twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

25.5.10

Vogue Duy Sesimi

sex and the city 2 poster

Nihayet diyorum ilk olarak!

Beni tanıyanlar ne kadar düşkün olduğumu biliyor "sex and the city" benim için belki de başkalarından daha farklı bir anlamda.. Asker yolu beklerken dizinin dvdleri bana eşlik etti.. ne zaman müziğini duysam o dönem aklıma gelir :) Sevgilim (müstakbel eşim :P ) askerden döndükten kısa bir süre sonrada ilk film geldi ve ben o bunalımlı döneme bununla nokta koydum.. :)

Böyle bir durumdan sonra evliliğimlede bir bağ kurmam gerekiyordu dimi :)

Filmin ilk gösterim tarihi Türkiye'de 28 Mayıs olarak duyuruldu.. Ve ben hemen planlara başladım.. Bekarlığa veda partim bir sinema salonunda olacaktı, salonu 2 seans üst üste kapatacak ve arkadaşlarımla süper bir gece geçirecektim.. Derken...
Gösterim tarihi ertelendi! 4 Haziran! Olamaz dedim.. Ben o gün evleniyorum!!

Hatta geyikler başladı.. acaba barkovizyondan mı versek diye :)))

Sonra twitter'da vogue Türkiye'nin Sex and the City'nin 1 hazirandaki ön gösterimi için davetiye kazanma şansını gördüm! Sizde davetiye çekilişine katılmak istiyorsanız hemen burayı tıklayın :)

Peki şansımı demek denemek bana yettimi!! HAYIRRR :))

Vogue duy sesimi bana davetiyemi gönder lütfenn :))) Sizce beni duyarmı??


23 yorum:

MODADUYGUSU dedi ki...

ayy canm benm twitterda gordm o zaman hemen basvuruda bulunurum eger ben kazanırsam sen kazanamazsan sana veririm:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Oleeeeey! :)))

Melike Güner dedi ki...

vogue seni duymalı sana düğün hediyesi vermeli :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

melike g, bak bunu düşünmemiştim düğün hediyesi :))

MODADUYGUSU dedi ki...

evet başvurdum şekerim hadi hayırlısı :) kazanırız işala :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

moda duygusu, ihhihih süpersin :)

ışıl dedi ki...

suıcım bende katıldım ınsallah kazanırım senın ıcın:) kazanırsam bilet senındır..senın ıcın bu kadar onemlı ıse seve seve vermeye hazırım ınsallah senın sansına kazanırım canıım..

Sıla Yılmaz dedi ki...

sadece çok seviyorum / seviyoruz :)

Unknown dedi ki...

Bende katıldım ama sen sonuna kadar haketmişsin siucum :) Vogue sesini duyacaktır eminim :)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Biz Ediz'in askerden gelmesini Carrie ile bekledik :))

Adsız dedi ki...

bende katıldım canım cıkarsa senindir =)

yıldız dedi ki...

siucum bende katıldım, kazanırsam senindir.
öpüldün
yıldız

Aslıhan dedi ki...

1 tane davetiyeden bir şey olmaz! Düğün hediyesi olarak hemen göndermeliler! :D

Serap dedi ki...

Canım bende senin için doldurdum. Çıkarsa senidir :)

Koray Caner dedi ki...

Valla biz işi büyüttük, blogger'lara davet bekledik, ama eğer fazladan çıkarsa birisi senin :)))

Ama keşke o bekarlığa veda olayını yapabilseydik, duyduğumda çok heyecanlanmıştım ben :/ Gerçi şimdi de seni düğün sabahı sinemaya kaçırmayı düşünüyorum :P Runaway Bride! :)))

D.Ö. dedi ki...

ben de katıldım cnm çıkarsa senindir (:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Handan, Oley süpersin :))

yıldız, ay çok mesudum :))

Aslıhan, ihihi bencede :))

Serap, oh oh keyiflendim :)

Koray Caner, Hayır olmaz tek ben gidicem salonda tek olucam :))) kimseyi almicam :P
Cuma sabah 12 seansına mı gitsem dedim :P

Didem, ayyyy şımarıyorum :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ısırırım seni bak!
vogue duycak sesini, inanıyorum:)
in an other way:)
muckk!

canDirekli dedi ki...

yaa ooof evet siucum o bekarlığa veda partisi için istannbula gelicektim ben 1 günlüğüne de olsa çok heycanlanmıştım :D:D

ertelendi ama biz korayla başvurduk ikimize de çıkarsa biri senin davetiyelerin :D:D bi birbirimizin plus ı oluruz :)

sunset dedi ki...

bnmde asker sevgilim daha bir hafta önce geldi askerden :) bende blogumla oyalandım resmen onun yokluğunda çok iyi anlıyorum seni bilun şen'de okudum gidiyormuşsun ön gösterime çok sevindim..Bende katıldım çıksa bende veririm diyordum biletimi :))) Şimdiden iyi seyirler:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, acaba?? :)

can, çok heveslenmiştin dimi :)) canım ya olsun..
plus can :)

sunset, teşekkür ederim cnm :)

evren dedi ki...

Bugünkü Habertürk gazetesi bu postunu yayınlamış Siu. İlahi bir güç herkesi seferber etti sanırım senin için :) Vogue bir güzellik yapsın artık bence.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler Evren :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin