twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

28.4.10

Sabuncakis'te Çiçekçi Bir Kız

fashionbysiu.com

Düğün için yapılacaklar listemden bir satır daha eksildi! Gelin Buketi! :)

Yeşilyurt Sabuncakis benim uzun zamandır (sanırım birkaç sene olmuştur) dikkatimi çeken bir yerdi.. Ne zaman önünden geçsek pür dikkat vitrini incelerim.. oradaki beyaz gülleri istediğimi birine her seferinde ima ederim!! :)

fashionbysiu.com

Ve geçerken uğramaya karar verdim.. Kendime çok tatlı bir arkadaş edinip çıktım :)
Berna beni her anlamda ikna etti.. Hatta ben en son beyaz olsun çiçekler gerisini sana bırakıyorum dediğimi hatırlıyorum.. :)
Çünkü çok detaycı, çok profesyonel.. benim yerime düşünüyor.. ve üzgünüm ama düğünde buketimi fırlatıp atamayabilirim :) Eve götürmek isticem gibi geliyor :))

Eğer buket konusunda yardım isterseniz, gözünüz kapalı kendinizi teslim edebilirsiniz..

fashionbysiu.com

Bazı çiçeklerin yapay olduğuna iddiaya bile girebilirdim :) Dünya'nın her yerinden en kaliteli çiçekleri topluyorlar.. Ve Dünya'nın her yerine de çiçek yollayabiliyorlar :) Mesela benim o ayılıp bayıldığım güller de ekvatordan getiriliyormuş.. Vitrinleri ise özel bir tasarımcı hazırlıyor.. Bu yüzden her geçtiğimde çakılıp kalıyormuşum :))

Bu güzelliklerle sizin için birde çekim yapmasam olmazdı ama dimi??

Sabuncakis kurdelesini keserek açılışı yapıyorum o zaman :))

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Fotoğraflar için meleğim Ceyda'ya kocaman öpücükler :)
Takılarım içinse diğer meleğim olan Kısmet takılarının tasarımcısı
Milka'ya öpücükler :)

Önlükleri ise çekim için özel olarak hazırladım..
Beğendinizmi?? :)




85 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

beğendiniz mi demiş bidee delüü müsün kızzz harika olmuş yaa bayıldımmmm vallaaaa!!çok güzell olmuşşş harikasınızzz!!!!ceydacıma da ayrıca tebrik ederim harikaa!!

Zeynep'in Evi dedi ki...

önlüklerin çok cici tatlım=)
bu arada fırlatmak için alelade yapma bir buket al..ama el buketini atma sakın=)

Yeşim dedi ki...

Önlükler süper herbirine bittim :) ellerine sağlık güzelim. O güller nasıl güzeller yaa içim açıldı :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

harikasın ya bayılıyorum bütün fotolarına evleneceğim zaman senin izinden gideceğim. Çok iyi bilgiler ediniyorum senden. =)
Bi insana ne giyse nasıl yakışabilirki =) işte sana yakışıyoooo

alkış alkış alkış =)

Gizzy dedi ki...

en çok önlüklere bayıldım desem:):):)süper olmuş herşeyyy

Moda Treni dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım... Hepsi birbirinden güzel çıkmış Ceyda'nın ellerine sağlık :D Özellikle de önlükler beni benden aldı :)) Nasıl yaptığını siteye eklersen çok sevinirim... :D

Unknown dedi ki...

Ceyda'ya hakikaten bravo süper kareler.beğendim hemde çok

De HaLi dedi ki...

cok guzel olmus fotograflar, onluk de harika :) bir de gozume takildi kolyeni nereden aldin acaba? cok begendim:)

emell dedi ki...

çiçekkler ve sen..
çok güzel bir kombin olmuş canımm bayıldımm... good byee emel:))

Diwonderland dedi ki...

Vallahi canım fotoğraflara bayıldım ispanyol güzeli gibi çıkmışsın önlükler de süper eline sağlık öpüyorum

Pell-in dedi ki...

harika harika ben "kesin bilun yapmıştır" dedim ama senin elinden çıkmış önlükler. Kombinler, fotoğraflar, çiçekler, sen hepiniz ayrı güzelsiniz.

Adsız dedi ki...

Eksiklerini bir bir kapatmanı bende blogundan izliyorum çok seviniyorum senin adına çok güzel bir düğünün olcağından eminim çiçekler de ne kadar güzel öyle ya bayıldım valla:) senin hazırladığın önlüklerde ayrı bi olay zaten eline sağlık güzel çekim olmuş:)

Doorstepping dedi ki...

Sarı güllü fotoğraflarda annene çok benziyorsun Siu'cum! Fotolar çok şeker, önlükler de :)

gamiize dedi ki...

siucum,

eylülde evlenecek biri olarak bende şu anda seni meleğim ilan ediyorum, çünkü benim takıldığım şeyleri çoğu kişi gereksiz buluyor ama sende benim gibi detaylara takılıosun, bayılıyorummmm :)))

özellikle gelin buketine çok önem veriyorum ve şimdiden gidip birkaç çiçekçiyle konuştum, çünkü o yabancı sitelerdeki gelin buketlerine çok özenerek bakıyorum, malesef burda tam istediğini bulmak biraz çaba gerektiriyor. Sabuncakis e bende bakıcam, çok beğendim..

ama o önlüklerin beni benden aldı,o yeşilli olan nasıl bir güzelliktir öyle yaaa, onları satıcam de lütfeeeennnnnn...

ert dedi ki...

Merhabalar
Benim analayamadığım bir şey var, siz şimdi çiçekciye gittiniz ama fotoğraflarda üstünüzde farklı farklı kıyafetler var peki bu nasıl oluyor ? giderken yanınızda kıyafetlerinizidemi götürüyorsunuz yani?
Bu arada mutluluklar dilerim

moda_kesh dedi ki...

önlüklere tek kelimeyle bayıldım çok güzeller ya ve sende çiçeklerin arasında bi başkka güzelsin bence atabileceğin başka bi buket hazırla bunu sakla:)

Chilek dedi ki...

Önlüklere bayıldım,fotoğraflar zaten çok güzel:)Ceyda yine harikalar yaratmış:))

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

fransız kadınlarına benzemişsin.. çok güzel,çok zarif,gene çok çok çok hoşsun maşallah :) ikinci resimdeki buket ise ayrı bi güzel..
bakalım senin büketin nasıl olucak..gelinliğini buketini ve senin düğün halini inanılmaz merak ediyorum çabucak geçsin şu zamanda göriim :)

Trendydolap dedi ki...

Ben bayıldımmm. Müthiş bir çekim olmuş Sıla tebrik ediyorumm. Mekan sabuncakis olması ayrı bir güzel, sen müthiş görünüyorsun, kıyafetler harika ve kıyafete göre çicek seçimleri çok başarılı. İçim açıldı resmen!

Adsız dedi ki...

çingene kiziiiiiiiiii
ne güzel..profesyonel..duru.. çok hoş..cici.. birde 26 yaştan hayatta eser yok
bukadar stresin içinde önlükleri nezaman diktin allahim nediyim sana
maşallah

ZedCezir dedi ki...

siu cum bu resimlerde sende bir değişiklik var ayrı bir güzelsin ayrı bir elektrik var her resimde maşallah dedim.. her zaman güzelsin ama....

tubiss dedi ki...

süpersin siu resimlerde çiçeklerde muhteşem görünüyo tabi birde resimlerde gözüken peri kızı :))

nar dedi ki...

Herşey harika! Önlüklere ayrıca bayıldım:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünülerek yapılmıi bir çekim, ikinizde süpersiniz kızlar

Zeynep dedi ki...

önlükler süper olmuş çoook güzeller :)

Laçin Tenel dedi ki...

Önlüklere bayıldım, süper olmuşlar.
Siz Ceyda' yla iyi bir ikili oldunuz bence..

NiLaY dedi ki...

harika bir çekim olmuş gerçekten ki önlüklerde çok cici :) renk renk çiçeklerin arasında süper görünüyorsun :)

gunde dedi ki...

çiçeklerden çok önlükleri sevdim:) süperler...

Unknown dedi ki...

ay çok cici önlükler çiçeklerden çok önlükler dikkatimi çekti doğrusu ama çiöeklerde muhteşem (:

gunesyuksel dedi ki...

önlüklere gül gül öldüm.. önce ilk resimde anlamadım. siyah beyaz olunca. sona baktım noluyo dedim. deli kız ya... arada derede nerde fırsat buldun da yaptın onnarı. nerden aklına geldi?.. sıpa seni.. :) 2.foto tam gelin buketı gibi olan beyaz gulerın elinde oldugu 10 numeroooo olmus.. bakıslar felannn üper olmus yane, benden sölemesi..

Adsız dedi ki...

Sılacım çekimler süper olmuş önlüklere bayıldım onlar için de ayrı bir yazı ekleyebilirsin.
Bu arada bende sabuncakis mi yoksa başka çiçekçi mi diye düşünüyordum ama senin sayende bende netleştirmiş oldum.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pofişim, :)) 32 diş gülümsüyorum şuan :)

Zeynep, Dimi? Bunlara kıyamam çünkü :))

Yeşim, Güller plastik gibi duruyor o kadar güzeller ki dokununca anlıyorsun.. gerçekten kusursuz :)

Gizzy, sevdinmi :) süper! :)

gökkuşağında oturan kız, Ay canım ya teşekkür ederim:)
Ne güzel elinde kaynak gibi olabiliyorsa bunlar.. süper :)

Moda Treni, Ceyda'cım canım benim :) Önlükleri anlatma şansım yok yenisini yaparken inşallah :) aynısından tekrar yapamam yani :)

D, Öncelikle hangi kolye? :) Ama zaten hepsi Kısmet :) yazıda linki var aşağıda..

Modaerator, Kocaman alkış gitsin o zaman Ceyda'ya :)

Dimple, Teşekkür ederim :) Asimetrik olanda amaç zaten o :))

emell, Mucx :) teşekkür ederim..

Pell-in, Aslında o uyuşuk bunlar için taç yapsaydı :))

fashionable princess, Ne güzel :) Mobilyalarım da bi gelse o zaman asıl zevkli kısım olan yerleştirme başlayacak :)

Doorstepping, Ne güzel iltifat ediyorsun öyle :)) ihihi

gamiize, İnsanların önemsediği bazı şeyleri ben önemsemiyorum, ama bazılarına da gereksiz takılıyorum :)
Herhangi bir yardım istersen her zaman mail de atabiirsin cnm.. Elimden geleni yaparım.. :)
Önlüklerin de satışı olacak evet ama evlendikten sonra :))

moda_kesh, :) aklın yolu bir bunu alıp eve getirmeliyim :)

ert, merhaba.. çiçekçiye ilk gittiğimde normal gittim tabiki.. sonradan çekim için gittim.. zaten fotoğrafçı var yanımda.. çekim için önlük hazırladım dedim :)
Teşekkürler..

Chilek, Evet o bitanem zaten artık benim :)

hayat gördüğün kadardır, Benim buketim de beyaz taze modern ama klasik :) öyle bir buket olacak bende bilmiyorum aslında tam olarak :) Berna nasıl hazırlarsa diyelim :))

Nenuphar, Hepsi için ayrı ayrı düşünerek çektik :) Doğru seçimler olmuş demekki ne güzel :)

moda dedektifi dedi ki...

Bayıldım çok hoş bir çekim olmuş:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, rahatlıkla 27 olabilirim yani o zaman :))

Zed, Ceydadan dolayı o bence :) Çok güzel kareler yakalıyor :)

tubiss, :)) Ben dün anneme dedimki sen perisin :) bu durumda ben peri kızıyım :P kendime pay çıkarmak istemiştim.. ama göstericem şimdi ona demekki doğru söylüyormuşum :P

nar, Teşekkürler!! :) Çiçekçi kız önlüksüz olmaz ama dimi :)

Zeynep Gürbüz Duman, Teşekkürler :))

Burcu, Ay ay ne güzel. beğenildikçe gülümsemem büyüyor :)

Laçin, Voltran oluşturduk :)) Teşekkür ederim bu arada :)

Nilay, Çiçekler o kadar güzeldiki zaten mest olduk çekim yaparken :))

gunde, Teşekkürler :))

navle_s, çiçekler tüm ilgiyi almasın diye özellikle yaptım :)

gunesyuksel, ihihi :))) sana bakış attım oradan anladın dimi :)) mucx!

Adsız, Hiç şüphe etme derim! :) Benim de tüm acabalarım gitti kafamdan :))

Koray Caner dedi ki...

Bayıldım, bayıldım, bayıldım!!!

Fotoğraflar çok güzel, sen çok güzel çıkmışsın, çiçekler çok güzel, önlükler çok güzel.. Yani ağzım açık baktım hepsine :))

Adsız dedi ki...

ne güzel resimler ceyda'da gördüm demin senin siteyi atlamışım harika cıkmıssın vallahi bayıldım.
önlükler ise tam bir tasarım harikası cok sekerler.

Unknown dedi ki...

öncelikle önlüklerini kıyafet sandım ve bayıldım onlara (:
daha sonra makyajın çok yakışmış..
çiçekler için sanırım bir şey söylemeye gerek yok ((:

NlyStyle dedi ki...

muhteşem bir çekim olmuş, bende düğün zamanı oraya gidelibirim teşekkürler paylaşımın için harikasın...

♥ dugu ♥ dedi ki...

ha haaaa önlüklere bayıldım...çekim güzel çiçekler güzelll

Sıla Yılmaz dedi ki...

Handan, Atlama sakın diye her yerde yayınlıyoruz bak :))

Beyaz Büyü, Teşekkür ederim :) Çiçekler renklendirmiş bence fotoğrafları :)

Moda-Yemektarifleri, Rica ederim ne demek :) Yeşilköydekini tavsiye ederim :) Çok ilgililer :)

dugu, Teşekkür ederimm :) hatta ederiz :)

Derince dedi ki...

Harika!Fevkaladenin fevkindesin siucum:))Makyajını çok begendim:)Profesyonel makinayla çekim olunca daha bir guzel çıkıyorsun.Sarı güllerde çok güzelmiş.Bu arada sana bir fikir.Belki aklına gelmiştir ama ben yinede paylaşmak isterim.Ben gelin buketimin çiçeklerini güneşte kuruttum çok güzel oldular.Şuan oturma odamda, sehpanın üzerinde bambu tabağımın içinde duruyorlar:)Öpücükler...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Koraaay çıktı sonunda yorumun :)))
mucx!!

Derince, Makyajımı kendim yaptım aslında çok fazla detaylı değil ama teşekkür ederim :)
Ama dediğin gibi makine profesyonel olunca herşey bambaşka çıkıyor.. :)
Bende sordum şimdi kurutabilirmişim :))

canDirekli dedi ki...

hepsine bayıldım diyip kolaya kaçiym ben :)

süpersin :)

Pınar dedi ki...

Yaaaa çok beğendim seni :)kesinlikle ayrı bir ışık var sende bu fotoğraflarda. Önlükler tek kelimeyle harika. Ne güzel yakıştırmışsın aksesuarınla duruşunla maşallah diyorum Siummm.
Bir arkadaş daha demiş atmalık başka buket yaptır diye kesinlikle katılıyorum. bu güzel çiçeklere kim olsa kıyamaz :)

tubiss dedi ki...

bu ara okuduğum bir kitap var New York Masalı diye orada da güzel çiçekçi bir kız var, bi an gözümde oymuşsun gibi canlandın :))

mughetto dedi ki...

Ayy o önlüklere bayıldım :)) Çok güzeller.. Bir de bugün sende ayrı bi güzellik var,evlilik tarihi yaklaştıkça daha da güzelleşiyorsun galiba :) Öpüyorum.

saadet dedi ki...

çekim süper olmuş.zaten gelinimiz ayrı güzel o çiçeklerle daha daha güzel olmuş:) önlüklerine bittim tatlım valla çok beceriklisin.

Merve dedi ki...

Süpper olmuş canım hepsi! bayıldım!

Benimde sözde evdeki tüm çiçeklerim,söz çiçeğim de oradandı..

defne dedi ki...

harika olmuş, mükemmel :)

lütfen kızma bana ama kulaklarının görünmediği fotoğraflarda daha güzelsin. seni üzmek için söylemedim ama valla kapatınca daha güzel oluyor :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

begendiniz mi de laf mı bayıldık süper olmuş=) sarı güllerin önünde oldugu foto harika

gunde dedi ki...

ilk resimdeki önlüğü daha ayrıntılı gösterebilr misiiiin?:)
süper olmuş yaaa

baski dedi ki...

cnmın ici bayıldımm ozellikle sarı cicekli fotolara.sana siyah cok yakısıo cnm bunuda bidaha anladmmm:) onlukleri ztn canlı canlı gormustum aslında cok yorum yapmak istemiyorum ama ztn mekanda belliydi neler cıkcagı fotolar cekilirken anlamıştımm.. seni cok sewiormhep boyle gul cnmmm kardeşim ;)

blisskitty dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sana Sabuncakis benimde alışveriş yaptığım bir yer.Çok ilgililer ve aynı zamanda ikna kabileyetleri de super.Eminim gelin buketin çok güzel olucak çok doğru bi seçim :)

Mystery dedi ki...

yeniyim aslında blogunda ama gerçekten merakla bakıyorum yazılarına. çiçekler de önlükler de süpermiş :)

fashionist dedi ki...

evlilik harzlıkları araştrmalarımda piyasadaki gelin çiçeklerini pek beğenmedim bende çok klişe geldiler gözüme önmli olan farklı olmk bnde kendim yapmayı düşünüyrm bakalım bnmkilr nsl çıkack

plndrkn dedi ki...

Bende önlükleri çok beğenenlerdenim :) Ellerine sağlık, hem önlükler çok güzel hem de fotoğraflar çok hoş olmuş :)

LâLz FaShioN dedi ki...

siucummm önlüklere aşık oldummm bende istiyorummmmmmmm

Sıla Yılmaz dedi ki...

Can Direkli, Bende sana bayılıyorum diyerek kolaya kaçıyorum :))

Pınar, Canım benim teşekkür ederim.. Evet zaten konuştuk o şekilde oluyormuş :) Fırlatılan buket başka olacakmış :)

tubiss, Aa ne güzel :) kitabı okurken şimdi aklında ben olucam :)

mughetto, Canım yaaa :) teşekkür ederim.. o senin güzelliğin :)

Saadet, teşekkür ederim şımartıp şımartıp bırakıyorsunuz beni böyle :))

Merve, Zaten tahmin ettim:) Tam senlik bir yer :)

defne, yok canım kızarmıyım :) Bende senin gibi düşünüyorum :))

moda duygusu, teşekkürler tatlım :)

gunde, benim elimde yok ayrıntılı fotoğrafları ama mail atarsan senin için isteyip mailine atarım :)

baski, canımın içi.. :)) biricik kardeşim.. sen ordaydın bence o yüzden bu kadar güzel oldu.. mutlu mutlu bakıyorum tüm fotoğraflarda :)

. , Süperler diyorum ben onlara kısaca :)) Gelin buketim için de hiç soru işareti yok aklımda :)

Mystery, Hoşgeldin o zaman :) Beğenmene çok sevindim ayrıca.. sormak istediğin bir şey olursa da her zaman buralardayım :)

fashionist, bende kendim yapmayı düşünüyordum ilk başta sonra en doğru isim varken gerek yok dedim :)

pindurukan, Teşekkür ederim cnm.. hepsi birbirini tamamladı diyelim :)

Lalz, Çok yakındaaa :)

soul dedi ki...

Bu yazıya,fotolara ve herşeye bayıldım,,,,hele o sarı güllü foto var ya çok hoş,,,,

Sumeyyes dedi ki...

Önlükler çok güzel...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ceyda'ya, mekanın ışığını, çekim kalitesini, renkleri, çözünürlük ve duruluğu için binlerce kez tebrikler. ama bi de senin kimi zaman güzel, kimi zaman şuh:)) bakışlarını yakalayabildiği için. enstantene yakalamak budur işte:)

önlüklere gelince, deli oldum bunlara biliyorsun! ve tekrar ediyorum, onca iş arasında nasıl oluyor da böyle özenli, güzel şeyler çıkarabiliyorsun? kombinler, takılar, makyaj, çiçekler, pozlar harika! şimdiye kadarki en beğendiğim çekimin. neden mi? pozlar hiç poz gibi değil! bir de, tasarımların o kadar profesyonel ve şirin ki, sakın sakın sakın bu işin peşini bırakma! yoksa ben senin peşini bırakmam:)

seninle gurur duydum canım benim!

Smyrnote Design dedi ki...

Kuzu yaptığın önlüklere bayıldım hepsi birbirinden güzel ya valla ben olsam giyer cıkarım dışarı :):):) mucx

PINAR dedi ki...

BEN SİYAH AYAKKABINA BAYILDIM.RESİMLERDE AYRI BİR GÜZEL NERDEN ALDIĞINI SORABİLİR MİYİM,AYAKKABILARINI?

Vildan dedi ki...

tek kelime ile harika siu herşey..
sen, önlüklerin, takıların, çiçekler ve bunları bizimle paylaşmanı sağlayan fotoğraflar.. hepsi harika..

wantthefashion dedi ki...

önlükleri deli gibi kıskanmakla beraber hemen yapmaya başladım... kırmızıpuantiyeli siyah varya bi tane tam türkan şoray'ın çingene tarzı olmuş:)) süper hepsi en asilde siyah beyaz olann ufff bende istiyorumm...
taş mısın afedersin inadınamı paylaşıosun bunlarııı:)) mucx:))

Sevinc dedi ki...

çok çok çok güzeell siu!çiçekler cidden harika!
düğünün muhteşem geçecek!
nazar değmesin,maşallah diyim ben:)

sinemvsinem dedi ki...

ayy bayıldım ben bu güllere çiçeklere önlüğüne herşeye :) çok tatlı bi telaş olmalı bu benimde evlenesim geldi :) önlükleri kendin mi diktin hakikaten harika gözüküyolar

Unknown dedi ki...

Nasıl güzel çiçekler ve nasıl tatlı bir kız aman allahım:)) Gercekten concept mükemmel olmuş..Her biri farklı tarzda, bittim önlüklere de..Eline sağlık!

Nur Karaata dedi ki...

SILA ŞAKAMI YAPIYOSUN ÖNLÜKLERDEN BITANESINI ISTIYORUM KENDIME NOLUR NOLUR NOLURRRRRRRRRRRRR
NASI YAPTIN YA SAKAMI BUUUUUUU

Bilun Şen dedi ki...

Sen de becerikli, akıllı ve de benim minik meleğimsin :) Süppper bi'çekim olmuş yine :)

bitter dedi ki...

seni kocamannnnn kucaklıyorum önlükler muhteşem fotoğraflar da bi okadar desteklemiş bu güzellikleri.. O çiçekler zaten kokularını duyar gibi oldum. Ordan insan çıkmaz istemez hiç:)

ceydabural dedi ki...

yorumları okudukça nasıl mutlu oluyorum :) ağzım kulaklarımda kalbim küt küt....

melek dedi ki...

beğendiğim tek sey önlükler oldu, çekimde konunun ne olduğu belli değil.
birkaç tanesi hariç pozlar da kötü
hele son fotoğraf çok eğreti duruyor

Sıla Yılmaz dedi ki...

soul, Sarı güller nasıl ama :)) şahaneler!

Sumeyyes, Teşekkür ederim :)

sedam, canım benim.. sen varya sen diyorum :)
her yorumunda noktasına virgülüne kadar okuyorum :) deli gibi merak ediyorum ne yazıyorsun diye.. bide her yazıyı önce sana gösterme modum var biliyorsun :))
arkadaşım olmandan gurur duyuyorum bende!

Smyrnote, Yaa hadi giyip gezelim o zaman :))

Pınar, Teşekkürler Pınar.. ayakkabılar Steve Madden ama yeni sezon değiller cnm eski baya..

Lastik Papuç, Saol cnm :) uğraştık ama baya emek verdik :)

modanarsist, iihii :) şımartmak için yazıyorsun dimi bunları :))

SevincGüven, Teşekkürler cnm.. Detaylara takılmıyorum aslında fazla önemli olan eğlenmemiz diyorum :)

Sinemvsinem, Güller benim de favorim dediğim gibi :) Önlüklerin dikişinde yardım aldım overlok makinem falan yok evde çünkü..

oceania, Teşekkür ederim :)) Böyle yorumlar okuyunca hah tamam olmuş işte diyorum :)

Nur Karaata, Tamaam :)) yakında bir sürpriz olacak zaten :))

Bilun Şen, Minnoşummmm :) minimininmnimni arkadaşım :))

bitter, Zaten 4 saat kadar çıkamadık :)) Çok güzeller hepsini kaçırmak istedim :))

fotograf penceremden, Sayende tatlım :) ama dikkat et kendine sen daha çok lazımsın bana :))

melek, bi ceydaya bi bana yorum yazıp duruyorsun.. ip adresinden herşeyi görüyoruz.. buradaki yorum yazan 70 kişiye anlatabilmişim çekimin temasını o yüzden cevap vermiyorum..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok tatlı hakkaten, çiçekler sen önlükler ambians falan hepsi şahane. Senin çiçeğin nasıl bir şey oldu onu merak ediyorum ama ben :))

vintage peony dedi ki...

önlükler çok cici olmuş, çiçekler de nefis ayrıca!!
Sende konsepte çok yakışmışsın siu :)

Özlem Şener dedi ki...

Bunlar nası önlükler yaa...denizci temalı olana ve siyah beyaz çizgili ve kocaman fiyonklu olana ayrıca bayıldım. Bence bunlardan seri üretime geçip satmalısın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

canım benim:) düğün, ev, balayı, her şey dört dörtlük olucak. sonra da ver elini önlük tasarım! harika olucak:)

Yelda Calimli dedi ki...

fotograflar harika olmus, onlukler de bir harika, merak ettim tasarimi sie mi ait....cicekci konsepti muthis olmus, ceydaya da size tebrikler....

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, Teşekkürler Cinim.. daha zaman var ondan bende bilmiyorum şimdillik :)

vintage peony, Aayy :) mucucu

Özlem Şener, seri üretim olmaz her birinden 1 tane :) eşi olmayacak..

seda, :)) hadi bakalım inşallahh :)

Yelda Calimli, merhabalar.. evet bana ait :))
çiçekçi konseptine uygun olsun diye bu şekilde yaptık:)

Adsız dedi ki...

Sılacımmmm;

Çokkkk uzun zamandır blogu takip edemedim :((( Neler kaçırmışım böyle :(( Öncelikle; beyaz butik çekimlerinde prenses gibi olmuşsun tatlım. Kendi gelinliğinle de muhteşem olacaksın bence..
Sabuncakis resimleri ise harika renkleri, çiçekleri, sevimli önlüklerin ve tatlılığında günümü renklendirdi :)))

Hande

yıldız dedi ki...

benimde gelin çiçeğim sabuncakis di:) lilyumdu
herzamanki gibi çok şeker gözüküyorsun. üstündeki önlüklere bittim:) senmi yaptın?
kendinemi yapıyorsun bizde çatlayalımmı:)
öpüldün

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hande, Olsun canım yakaladın işte sonunda bir yerden :))

Yıldız, Aa süper :) Zaten herhalde hemen hemen herkesin buketi Sabuncakis'ten olmuş :) Dikiş aşamasında biraz yardım aldım tabi overlok makinem falan yok çünkü evde cnm.. Yakında herkes alabilecek sanırım :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çekimler süper renkler harika önlükler muhteşem daha ne dityebilirim ki çok güzel bi iş olmuş:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

zetoom napim çiçekler çok güzeldi sönük kalmamak için süslendim püslendim :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin