twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

5.5.10

Eda Akpınar - EAK 2010

fashionbysiu.com

Baştan uyarıyorum kızlar ilk elbiseyi ben almak istiyorum.. Hemde o kadar çok istiyorumki bu yüzden sizinle tartışabiliriz bile :))

Daha önceden yazdığım 2009 koleksiyon yazısı için buraya tık tık..

Eda Akpınar'ın web sitesi içinse buraya tık tık.. :))

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

5 yorum:

ceydabural dedi ki...

özellikle 3. fotoğrafı beğendim farkli bir çizgisi var eda akpınarın

Arzu dedi ki...

Beyaz gömleğe bayıldım, benim olsun istiyorum :))

maritsa dedi ki...

siucum;
kıyafetlere diyecek birşeyim yok da çekime bakarken siyah ayakkabılar dikkatimi çekti, biryerden tanıyorum diyordum ki buldum, aynısı bende var:)3 yada 4 sezon oncesinin en az satılan mango ayyakkabısı bunlardı:)okadar kocaman ve topuklular ki ben alırken bana hayıııırrr diye haykırmışlardı..ama işte moda zırt, still buluşur dedikleri bu:)zamansız mekansız:)
buarada kıyfetlere cok bayılmadım ama 3. resimdeki bluz tamamdır dedim:) elbisyi al sonra da şipşak..
opuldunnn
http://hayatamakyajyapin.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

al senin olsun:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ceyda, Birde senin gözünden yorumlamak lazım :)

Arzu, Tamam o senin olsun o zaman anlaştık :)

maritsa, haha süpersin.. stil buluşur :))
bu bir ay daha ekstra hiç bir harcama yok sonra listemin en başlarında :))

Adsız, oley :)


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin