twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

7.10.10

Melissa Masalında İlerlerken

fashionbysiu.com

Sona yaklaşıyoruz yavaş yavaş.. üzüleceğim aklıma gelmezdi :)

Bu melissaları daha önce görmemiştim..
Favorilerimden oldular :)

fashionbysiu.com

Ve birçoğumuzun Melissa'yı tanıma sebebi kalpli Melissa'lar! :)

fashionbysiu.com

Benimde en sevdiklerimden! :)

Elbiseyi de almıştım dolapta duruyordu sonra arkasını modifiye ettim renkli hale getirdim :) Dolabımın gözbebeği oldu..
Hatta bu h.sonu bir düğün var giysemmi acaba :)))


fashionbysiu.com

Fotoğraflar: Belin Rodikli

43 yorum:

Unknown dedi ki...

uuuuu çok cikissolmuş elbise melissalara denecek yok benimde en beğendiğim modeli :)

Berra Bayka dedi ki...

kalpli olanlar çok hoşlar bayıldım .. bende istiyorum bunlardan :) elbisede çok güzel olmuş gözbebeği olmıcak gibi değil ki :)

Unknown dedi ki...

pekiii bunları nerden alabilirizzzzz , muhteşemmmmmmmmmmmmmmm hepsiii

Sıla Yılmaz dedi ki...

elvans, teşekkür ederimm :) kalpler eskidi benim gözümde yeni favorim kirazlı olanlar :))

Berra, ihih dimi bende çok sevdim :))

nihal, bilstore, naked, harvey nichols, brandroom aklıma gelenler..

i-life's blog dedi ki...

eğer bu postlar bitmezse bu blogu takip etmeyi bırakıyorum açık açık söylüyorum çok kıskanılıcak durumdasın aay bide hepsi yakışıyo :):):)

Elif UYSAL dedi ki...

Elbise harika olmuş hayatım bence tam düğünlük:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

i-life, yarın bitiyor ://

pride, saol kuşum benim oldu diyorsan tamamdır :))

yasemen k. dedi ki...

Melissa siuu hiiiçç bit-me-sin! :))

fashion house by zeto dedi ki...

Siucum elbise modifiye süper olmuş:) Fareli Melissalarda favorim:)

Zeynep dedi ki...

aman tanrım elbise şahane!! bayıldım güzel günlerde giyin :) bu arada o açık renk melissalardan bi bulabilsem bakmadığım bitek naked kaldı orayada bakim en iyisi :)

Unknown dedi ki...

Siucum elbisene bayildim :) super ya. Cok yakismis.

A
M
A
Z
I
N
G blog :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

yasemen, Malesef yarın son! :/

fashion house by zeto, Saol cnm :)) Fareliler çok eğlenceli gerçektende :)

Zeynep, Hımm eski sezondu onlar hatırladığım kadarıyla..Belki Naked'da olabilir ??

Tugba, Teşekkür ederim cnmmm :)

stylebyDemLin dedi ki...

Elbise inanılmaz güzel olmuş,eski halini bilmiyorum ama bu hali çok şekerrrrrrrrr :)

Adsız dedi ki...

Fareler çok şeker duruyor :D

http://bilgeceler.blogspot.com/

sevgiler!

Adsız dedi ki...

İlk resimde ki melissayı ilk kez görüyorum o da çok güzelmiş:O Elbisen de harika bu arada

maritsa dedi ki...

dur dur o fareli melissalardan bende de var ve turkuvaz rengindeeeeeee..acilen onlardan bul bitane,dolabına at..inanılmazlar:)senin kalplilerin yanında dursunlar,fareler aşkıınnaa:)
muck!

Adsız dedi ki...

siucumm elbiseni nerden almıştın?çok yakışmış!
Lea.

Sıla Yılmaz dedi ki...

style by Demlin, Teşekkürler :))

Jolie, Bencede ama bir yandan da huylanıyor insan :))

fashionable princess, Bende onu ilk kez görmüştüm çok sevimli ama :)

maritsa, yaaaa yerim o zaman :)))

Lea, Yeşilköy pazarından aldım cnm ama pasajlarda da bulabilirsin aynısını..

Adsız dedi ki...

Aaa bu elbiseden atlas pasajında görmüştüm,pembesi falan da vardı sana da yakışmış Siucuğum.

Kalpli melissalar, bunun değişik versiyonları olan kirazlı,toplu olanları(top da değil de yuvarlak bir nesne var kalp yerine) en güzelleri bence. Fareden aşırı korkan br insan olarak fareliler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :)
Ben Kanyon Billstoreda görmüştüm yanlış görmediysem 275.- TL idi kalpli olanlar.

Siucuğum kaç numara giyiyorsun sen normal ayakkabı ve kalpli melissalarda.Yurtdışından getirtsem ucuz olur mu ki diye düşünmekteyim de.

Canan

Adsız dedi ki...

merhaba :) bu ayakkabıların çiftleri hep farklı renkli mi :) yoksa siz mi böle yaptınız ... güzel ama acaba denecek türden

Sanemiko dedi ki...

elbise tek kelimeyle MÜTHİŞ!!

Adsız dedi ki...

Faree vaaar! :) ama cok sekerleer! bayildim ya :D anneme bi tane almam lazim! :D oda bayilir :))))

Mertör dedi ki...

Elbiseye ba-yıl-dım! :)

sezenyildirim dedi ki...

Merhaba Siu;

Çekimleri çok güzel. Mekanda çok hoş.

Ayakkabılara gelince, şu fareli olanların tipini çok sevdim ama o farelere bakamadım bile:)

Elbisen çok çok güzel, düğüne olmuş gibi bence de:)

Unknown dedi ki...

ben farelileri hiç sevmedim
ama
elbise yakış bir, ikincisi de çok güzel bir modifiye olmuş :)

Adsız dedi ki...

Farecikli beyaz Melissalar süpeeer ^.^

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

ayakkabılar zaten süper de albise harika olmuş :)

fatmanur dedi ki...

modellere taş çıkırıyor artık bizim siumuz:)) harikasııın!!

Diwonderland dedi ki...

bi dokunuşla elbiseyi ne kadar değiştirmişsin bayıldım, fareleri sevmem ama bu ayakkabıyı sevebilirim:)

Buse Terim dedi ki...

Elbise muhtesem bayildim ellerine saglik :)
Bu arada gecen gun koydugun kurdeleli yarim melissa botlari okulda birinin ayaginda gordum Melissa oldugunu bilmeden vuruldum botlara nerden bulurum ben bunlari derken senin blogunda gordum :)

nily21 dedi ki...

elbise harika olmuş, sen zaten ne giysen çok iyi taşıyorsun...kalpli melissalara bayılıyorum ama fareli olanları değil giymek bakamam bile...:))))))

lately dedi ki...

Bende en çok kalpli melissaları sewiyorum... Ayakkabının ayrı bir havası var bence....

snagis dedi ki...

Ben kalpli olanlarına hayranım zaten ama fareliler benim için fazla riskli boş bi anımda fare diye çığlık atabilirim :)) Elbise modifikasyonu harika ama içindeki mankende güzel. Sevgiler....

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Sen, melissalar, ve elbisen gene sabah sabah beni kendinize hayran bıraktınız ...

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Siucum fiyonkluyu göremedim hala, onunla finali yapacaksın herhalde değilmi ;)))

Asya dedi ki...

Siu elbisen süper olmus ... heleki fiyonk bir güzel hava katmis. Kendin mi yaptin o fiyonku ? Bir ara blogunda tutorial ile anlatabilirmisin ? Kolay gelsin :))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Kalpliler güzel de o farelileri Bilstore'da görmüştüm ıı ııh bana göre değil :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Canan, Aa hadi ya pasajlara yolum düşerse mutlaka bakmalıyım o zaman.. Pembesini de isterim:)) Kirazlıları bende çok beğeniyorum.. bakalım kısmet :P
bu arada 36 giyiyorum melissadada kendi numaramı giyiyorum direk.. yurtdışından almak istiyorsan asos.com'a bakabilirsin..

Adsız, merhaba, çiftleri farklı değil ama ben öyle kombinledim :)

Sanemiko, Teşekkürler cnm! :)

Cadde, :)) haha bayılmak derken? :P

lacivertojelikız, Teşekkürler!

sezenyıldırım, haha evet fareler için önceden uyarı vermem gerekiyordu dimi? :)

Modaerator, Teşekkür ederim cnmmm :)

Nyuu, ihihi sevimliler..

Keddy, teşekkür ederim cnm :))

fatmanur, ay ay ay :P

dimple, Teşekkür ederim cnm :) Çilekler eşliğinde daha yaratıcı olabilirdim ya neyse:PP

Buse Terim, Teşekkürler :))
Aldınmı peki? Bende turkuaz rengini gördüm o gün birinde..

nilgün, Teşekkür ederim :) farelilerde evet ürküyor insan biraz :))

lately, O klasik :)

snagis, Teşekkür ederim kabardım kaabrdım.. :) tekrar yere inince yorum yaparım :P

Sümran, :)) canımmm teşekkürler

Posh, o yok sanırım cnm :/

Asya, Teşekkür ederim.. Evet cnm ben yaptım düz uzun bir parça diktim saten, sonra fiyonk yapıp eteğe diktim.. :)

Alışveriş Cini, auehua yok yok sana fareli alalımmm :)

ışıl dedi ki...

sılacım kalpliler gercekten cok guzel de o farelılerını nası gıydın bılemedım:)) bende ınanılmaz fare fobısı var gorunce bıle bunları ıcım cekıldı:)) asla gıyemem ve gormem gerek:)

Canan dedi ki...

Çok pardon Siu atlas pasajında değil Beyoğlu iş merkezinde görmüştüm. Sen cevap verince yanlış yazdığımı farkettim. Beyoğlu İş merkezinde merdivenlerden inince bir alt katta.Merdivenlerin tam karşısında bir dükkan var orada. Atmosphere elbiseler,h&m bandaj elbiseler,kat kat fırfırlı etekler falan da vardı.Ama ben gördüğmde Haziran'dı hala var mıdır bilemem.Pazara göre daha pahalı tabi orası.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Işıl, Hahah bende böcek sevmem mesela ama bunlar sevimli geldi :)

Canan, Aa tamam cnm aklımda olsun yine de:)

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Kalpli melissalar her zaman favorim olmayı başardılar...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Gönlümüzü ilk öyle fethettiler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin