twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

9.10.10

Les Queues de Sardines Çoraplar

Polly


Görür görmez ilk düşündüğüm acaba Türkiye'de nerede bulunur bu güzellikler.. Ama malesef.. :((

Les Queues de Sardines çorapların web sitesinde hem daha farklı modellere bakabilir, hem de yurt dışındaysanız eğer belki size yakın bir satış noktası bulabilirsiniz :)

Descente d'Organes

2011 koleksiyonuna ait çoraplar da burada :)

Disco ZeusMonOeilPyro

GargantuaIcarFlizus

Angel's Fart66Agnathe

26 yorum:

nazo dedi ki...

penti duysun sesini Siu ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

n@zo, bir hafta da penti ile çekim yapalım :))

Adsız dedi ki...

iyiymiş hakkaten şu gözlü olanı bi kapsam :)

plndrkn dedi ki...

İlk fotoğrafı görünce gözlerim parladı, "ne güzel!" dedim.
İlk satırı okuyunca dudağım büküldü, "ama hayır" dedim.
Bitirdin beni Sıla :)

Unknown dedi ki...

en baştaki ve en sondaki çok güzelmiş sui

Sıla Yılmaz dedi ki...

Mini's Design Ideas, kapabiliyorsan bende ilk çoraptan istiyorum :))

plndrkn, Hahah :)) aynen :))

dikisdersi, :)) En sondaki de çok güzel :)

MaceraperesT dedi ki...

aa süpermişş..bayıldım ilk resme

Laura dedi ki...

Some of those tights are really great!

lauraheartsfashion.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

ooofff keşke yurt dışına gimteden önce görseydim şu güzellikleri.renk renk getirirdim sana da:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

penti sağolsun işmizi görüyor ama bunlar da pek sevimliymiş:)

Rosa and Carlotta: Illustrated-Moodboard dedi ki...

amazing!! want them all! ;)


xx
Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! = )




.

sezenyildirim dedi ki...

ben de çok beğendim çorapları Penti'de bu kadar değişik desenlileri yok ne yazık ki:( Zaten bence Penti'nin bu sezonu hem geçen sezon kadar başarılı değil, hem de kaliteli değil. Bir tane çorap aldım, giydiğim gün yırtıldı:(

j.d. dedi ki...

ama hevesimi kursağımda bıraktın sıla :( bende burda varlar sanmıştım...

pelininstyle dedi ki...

deli olunmayacak gibi degil hepsini cok sevdim:)

Guz dedi ki...

hahaa bu kadar olur ayni postu bende girdim :) all dergisi paylasmisti face.te :)
cok guzeller dmi?pembe olan vrya ula laaaaaa :)

nfy.. dedi ki...

slm sıla abla
sizden kışın bir devette neler giyilebilir güzel kombiner bekliyorum
teşekkürler:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Maceraperest, Aynen benimde favorim o oldu :)

Laura, :)) i think so

pembe fiyonk, Ufff diyorum sadece..

zeynep, :)) pentiyi göreve davet ediyoruz :))

Rosa, me too :)

sezen yıldırım, Aa hadi ya üzüldüm.. :((

j.d. bende yutkundum görünce :))

pelininstyle, :)) bendee

life is fashion, eveeet :) pembede benim gözüm var olmaz :)

nfy, tatlım en pratiği aynı kıyafeti güzel çoraplarla giymek :) mesela ben dün gittiğim bir düğün için önceden hazırladığım kıyafeti kalın opak çorapla giyerek kombinledim :)

♥ willdone ♥ dedi ki...

deniz berdan geldi aklıma bunları görünce :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

willdone, Deniz ve taytlara yaptıkları değil mi :)

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Yaaa, bunlardan bi şekilde bulalım... Yada biz getittirip biz satalım :))))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sümran, bana hepsi uyar :) yeterki benim olsun :))

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa ama bunlar çok güzel olmadı ben taytımı boyayım böle:) İstiyorum istiyorum:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bende aynısını düşündüm hemen :) Aklın yolu bir :)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Aman çok şeker ama bunlar :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, Bizim olsa ya :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, Bizim olsa ya :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin