twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

20.5.10

Modern-Eğlenceli Altın Takılar - Jou

fashionbysiu.com

Altın takıları eskiden pek sevmez demode ya da ağır bulurdum.. Sonra bir altın sevdam başladı sormayın.. Jou'nun takılarını görünce ise çok eğlendim..
Özellikle bijuteri ürünleri kullanamayan alerjik ciltler için eğlenceli takılar bulmak çok zordur..
Alternatif olabilir :)


fashionbysiu.comfashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.comfashionbysiu.com

17 yorum:

meylidesign dedi ki...

gerçekten çok sevimli hepsi suiiii :))

Unknown dedi ki...

rujlu olana bayıldım..
kesinlikle benim gibi altını altın olsun diye takmayı sevmeyenler için harike bir koleksiyon bu !

ceydabural dedi ki...

bunlar şahane güzel :) çok beğendim :)

plndrkn dedi ki...

Bunlar gerçekten de çok tatlı alternatifler! Hem değerli hem eğlenceli :)

essutal dedi ki...

suiii cok şirinmişş bunlarrrr :) byıldıııım

Mehtap Aydın dedi ki...

LOVE ve Pırlanta yüzükl kolye ayrıcada KURUKATALI kolye süperrr...

eşime bi ricam edim belkim alır ikisindende :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

meylidesign, bencede çok şekerler :))

Beyaz Büyü, Bende ççok sevdim.. sevimli yani günlük :)

fotograf penceremden, ihih taşlar minnacık ama :) anladın sen :P

plndrkn, tam d.gününde vs hediye olarak almalık :)

essutal, bendeee :)))

Mehtap, aynen bende onu çok sevdim love yazanı birde kurbağa ve prenseste çok tatlı :)

Lokum Hanim dedi ki...

Hemen uctum gittim baktim sitelerine ama onlarda ucmus gitmis fiyatlarda =D Cok sirinler bayildim ozellikle de kalpli yuzuge

Sıla Yılmaz dedi ki...

oraya buraya uçacağına yanıma gel uç :)

Duygu Fedakar dedi ki...

çok sevimliilerr:)))

wantthefashion dedi ki...

açgözlülüğüme doyum olmasın hepsi o kadar güzelki istememek mümkün değil...:)

nily21 dedi ki...

prenses ve kurbaa tam benlik..bayıldım hepsi birbirinden güzel :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

simon, bulutlu olan dimii:)))

modanarsist, ihih olmaz bi tane seç :))

nilgün, yaa evet çok tatlı o :)

Unknown dedi ki...

ya evet benim de alerjim var=( ama kendimi işte böyle çok daha değerli hissediyorum.. altın dışında bişey takamam diyince çok havalı deil mi?? ben sanırım bütün paramı bunlara harcayabilirim..

Sıla Yılmaz dedi ki...

girlshygirlguide, nasıl iyi hissediyorsan arkasından git derim :)

Unknown dedi ki...

aman tanrıım :) sondaki smile lı olanın aynısından dövmem var çok mutlu oldum almalıyım :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ekoseli Zebra, aman tanrım gerçektenmi :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin