twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.10.10

Melissa Plastic Dreams

fashionbysiu.com

Madem yazın son günleri güneşin renkleriyle devam edelim :)
Bu arada kıyafetleri de soranlar oluyor o yüzden; Bugün ne giydim büyüsünün de kaçmaması için onları da yazacağım ve dün yazdığım yazıya da ekleme yapıyorum oradan bakabilirsiniz..

fashionbysiu.com

Fakat üzgünüm, burada elbise olarak gördüğünüz cıvıl cıvıl renkli olan aslında kumaş.. renkleri bir an kanımıza girince arkasından bağlayıverdik :)

fashionbysiu.com

Bu babetler ise favorilerimden oldu bile! Hem kullanışlı hem çok sevimli.. ve renginden dolayı da romantik geldi bana :))

fashionbysiu.com

Ceket: Forever 21
Şort: Zara
Çoraplar: Calzedonia / Çocuk reyonu :)
Ayakkabılar: Melissa :)


Fotoğraflar: Belin Rodikli

31 yorum:

Gizzy dedi ki...

allahım o çoraplarla babetlerin tatlı uyumu!!!çok çok sevdimmmm:)

İkizBebek dedi ki...

beyaz ayakkabu ve çoraplar çok güzel.Çoraba vuruldum takii çocuk reyonundan olduğunu öğrenen kadar :)

Koray Caner dedi ki...

Bilun'un dükkanına girip çekim yapmanı çok kıskandım, belirteyim! :D

Judy Abbott dedi ki...

plastik birşeyin bu kadar hoş ve şık olabileceğine inanamazdım, şimdi inandım. Harikulade.

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

hepsi süper ama ben tabiki ve tabiki çoraplara bayıldım!!!

i-life's blog dedi ki...

beyazlı kombinde resmen kalakaldım!!bordo olanlara da bayıldım renkli ve çok güzel bi post olmuş :)
NOT:Photoshop değiller bunu da kabullenmem lazım :)

Unknown dedi ki...

beyaz melissa çok masum sade çok cici olmuşsun şekerim:)

Japon Balığı dedi ki...

harika!babetlere bayıldım!yalnız bi sorum olacak Siu, plastik ayakkabılar koku yapar derler, melissalarda da ayak kokusu yapma gibi bi durum var mı, bi de internetten almak için alışveriş adresi biliyor musun?

anonimyazıcı dedi ki...

herşey ayrı güzel de; ben en çok kedili çoraplara bittim:)

chunlibeauty dedi ki...

beyazlara bende bayıldım kesinlikle benim tarzım :D sende cok güzel kombin etmişsin :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

brandroom ve harvey nichols'da bu kadar model çeşidi yok melissa'da :( ankarada da daha fazlası yok

ve çoraplara aşık oldum :D ne zaman aldın ?

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sence alayım mı başlıklı mailleşmelerimize konu olan o muhteşem beyaz ceket sana deli yakışmış!

ayrıca kumaş olayınıza bayıldım, çatlaksınızz:))

plastik hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı:) muckk!

Adsız dedi ki...

merhaba, bayıldım kumaşın rengine... bence hemen bi elbise diktir kendine o kumaştan:)) Bu arada melissa ayakkabıları çok hoş nerden bulabilirim??

Adsız dedi ki...

ay ikinci kombine bayıldım doğru söylüyosun bence de o babetler çok romantikler senin postlarından önce sadece kirazlı melissadan alıcaktım ama bu postlardan sonra beni sadece o kesmez:)bu arada bende calzedoniada çocuk çoraplarından alırım çok tatlılar:)

burcu dedi ki...

beyaz melissa lar çok güzel beyaz çorapla daha da güzel:)

aşgaane dedi ki...

bordo babetler favorim oldu:) çok ciciler:) kumaş da pek güzel, mutlaka elbise diktirmeli ve bitmiş halini bizimle paylaşmalısınn:)

yasemen k. dedi ki...

siucum, ayakkabılar süper sen süpersin! bayıldım kombinlere.. dönüşün muhteşem oldu! (: bu hafta hiç bitmesin,melissa kombinleri hep sürsün! :) ayakkabılar bana olmuyor ama onları uzaktan sevmekte çok güzel :)) hihih

Adsız dedi ki...

Cooook tatlisin Siuuu bayildim son resimlere :))

modda twin dedi ki...

siu bunnar cok tatlı ya bnm yeni kalpçikli kolleksiyonumun ayakkbaları melissa olmalı oyle kombn etsnler ((:

Duygu dedi ki...

ayy yerim senin kedicikli çoraplarınıda melissalarınıda,çok cicisin!

haktano dedi ki...

hepsine hepsine hepsine bayıldım:) özellikle beyaz çorap ve beyaz babet kombini harika olmuş:) bu sene zaten beyaz çorap modası var... lise yıllarında nefret ederek giydiğim beyaz çorabı yıllar sonra bayılarak giyeceğim hiç aklıma gelmezdi doğrusu... ah moda ah!!! :)))

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Allahım o nasıl melissa öyle, bittimki.....

gunesyuksel dedi ki...

beyazlar gercekten cok hos. ozellikle kombını tam 12den vurdugun için herkes bayılmıs belli. ama su diger babetlerden bir ben mi nefret ettım ya.. cok cirkinler. kız mersinde yazlıkta deniz ayakkabısı giyerdik ayagımıza taş,kum, deniz kestanesi fln batmasın diye.. o ayakkabılar gibi olmuslar.. topuklu fln da olmayınca hiç gözüüme güzel gelmediler. melisa dedinmi kiraz olacak, kurdele olacak, kalp olacak, topuk olacak:)))) (cooook kokosummmmm ayol)

ŞIKELLA dedi ki...

favorim değildi
sayende favorim oldular canım
yeni gelinim

watashi wa sinem dedi ki...

ama ben çoraplara bayıldıııım :( hemde kedili... bu bana yapılırmı ?? şimdi boy 1.78 olunca çocuk reyonuna ancak uzaktan bakabilirim kii :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Gizzy, ehihehe :)) mucuc

ikiz bebek, haha minik olunca böyle oluyor işte :))

Koray Caner, :)) gir sende dağıtt

Judy Abbott, :) çok sevimliler ama yaa

Keddy, Hahah neden acaba:))

i-life's blog, Teşekkürler.. bende beyazları pek sevdim ama hep bu çoraplarla giysem?

elvans, :) teşekkürler

Latife, Aa yok ayak kokusu yok birde melissalar kendiliğinden kokuyor zaten çocukken silgiler falan kokardı ya öyle işte :) internetten yurtdışından alabiliyorsun bildiğin kadarıyla..asos.com a bir bak istersen..

dc, :) herkesin favorisi oldu onlar

Chunli, Teşekkür ederim cnmm :)

Fashioncholic Girl, Evet hemen bitiyor malesef..
Çoraplar çok eski ya.. :/

seda, hahah evet ve sonradan unuttum giymedim hiç.. şimdi de çıkarmıyorum :))

Adsız, teşekkürler.. bilstore, naked, harvey nichols, brandroom da bulabilirsin ..

fashionable princess, o kirazlılarda benim de gözüm var çok fena!

burcu, evet bende böyle çok sevdim..

hayat güzel, bakalım :) inşallah :))

yasemen, Haahah evet cnm dönüş oldu bu resmen.. melissa haftası bitti ama :/

Tuba, Teşekkür ederim Tubaa :))

twin, Hahah hemen bi start alıp beraber kombinleyelim :)

Duygu, Teşekkür ederim cnmm :)

haktano, ahhh sorma :))

Sümran, hangisi :)

gunesyuksel, haha deli kız :)) kokoşum :)

Şıkella, Ay cnm ya.. gelin kelimesini çok sevdim artık kullanmıyor ya kimse:P

simone, Hahah sana kısa çorap olur bunlardan ancak.. :)

fatmanur dedi ki...

beyaz olan harika ama giymesi uzun sürer gibi:S

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Beyaz çoraplarla küçük bir kız gibisin Siucum, zaten çocuk reyonundan almışsın :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

fatmanur, 3 tane bant var sadece.. spor ayakkabı bağcığıyla karşılaştır :)

alışveriş cini, :)) hahah evet cnm

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Beyaz olan harika bence... :) Bittiğim beyazlar, çoraplarını saymıyorum bileee :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sümran, o ikiliyi bende çok beğendim :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin