twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

10.10.10

İnternetten Alışveriş

Tumblr_l7tvjxrfoa1qd05fzo1_500_large

Pazar pazar benim gibi evde oturuyorsanız, ama yine de rahat duramıyorsanız..ne yapmalı?
Mesela internetten alışveriş? :))

Daha önce internetten alışveriş için adresler diye bir yazı yazmıştım o yazıdan alışveriş adreslerine bakabilir.. bildiğiniz yeni adresler varsa bizleri de bilgilendirip yazıyı güncelleyebilirsiniz :)

Merakla bekliyorum..

Ayrıca bize indirimlerle çeşitli fırsatları ayağımıza getiren adresler için de Alışveriş Fırsatları yazısına bakabilirsiniz..

9 yorum:

Kürksever dedi ki...

Bu "Keep Calm and Go Shopping" sloganı, 2. Dünya Savaşı'nda İngiltere Alman bombaları altında bir yangın yerine dönmüşken ortaya çıkmış:) İngilizler, felaketler karşısında morallerini bozmadan hayatlarına devam etmeyi en önemli milli hasletleri olarak görüyorlar...

modafobik dedi ki...

Sıla Ablaaa şu site isimleri süper olduu yaaa avmlerde bulamadığımız binlerce çeşit var valla bayıldım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Coşkun, Aa hadi ya bak bunu bilmiyordum işte!!

Modafobik, güle güle kullan cnm :)))

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Başarılı bir paylaşım... Bir kaçını bende kullanıyorum, ve güvenilir olması en önemli özellik diye düşünüyorum.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sümran, Tabiki güvenilirlik ön planda.. kredi kartımızın numarasını yazıyoruz çoğu zaman..

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

internetten alışveriş, o kadar tatlı o kadar farklı bir yere sahip ki... :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sihem, Aynen bende de yeri çok ayrı :)

Berra Bayka dedi ki...

çok iyi oldu bunları görmem çok tşkler siu .. sık kullanılanlara ekledim pek yapmadım netten alışveriş( hamsterıma mama dışında) ama denicem :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Berra, Hamster'a mama süpermiş ya çok güldüm :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin