twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

10.5.10

Kısmet Takı Yarışması

fashionbysiu.com

Cuma günü Kısmet takı cevabını verenler doğru bildi :))

Peki hediyemiz ne??

Fotoğraflarda gördüğünüz yonca şeklindeki bileklik..

Kendi bileğimdeki halini de koydum ki nasıl durduğunu anlayın..

Size hediye edeceğim ise aşağıdaki kırmızı ipli olandan :)

fashionbysiu.com

Beğendiniz mi??

Peki buna sahip olmak için ne yapacaksınız??

Öncelikle facebook'ta Kısmet grubuna üye olmanız gerekiyor..

ve şimdi,

kismet-tr.com adresine girerek, bulabileceğiniz sorunun cevabı

Marka'nın adı neden Kısmet?

Doğru cevap veren kişiler arasından random.org ile seçilecek bir kişiye hediyemiz gidecek :)

Bol şans! :)


Bu akşam 00:00'a kadar yorum olarak cevap verebilirsiniz..


"Merhaba.. Zaman dün gece doldu.. Yanlış cevapları ve 00:00'dan sonra verilen cevapları silerek yayınlıyorum.. "
:)

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Markanın adı, tasarımların nazar boncuğunun modern versiyonlarından ilham aldığı için Kısmet. Tasarımcısı Milka nazar boncuklarının pozitif enerji yayıp şans getireceğine inanıyor.

zeynep78 dedi ki...

"hayat felsefesini tasarımlarına yansıtan milka, taşların ve altının büyüsünü kullanarak kendi enerjisini her bir ürüne aktardığına inandığı " için..
zeynep efe

MaceraperesT dedi ki...

facebooktan katıldım.kısmet tasarımcısı "neden kısmet?" sorusuna "kendi kısmetinizi kendiniz yaratırsınız" demiş. "kısmet;şans,talih demek.kendş kararlarımızla geleceğimizi yaratırız.kısmet benim şanşım" diye de eklemiş:)

doğru mu?:)

fioritamodatasarım dedi ki...

taktıgımızda bize şans getirsin diye zannediorum ki , gelecekte ne olucagı bilinmez ama pozitif enerjiye inanılarak yön verilebilir takılarda en çok kullanılan objelerdir şans açısından sanırım bu yüzden...

anlamıda zaten ; nasip ,talih , kader , şansmış :)

webba dedi ki...

Anladıgım kadarıyla, bu takıların şans ve pozitif enerji vermesi arzusuyla kısmet ismi verilmiş markaya da:)

Gülercik dedi ki...

sanırım takanlara şans vermesi amacıyla?:)

Otkradnati_ochi dedi ki...

sanırım kendi enerjisinden de birşeyler ekleyerek karşı tarafında şansına talihine bi nebze etki ediyor.etkiye tepki veriyor.bende severek kullanıyorum =) uğurunu yansıttığına inanıyorum..

Eledhwen dedi ki...

Bileklik çok şıkmış, şanslı olan kazansın :)
Facebook'ta gruba üye oldum. Herkese iyi şans getirsin ve hayatlarına pozitiflik katsın diye markanın adı Kısmet olmalı. Zaten böyle cici takılarla hangi dişi pozitif hissetmez ki :)

Unknown dedi ki...

Arapça kelime anlamı nasip,talih ve şans olan KISMET geleceğimizin pozitif enerjimizle besleneceği fikriyle hayata merhaba demiş bir marka. Bu yüzden de çıkış noktası nazar boncukları olarak belirlenmiş. Kem gözlere :), kötü enerjilere inat tasarımcı Milka Karaağaçlı taşların ve altının büyüsünü kendi dingin ve pozitif enerjisiyle buluşturup KISMET'e vücud yaratmakta.

naki dedi ki...

"Markamın adı: Kısmet. Şans demek, talih demek, nasip demek. Gelecekle ilgili. Diyorum ki, bu marka benim Kısmet’im, şansım… Kısmet taktığımda gerçekten kendimi iyi hissediyorum. Şansımın, enerjimin açıldığına inanıyorum. Her bir tasarımımı da bu enerjiyle tasarlıyorum. Kısmet koleksiyonuna sahip olan herkes de bunu çok iyi biliyor."

böyle açıklamış tasarımcımız bi röportajında :)

herkese bol şanslar.

tuğba dedi ki...

geleceğimizi bilemeyiz.ama onu pozitif enerjiyle besleyebiliriz.taşların ve altının büyüsüyle kısmet ürünleri enerji kazanıyor.ve bu bizim şansımız oluyor....
tu-al2010@hotmail.com

D.Ö. dedi ki...

milka hanım her gün kendi seçimlerimizi kendimizin yaptığını ve kendi kısmetimizi kendimizin yarattığını dşünerek bu ismi vermiştir.umarım bu güzel bileklik benim olur herkese bol şans :)

star keeper dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ayla Demirel dedi ki...

Kısmet; şans, talih demek. Hayatta yaptığımız seçimlerle hayatımızı yönlendiriyoruz. Mücevherlerdeki taşlar da her türlü enerjiyi geri yansıtıyor, bizi koruyor. Sonuçta bizler de seçim yapıp hayatımızı şekillendiriyoruz. Tasarımcı için bu marka kısmet, şans. Markanın adı da buradan geliyor.

Kısmetse kısmet benim olur:)

Aslıhan dedi ki...

Kısmet; şans, talih, nasip demekmiş ve Milka Karaağaçlı'da bu takıları taktığı zaman şansının, enerjisinin açığa çıktığına inanıyormuş, bir bakıma geleceğe pozitif enerji göndermek için de diyebiliriz :)

mente mente dedi ki...

Tahmin etmiştim Kısmet olduğunu. :)
Facebook grubuna da üye oldum.

Sevgili Milka Hanım'ın ilk tasarımları nazar boncuğu üzerineymiş, nazar boncuğunun negatif enerjiyi tersine çevirip, takan kişiyi koruduğuna inanıyor. Bu nedenle herkesin kendi geleceğini kendisinin şekillendirdiğine inanıyor. Nazar boncukları da bizim kendi geleceğimiz için yaptığımız bir seçim. Böylelikle markasının adı da Kısmet olmuş, çok da güzel olmuş. :))

Bu arada Milka Hanım'a da başarılar diliyorum. Tasarımlarının hepsi birbirinden güzeller.

Sevgiler..

mente.mente@gmail.com

burçak dedi ki...

kısmet... anlamı nasip,talih,kader,şans demekmiş ve arapçadan gelmekteymiş.. neden kısmet: anladıgım üzere:)) bu kelimenin anlamından yola çıkarak gelecek tahmin edilebilirmi,kontrol edilebilinirmi, secimlerin yapılmasıyla gelecegin sekilllenmesi anlamından ortaya şöyle bir mantık çıkmış.. insanları pozitif bir takım olgularla bu yönleri daha iyi mutlu bir şekilde yönlendirmek..kısmette nazar bonzuklarını ve mücevherleri bir araya getirerek tasarım olgusunda bir yaklasım geliştirmiş ve insanların bu ürünlerle bir araya geldiğinde kısmet anlamını yerine getireceğini düşünmüştür.. diyee düşündüm :)) herbir parçaya anlam yükleyerek insanlarada bu yönde pozitif enerji katma hali belkide:))

sunset dedi ki...

kısmet gelecekle ilgili nasip talih demek.Hayatta her gün seçimler yaaprız kendi kararlarımızı veririz,kendi kısmetimizi yaratırız.Milka karaağaçlı bu sözleri söyleyerek kısmetin koruduğuna inandığını söylemiş bu düşüncelerlede adını kısmet koymuş sanırım.Doğru muyum:)

Adsız dedi ki...

"Mücevherlerimde kullandığım taşlar her türlü negatif enerjiyi geri yansıtıyor. Her bir ürünü bu enerjiyle veriyorum" demiş milka karaağçlı. Bu yüzden adı kısmet =)
taylan ateş ankara

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin