıyor bi Etiler bi de Nişantaşında bi yerde vardı sanırım...netten bak bulursun...uygulamaya karar verirsen de bi yazı yazarsın hakkında artık
bir de mac'in fix+ diye bir ürünü var ondan edin derim ben

MaceraperesT dedi ki...

Siu'cum.tebrikler şimdiden...düğün resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum:)düğünde iyi eğlenceler

elif dedi ki...

beatles seviyorsan "all you need is love" güzel bir seçenek olabilir pasta kesimi sırasında çalınmak için, pek çok versiyonu var internette.

ışıl dedi ki...

suicim merhaba gereçekten artık cok az bir zamanın kaldı ve ne kadar heyecanlı olduğunu tahmın edıyorum...:) ilk olarak bronzlasmak istediğini solemişsin bence bir an önce gitsen ii edersin terslik olmamması ıcın kızara bilirsin hiç kızarmasan bile terslik olur fin alla korusun tabiki ama sunu da solemek isterim ki tüm gelinlikli fotolarında ten rengi gayet guzeldi girmesen bile olabilir..ikincisi türkçe mi yabancı mı muzık istiyorsun sana ona göre yardımcı olmak isterim. nikah şekerlerin için rahat olsun yetısır..bu en güzel heyecanlı günlerini doya doya yasamanı dilerim..kalbinin temizliği senın hep yanında olucak bundan eminim..sevgilerle

Mystery dedi ki...

siu cum biraz popüler olsa da tüyleri diken diken ettiğine inandığım bi şarkı var, enya - only time. hiç duyulmamış bişey istiyosan olmaz tabi ama popülaritesi farketmez dersen bi düşün derim.

Cansın Ekşi dedi ki...

Düğün müzikleri olarak şuan aklıma gelenler

Edwin Mccain : I'll be
Elisa:Dancing
aklıma daha gelirse yazıcam. bikaç şey daha vardı .baya yoğunsun kolay gelsin

. dedi ki...

Belki hoşuna gider :))

http://fizy.com/#s/1detu9

DENET dedi ki...

'hero' yu tavsiye ederim,hiçbirzaman eskimez bu şarkı çok severimmm

ezgi dedi ki...

Heyecan dorukta desene Siu'cum:)
Umarım herşey istediğin gibi gider bi aksilik çıkmaz.Gelinliğini görmek için de ayrıca sabırsızlanıyorum:)

angelica dedi ki...

çoooook az kalmışşşş en heyecanlı günlerrrr :)
ben de heyecanla seni takip ediyorummm :)

nikah şekeri için moral bozmak istemem ama 700 şekere 4-5 gün biraz kısa değil mi :S

ama tabi çalışacak ekip varsa sorun olmayacaktır benim 500 şekeri 7 günde 2 kişi yaptı ; başka işlerle birlikte..

sen sıkıştır bol bol :))

baykan gürkan da süper seçim olmuşşş; kim tarayacak saçını kendileri kadar erol bey de çok iyidir orada;zaten en eskisi :)

solaryum için de eğer girmeyi düşünüyorsan o da iki kere girmen demek anlamlı olması için ve kızarmadan :) arada 1 gün bırakman gerekecek o yüzden bir an öne girmelisinn ;))

şimdiden mutluluklar diliyorummm

ve ufacıkk bi tavsiyeee ; o gün gerçekten heyecan,stres,telaş,duygusallık bir arada oluyor..senin en özel günün;kulağını herşeye tıka tadını çıkar ;)

Merve dedi ki...

Merhaba Siu,

Cikis sarkimiz Zuhal Olcay'ın Pervanesi, ilk dans sarkimiz da bryan adams have you ever really loved a woman'dı.

Sertab Erener'in Ask sarkisi icin cok diretmistim ama esim pek begenmemisti :)

Biz ek olarak cikis yapmadan once insanlar gelip yerlerine yerlesirken dinlemesi icin iliskimiz icin anlami olan sarkilardan bir cd hazırlamistik. Eski pop sarkilari, yabanci pop sarkilar :) Hatta metallicadan sarkilar bile vardi icinde :) Ama cok guzel bir sıralama ile gectigi icin goze batmamisti. Ayrica bu cdden 50-60 tane daha hazırlayip,-Ustune guzel suslemeler ve yazilar yazip- masalara isteyenlerin almasi icin dagitmistik :) Herkesin cok hosuna gitmisti.

Dilerim hersey gonlunce olur. Ufak tefek puruzler olabilir. Sen mutlu ol ve hazırlanırken bol bol aynaya bak.

Sevgiler,

çokomelike dedi ki...

müzik seçimin,nikah şekerleri,araba süsleme vs vs bunların sonucu ne olursa olsun,yeter ki o mutlu günde yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın Siu'm :)

plndrkn dedi ki...

Sılacım, "4 gün" diye okuyunca ben oturduğum yerden heyecanlandım, umarım her şey gönlüne göre olur. Şimdiden kocaman bir ömür boyu mutluluklar...

Giriş için de Karşı Pencere'nin şarkısı olan La Finestra di Fronte'yi önerebilirim. Bir arkadaşım kullanmıştı etkili bir giriş olmuştu :)

Bir Tatlı Huzur Almaya Geldim... dedi ki...

öncelikle tebrik ediyorum sizi. inşallah mutluluğunuz daim olur.
Therion - Rise of Sodom and Gomorrah bizim nikah salonuna giriş şarkımızdı. hala arkadaslarımız soyler cok iddialıydı diye :)

dugun salonuna da pink martini amado mio :) ile girmiştik.

Franco De Vita - Solo Importas Tu
da gayet hoş bir parcadır bunu da dusunebılırsın :)
tekrar tebrikler...

pamukşeker dedi ki...

oncelıkle bı omur boyu mutluluk dılerım bende floryadaa oturuyorm 9 aylık evlıyım sana tavsıye edecegım dugun şarkısı
CHRISTIAN CASTRO VOLVER AMAR ;)
Stres yapmaa dugun de 5 saat ama yarım saat gbii gelicek balayında herşeyı unutucaksınnn..
mutluluklar tekrar

Selin Ergeçer dedi ki...

tebrik ediyorum,hadi bakalim yüzüp yüzüp sonuna gelmişsin :)) bundan sonrasi en keyifli kısmı inan :)) TADINI ÇIKART cünkü bu hayatında 1 kez yaşayabileceğin birşey(yani inşallah;)

çınar dedi ki...

merhaba geçen sene aynı telaşı yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum yetişmez gibi geliyor stres yaşıyorsun ama her şey olup bitiyor. şeker yetişir merak etme... müzik konusunda bende hiç birini beğenememiştim. beğendiklerimde salonda çok sünük geldi...karşı pencerenin müziklerini dinle istersen. mutluluklar diliyorum. ayakkabılarını çok merak ettim.
fotolarını bekliyorummm

uğurböceği dedi ki...

tebrikler.düğün günü heyecanla başlayan ve çabuk biten bir gün oluyor.ben düğünümün tadını çıkaramadan düğün bitmişti.acizane tavsiyem her saniyenin tadını çıkar.insan hayatının miladı oluyor çünkü.

Beetle dedi ki...

benim ablamda pinnk martini den amado mio yu tercih etmisti giris muzigi olarak ve bence super, tavsiye ederim ;)

Peritozu dedi ki...

Eminim hersey cok ama cok guzel gecicektir..Dugun karelerini merakla bekliyoruz :)

Buarada benim giris muzigim,Can Atila nin,Building_of_Rumeli_Castle dinletisiyle olmustu.Giris icin oldukca etkileyici,hatta Ingiltereden bir arkadasimda bu muzikle girisini yapmaya kararvermisti bizden sonra.

isabel dedi ki...

allah geçim versin siu cum. evlilikte en çok ihtiyaç duyulan kavram ;)

Kelebek Köşesi dedi ki...

Sıla'cığım hep takip ediyorum seni ama hiç yorum yazamamıştım.Turizm sektöründeyim balayı için hangi oteli tercih ettiğini merak ettim.İnşallah doğru yönlendirilmişsindir.

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

yarın düğün var mutluluklar diliyorum, ben öneri için geç kaldım umarım herşey tamamdır, eksikler olsa da sakın canını sıkma, mutluluklar diliyorum

love me dedi ki...

beyonce listen ve leona lewis happy bnm beğendimğim slow müzikler ve düğüne yakışır diye düşünüyorum:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin