twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

5.10.10

Yağmurlu Günler İçin Melissa

fashionbysiu.com

Bu aralar hava yağmurlu, hem şık olmak istiyorum hem de melissalarımdan vazgeçmek istemiyorum diyenlere gelsin bugün ki post :)

fashionbysiu.com

Gerçi ben dün fotoğrafları düzenlerken bugünün çoooooook yağmurlu olacağını düşünerek botlardan gitmiştim.. Ama hava güzel.. :)
Bunlar da hazırlık olsun o zaman..

Bu postlarda az yazı olacaktı :) Sustum :)

fashionbysiu.com

Fiyonklu yağmur çizmeleri nasıl amaaaa :)))

Fotoğraflar: Belin Rodikli


ekleme:)

ilk kombin;
Smokin Ceket: Zara
Smokin Görünümlü Gömlek: Mango
Yırtık Tayt: Next / Terkos
Saç aksesuarı: Bilun Şen

ikinci kombin;
Elbise: Old Navy
Yağmurluk: Mango

39 yorum:

aşgaane dedi ki...

kırmızı botlara bayıldım ama söylemeden edemicem son kombinin çok şeker:) renklerin uyumu e canlılığı, trenchcoat,melisalar... sonbahara inat cıvıl cıvılsın:) kıskandım seni:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Fiyonklu bot da topuklu da bir harika! Ama favorim olan diğer fiyonkluyu nasıl kombinleyeceksin onu sabırsızlıkla bekliyorum Siu'm! Bol Melissa'lı günleeeeerrrr...;) Öpüyorum...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hayat Güzel, Teşekkürler.. :)) bende cıvıl cıvıl olsun dedim yağmurun griliği olmasın :)

Posh, Hangi fiyonklular acaba cnm??? Çünkü hepsini giymedim.. :/

ENN MODA dedi ki...

Yaaa bunlar ne şirinler. Fiyonklu olana bayıldım

Elif UYSAL dedi ki...

Ben kırmızı botlara bayıldımmm!!!!Hemen edinmek lazım bir tane!!!:)

chunlibeauty dedi ki...

fiyonklu olanı bende cok begendim :D sende çok güzel olmuşsun :) devamını bekliyorum :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pride, Onlar çok rahat bide bi tane yeşil var favorilerimden :))) Bende göz koydum..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Chunli Beauty, fiyonk olsun canımı yesin :)

Unknown dedi ki...

ya herşeyinde illaki fiyonklu buluyorsun helal ya :) çok şeker hepside sahibesi gibi :)

balgözlükız dedi ki...

illa bir fiyonk olacak yani :)ama gerçekten çok şirinler

Gizzy dedi ki...

offf ben o fiyonklu yağmur botlarına bayıldım ama:):):)dün senin melissaları görünce dayanamadım bugün ben de giydim benim şekerlerimi:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Enn Moda, :)) Ben fiyonkluyu sevmedim desem inanırmısın ki? :P

elvans, Bu sefer ben bulmadım ama o beni buldu :))

balgözlükız, :)) olmasın mı ??

Gizzy, Kanına girdim dimi? :)))

ruken dedi ki...

ayakkabılar ayrı sen ayrı güzelliktesiniz :)

Miss Sensible dedi ki...

Siu, fiyonklu olanlar ne şeker. Cindy bebek ayakkabısı gibi duruyorlar aynı :) Kombinin çok güzel olmuş.

canDirekli dedi ki...

aaa bayıldım ben bunlara :D
gerçekten; melissa seven bu kadar kişi varken bunlar çok eğlenceli tasarımlar :)

mekan da tanıdık gibi :P :D

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

fiyonklular senin için haute couture sanki:))

Cansın Ekşi dedi ki...

siucuum (: altın rengi düğmeli beyaza bayıldıım. bunlar harikaa

visnetadindaa.blogspot.com

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

göremiyorum ağlıyciiim :(

Buket Poyraz dedi ki...

fiyonklu yagmur cizmelerine bayıldımm :))

http://buketpoyraz.blogspot.com

Buse Terim dedi ki...

Siu dun okulda bir kizin ayaginda fiyonklu botlarin krem rengi ve fiyongu siyah olanini gordum bakakaldim bayildim bu nerden acaba diye dusunurken bugun senin blogunda gordum hemen edinmem lazim kendime bir tane bayildimm! :) ayrica kurdeleli olmasi tam senlik :)

ArzuSonmez dedi ki...

Ben de fiyonklulara bayildim ama buranin yagmuruna pek dayanmaz:) Sirilsiklam olur ayakcagizlar genis bilek bosluklarindan!

nihalasli dedi ki...

Ya su klasik bir cok yerde gordugumuz melisalardan sonra ben bu kadar guzel modellerinin daha oldugunu dusunmuyordum..fiyonklu harika..

derya dedi ki...

merhaba Siu!

ben tayta bittim desem :) DIY'se nasıl yaptığını değilse nereden aldığını sorabilir miyim? lütfen paylaş:)

Derya

happy dedi ki...

off yaa fiyonklu olan çok şekermişşş bide kombinin hoş olmuş renkleri uymuş siu sende çok şekersin :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

iste ben de FNOda gordugumden bu yana bu kirmizi cicileri istiyoruum:)))

Adsız dedi ki...

bende ilk resimdeki cekete bayıldım:)marka?sezon bilgisi verebilirmisiniz acaaba


cero

belle dedi ki...

fiyonklu olan sensin siuu:)) en sevdigim fotografin ise kesinlikle melissalarin arasinda sacinda bilunun yesil fiyonk taci dururken
ee cunku fiyonk=fashionbysiu :))))
Opucukler
Belin..

Adsız dedi ki...

bir blog sayfası hazırladım :)) Henüz hiçbir izleyici yok. İlk siz olun! http://bilgeceler.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

bu post beni evede çıldırtmak için yapılmış olmalı...istediğim renk fiyonklu olan...ama bi sorum var sen bu mellissaları nerden buluyosun orası neresi acaba :))

Sanemiko dedi ki...

fiyonklu aşık olmalık ama senin taytta süper bayıldım ve çok yakışmışşş yıwrımmm:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ruken, çok şımartıyorsun beni :))

Miss Sensible, Aa ne güzel benzetme :) Teşekkürler..

Can Direkli, ihih mekan nereden tanıdık :) melissalar süper ya :)) çok eğlenceli

seda, :))) portatif fiyonk yapıcam ne giyersem yapıştırıcam üzerine :P

Cansın, Dimiiiii :)))

Alışveriş Cini, Daha iyi cinim işte dikkatin dağılmaz :))

Buket Poyraz, çok cici onlar evet :)

Buse Terim, Renklerini bilmiyorum ama siya fiyonkta gayet güzel olur :) Alırsan göster bize de mutlaka..

Şanslı, Melissalar adına teşekkürler :)

Arzu Sönmez, :))) Az yağmurlu günlerde giysek? :))

Lina, Canım :) Teşekkürler.. Ama bu arada ben denemeler yazmıyorum cnm ?? Nerden çıktı o? Bi yanlışlık olmasın ? :)

nihalasli, Eveet daha ne modeller var :)

derya, teşekkürler cnm markası next yaz başında pasajlardan almıştım.. Diy olarak yapılamayabilir ince bir kumaş kaçacak gibi duruyor..

mia, Teşekkür ederimmmm :))

Styleboom, Hem rengide senlik, Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :)

Cero, 2-3 sezon oldu sanırım.. Zara..

bellem! :) Sanada kocaman öpücükler.. tahmin ettim zaten onun en sevdiğin olduğunu hemen profile koymalı :)

Jolie, tşkler

Mini's, Çok cici dimiii? Tatlım çekim için verdiler benim değil merak etme :)

Sanemiko, :))) Teşekkürler kocuuuman :)

Adsız dedi ki...

Fiyatları ne kadar acaba bu botların bilginiz var mı?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Malesef bilmiyorum :/

defne dedi ki...

yağmur çizmeleri harika :) ama neden plastik bu ayakkabılar, özelliği ne hiç anlayamadım :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Defne, dimi? :) bu arada cnm özelliği işte plastik olmaları, melissanın bütüün ayakkabıları plasticten yapılıyor..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

bence alması en mantıklı olanlar bunlar. Çünkü bu yıl çoook yapmur yağacak ve son bilmem kaç yılın en soğuk kışı olacakmış. ayrıca çok da şekerler :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, Bence bu sene alınması en mantıklı şey pufidik terlik & battaniye .. ve evden çıkmamak :))

Adsız dedi ki...

canım ya normald kaç numara giyiniyorsun ve melissalar kaç numara oldu kalıplar hakkında yorum getirir misin

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ben 36 numara giyiyorum, kendi melissalarım da 36 numara.. çekim için yollananlar 36/37 numara olarak değişiyordu. 37ler büyük geldi mesela bazı fotoğraflarda bellidir sanırım :)
Benim ayak numaram %90 şaşmaz 36 giyerim.. fakat sizin ayağınız bu şekilde değilse sipariş vermeden önce bir yerde denemenizi tavsiye ederim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin