twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

29.5.10

Haftasonu Torpilli

fashionbysiu.com

Hergün tek tek yayınlıyoruz ama haftasonuna özel olsun 2 tane dedik :)

Gelinlikler: Akay
Takılar: Model Pırlanta
Fotoğraflar: Ceyda Bural


fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Şimdi 2. gelinlikteyiz :)

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

işte bunu çok sevdim :) aranızda benim çok uzun olduğumu sananlar var.. maillerde veya yorumlarda boyumu soruyorsunuz :)
bakın mankenin yanında.. mini minnacığım beeeeen :)))

fashionbysiu.com

30 yorum:

azzzra dedi ki...

karar vermek zor olsa gerek :( ben nişan elbise daha karar veremedimm,gelinliği düşünemiyorum..

vintage peony dedi ki...

benim gelinliğime çok benziyor, hala en favori modelim budur :)

Elif UYSAL dedi ki...

Gelinlikler harika ama benim aklım ilk resimdeki yüzükte kaldı:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mini minnacığım benim!
ben ilk gelinlikle takmış olduğun takılara bayıldım!

Ada dedi ki...

ilk gelinlik çok yakışmış :)
mailine bakmalısın siu.

Aslı dedi ki...

Siuuu saçlarını mutlaka (kısmen bile olsa) açık bırak, çok hoş olmuşsun bu son fotoğraflarda! Gelinliğini de ayrıca merak ediyorum;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

azzzra, off çok zor kararlar aslında :))

vintage peony, hangisi :)

pride, yaa evet :)) bize bir alana bir bedava kampanyası yapsinlar :)

seda, bende!! fena aklım kaldı onda zaten :) zevklerimiz aynı :)

Bayan Mor, baktım cnm teşekkür ederim :))

Aslı, kepçelerimi kapatıcam merak etme :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Fıstıkcım bu 2 gelinlik de çok hoşmuş!! Çok yakışmış sana.Git gide hangi gelinliği aldın merak etmeye başladım:) Belkide bambaşka bir gelinlik aldın ve bizi şaşırtacaksın merakla bekliyoruz canım:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Benimki sürpriz :))

eloss dedi ki...

gelinliklerin hepsi birbirnden guzeel sanada cook yakısmııs ama ben en cook senin giyeceğin gelinliği merak ediyorumm onu ne zaman görüceez=))

.ankara düşleri. dedi ki...

hürriyet cumartesi eki look ta kim vardı bugün :)))

Aslıhan dedi ki...

İlk gelinlik çok yakışmış, 3.resim çok güzel :) Takılarda çok güzel gerçekten. Bu arada o mankende devasa duruyor ama :D Sizin gelinliğinizide çok merak ediyorum, bunlara hiç benzemeyen bir şey olacak gibi geliyor beklemedeyim :)

denizKIYICI dedi ki...

heps çok hoş'ta ben en çok ruj'un markası ve numarasını merak ettim :) acayip güzel ve çok yakışmış..

moda_kesh dedi ki...

ya benmi yeni gördüm bilmi,yorum all dergisinde blog köşesinde sen tanıtılmışsın çoook mutlu oldum :)bi sürü resmin varrr :)sadece bensem yeni gören suçumu bilip susuyorumm

Diwonderland dedi ki...

Anaaa ikinci gelinlik benim gelinliğimmmm:) ben yakasını öpücük yaka yaptırmıştım birde arkasına kocaman fiyonk yaptırmıştım ay duygulandım birden:) Sana da yakışmış:)

D.Ö. dedi ki...

bu gidişle sana nazar deydrcm ama maşallah diyerek önüne geçmeye çalışıyorum (:

plndrkn dedi ki...

Bu gün Hürriyet Look'ta seni görünce bir arkadaşımı gazetede görmüş gibi heyecanlandım, yanımdakilere seni anlatmaya başladım, sonra durdum bir kendi halime güldüm :))

too_faced_leopar_buket dedi ki...

buket:sevgili siu,gelinliklerden ilki derim ben de ama başka bir şey var demek istediğim...frenchlerine bayıldım ben:)) kendin mi yapıyorsun yoksa kuaförde mi yaptırıyorsun? eğer dışarıda yaptırıyorsan nerede kime yaptırdığını ; yok kendin yapıyorsan da verebileceğin bi tiyoyu almak isterim..sevigilerle..bugün lookbook diye bir gazetenin ekinde senle ilgli yazı gördüm ayrıca tebrik ederim

ceydabural dedi ki...

şu ilk karedeki seni çekerken ki halimi seda'nın objektifinden nasıl çıktık çok merak ediyorum :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

eloss, az kaldı :))

ankara düşleri, benebnenbenbe :))

Aslıhan, teşekkür ederim :)) bazılarına benziyordur elbet o kadar çok gelinlik denedim ki:))

deniz, sephora cnm :)

moda kesh, yeni zaten ama daha yazmadım :)

Dimple, Aa :)) off süper.. bana fotosunu yollarmısın :))

Diidem, kötü gözle bakmıyorsunki nazarın değsin..

plndrkn, Aaa :)) çok sevindim :)

too faced leopar buket, Teşekkür ederim :)) kendim yapıyorum ama bir tiyosu yok.. pastel 19 kullanıyorum tek tiyo o olabilir :)

fotoğraf penceremden, ihihi bilmiyorum valla :)

sedaca dedi ki...

aaa gönderiyorum hemen :) aktarmamıştım ben onları pc'ye :)

Aslı dedi ki...

Aşkolsun Sılacım onu kastetmemiştim, açık saç çok masum görünmüş. Bu arada 2. gelinlik benimkinin kabarık olmayan hali, işlemeleri ve duvağı aynısı! Benim duvağımda da gelinlikteki işlemeleri minik halinden serpiştirilmişti... Seviyorum Akay'ın gelinliklerini, ama Bağdat Caddesinden değil diğer şubelerden bakmak daha iyi olacaktır çünkü ücret ödendikten sonra Bağdat Caddesindeki sarışın bayan bizi biraz üzmüştü...

Adsız dedi ki...

çirkin bir gelin olacaksın kara böcük.o makyaj olmuşmu, hiç beyazlığa gelinliğe gitmişmi,çingeneler gibisin zaten.koyu siu,cüce siu.
kendi gelinliğini mrkla bekliourum canım minişim,o da çok yakışacaktır tüm gelinlikler gibi cnm bnm=))))

karamela dedi ki...

siucuğum,bugüne kadar giydiğin gelinliklerin içinde en çok beğendiğim bu ilk fotoğraftaki gelinlik oldu,kesinlikle çok yakışmış sana ve fiziğine,çok asil durmuş :) melekler gibi olmuşsun maşallah..

Diwonderland dedi ki...

Siu'cum al bakalım tüm fotoğraflarım:) http://www.flickr.com/photos/45393092@N05/sets/72157622981040142/

vintage peony dedi ki...

2.ymiş :)

Adsız dedi ki...

makyaj kötü :(

MODA DUYGUSU dedi ki...

eğer duvak kullanıcaksan bence böyle kristal tül tercih et derim parlak durduğu için çok hoş görünüyor

Adsız dedi ki...

siu slmm...her şey çok güzel..bu arada o manken var senin önünde bi tane o gelinlik de çok gzelmiş..taç ve saçlar açık olsa nasıl olur?
ben ekimde düğün yapıcam ama maalesef bankacıyım ve maalesef yöneticiyim..sürekli geziyorum ve sektör gereği piyasa malum izin alamıyorum..nasıl yetiştirebilirim ey ahali her şeyi?siu..bana yardım eder misin?sen kendini nasıl planladın?ben önce nerden başlamalıyım?:( mailllerinizi okuyabilirim bana da yardım eddinn:( mrv.aydgn@hotmail.com

moona dedi ki...

2. gelinlik benim gelinliğim...Hazırlık aşamasında ilk gittiğim yer Akay'ın Bakırköy'deki şubesiydi. İlk gittiğim gelinlikçiydi Akay.İki gelinlik denedim,ikincisine karar kıldım ve başka hiçbir yer gezmedim.Satıştaki danışman bayanın hakkını yememek lazım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin