twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

4.5.10

Doyamadım Bu Fotoğraflara

fashionbysiu.com

Kısmet takıları ve Sabuncakis Yeşilyurt'ta yaptığımız çekimleri paylaşmaya doyamadım :))

Daha birsürü var ama bu son olsun artık dimi :))

Napalım, Ceyda'cım o kadar güzel çekmişki bu fotoğrafları .. !!

Ama devamını görmek isteyenler olursa merak etmesin facebookta ekliyorum :)

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.comfashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

35 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de doyamadım... Nasıl güzel fotolar, nasıl güzel takılar.. Çok zarif çok güzelll

MARCHY dedi ki...

melekli koleyeye bayıldım!!
yuzukler ve bilezikler harikaa!!
sana da cook yakismiss Siucummm :))
cekimler super!
Ceyda'nın da eline saglik walla!!

devamini bekleriizzz :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Elvan, devamını facebookta ekledim :))

Stilist, Canım benim teşekkür ederim.. melekli kolye gerçekten çok hoş ve orjinal !! :)

Yüksek Topuklar - Arzu dedi ki...

Çiçekler içinde bir çiçek :)

ceydabural dedi ki...

doyama çünkü daha çok beraber iş yapmıcaz :) hahahahhayttt

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Walla biz halimizden çok memnunuz şekercim, biz de doyamadık:) İstediğin kadar daha fotoğraf koymaya devam edebilirsin;) harika çekimler... mucuksss

Unknown dedi ki...

biz doyabildik mi ki fotograflarına sen doyacaksın bakiim :) harika hepsi sium..

burcu d. dedi ki...

biz'de doyamadik...post etmeye lütfen devam. :)

Adsız dedi ki...

İnanmıcaksın ama 1 dk önce Ceyda'nın blogunda bu resimlere bakıyordum Sıla :))
Hatta halen oradayım, kopamadım..

Hande

MaceraperesT dedi ki...

siuuu...
kısmet'in bi küpesi vardı.kulak kıkırdağına takılan.yılanlıydı sanki.onu da çekseydiniz yaaa:(hastasıyım o küpenin

Pele dedi ki...

BA YIL DIM ... tütütütü nazar değmesiiiiinn

MaceraperesT dedi ki...

Aa pardon ilk resimdeymiş.çiçeklere bakmaktan görememişim:)

melis dedi ki...

resimler çok güzel ayrıca ikinci resimdeki kısmetin minik bilekliklerine bayılıyorum

Sıla Yılmaz dedi ki...

Yüksek Topuklar, Bu günün sözü oldu herhalde :))

fotoğraf penceremden, hahah:) Deli :))
Daha çok başına üşüşücem senin :))

Posh, Aman tanrım.. bunu söylediğine pişman edecek kadar çok fotoğraf var elimde :))

Hello Kitty, minik:)) yine bi göründün bi kayboldun cnm :)

burcu d, Tamaaam :)) Seve seve

Hande, Süper olmuş o zaman :)) benim fotoğraflarımı görmekten kusucaksın ama herhalde yakında :P

Ezgi, Teşekkür ederim :))

maceraperest, haha kendi sormuş kendi cevaplamış :))

melis, onları h.sonu taktım neredeyse durdurup soruyorlardı :) çok süperler :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Doyamaman çok normal canım çok güzel fotolar biz de bakmaya doyamadık :)

Tropik Rûya dedi ki...

takılar çok güzel ve kibar. sen de öyle tabi. ortaya çok hoş fotolar çıkması da normal hal böyle olunca =)

Benim bloguma da beklerim bu arada :P

sezenyildirim dedi ki...

Merhaba Sıla;

Fotoğraflar çok hoş, ve hatta ben bu ikinci seriyi daha çok beğendim diyebilirim.

Beyaz bir buket düşünmememe rağmen ben ilk yayınladığın fotoğraflardaki güllere bayıldım, ben bile beyaz isteyebilirim. Bir sorum var. Yeşilyurt bizim için çok uzak, Sabuncakis'ler birbirinden farklı mı bir bilgin var mı? Esasında birisine denk gelsem girip soracağım ben de ama şu iki hafta o kadar yoğun geçiyor ki kafamı kaldırıp ne çiçek sorabiliyorum ne de birşey.

fioritamodatasarım dedi ki...

fotolarda önlüklerde çok harika cnm walla emeği geçenlerin ellerinden öpülür :) çok sevindim senle karşılaştığıma :) suratındaki ilk ifade süperdi şaşkın ama samimi :) güle güle giy bu arada ayakkabılarını , öptümmm !

mughetto dedi ki...

Takı reklamı gibi olmuş kuşum :)) Ama itiraf ediyorum bazılarında gözüm kaldı..Söyle bakalım hepsi Kısmet mi bunların ? Özellikle ikili yüzük ve 2.resimdeki bileklik. Ben onları çok beğendim kuzu.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, ay ay ay neler duyuyorum :))

Tropikrüya, teşekkür ederim.. birazdan geliyorum :)

sezen yıldırım, merhaba :) bende hep beyaz buket düşünüyordum :)) Sabuncakisler bildiğim kadarıyla farklı farklı ama Etiler ve Yeşilyurt aynı sana Etiler yakınsa onlara gidebilirsin cnm :)

Fashion Veronique, Thanks ..

fluffy, Teşekkürler tatlım :)
Evet algılayamadım bir an.. bide çok alakasız bi yerde alakasız bir tipteydim ve tanıdın :)) mucx :)

mughetto, yukarıda yazdığım yazının ilk kelimesini oku bakalım :)) Hepsi Kısmet cnm.. ikili yüzük süfer bu arada!! :)

mughetto dedi ki...

hehe,Evet kısmet takıları ile çekim yazıyormuş :)
Siucik,bu Kısmet'in resmi web sitesi yok glb,ben googledan arattım ama bulamadım.Şimdi ben o yüzüğü almak istiyorum diyelim nerden bulacağım söyle bakalım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Kuzu şimdi orda Kısmet yazıyorya ilk kelimede ona tıkla bakalım :)) yüzüğü almak istersen Harvey Nichols yada Kanyona alalım seni.. yok gerek yok ben senin aracılığınla markayla görüşüp %20 de indirimimi isterim dersen seni maile alalım :))

tosbagalar dedi ki...

çok güzeller

Stil Direktoru dedi ki...

Oh be net alemine geri döndüm :) 1 bu önlükleri satmaya başlıyorsun evlen ilk işin bu olsun :)) 2. hepsi çok çirkin, sensin güzel olan bböböbö :)) Özlemişim kız saksı, ne güzel çıkmışsın annem ya

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hastayım ben kısmet'e!:))
şaka şaka sana da hastayım:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

tosbagalar, teşekkürler :))

Stil Direktörü, tamam ama sana 2 katı fiyata yoksa hepsini toplarsın :P

seda, senin kısmetin benim:))

Adsız dedi ki...

kaşların çok güzel maşallah

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, teşekkür ederim.. beğenmeyenlerde çok fazla ama :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

canım benimm!

nar dedi ki...

Nasıl güzel bir yüz ve nasıl güzel fooğraflar bunlar...

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, :*

nar, bunu senden duymak hoşuma gitti :)

Duygu dedi ki...

sende,takılarda fotolarda harika!!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bu sözlerden sonra ben zaten sırıtarak dolanıyorum :)

Banu dedi ki...

Siucum,

Ben çu melek kanatlı kolyeye bayıldım, sana da çok yakışmış. Bu kolye de Kısmet'e mi ait. sitesinde göremedim. Nereden bulabiliriz bu şeker şeyi. Sefgiler :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Banucum evet o kolye de Kısmet'e ait bana mail atarsan konuşuruz :) öpüyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin