twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

22.10.10

Haftasonu Ajandası :)

kismet-ozusta-tanitim

Upuzun bir haftasonu ama yapılacak bir sürü şey.. Gidilmek istenen gidilemeyen yerler de cabası..
Mesela bugün fırsatım olsa da koleksiyonu yakından görebilsem dediğim Kısmet by Milka'nın Paris Moda Haftası için özel ürettiği koleksiyon İzmir Özusta'da görücüye çıkıyor.. Bu sefer İzmirlileri İstanbullular kıskanıyor :))


davetiye_01

Diğer bir güzellik ise Cumartesiyi güzelleştirecek bir haber. "Histanbul Sanatlarımın Altında" diye Bilun Şen'in Galata'da ki butiği açılıyor. Ben de orada olacağım.. Görüşmek, tanışmak isteyenleri bekliyoruz :)


Pazar günü de aileyle geçirilsin ama dimi?? :)))
Yok ben rahat duramam derseniz..
Daha önce burada kendi deneyimi yazdığım
Misk Nail Spa artık pazar günleri de açık :)


misk nail spa

7 yorum:

modda twin dedi ki...

yatsak kalksak süslensek biluna gitsek :))

Adsız dedi ki...

bıluna gıtmeyı cok ıstıyorum senle bılunla tanısmayı ınsallah gelıcem bakalım :)

Duygu Fedakar dedi ki...

açılışa gelmek istiyorum inşallah bi aksilik olmaz

filfel dedi ki...

farkındamısın evt farkındasın blogun moda blogu olmaktan cok reklam kampanyalrını duyuran bir blog halıne geldi

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

inanmıyoruuummm! bilseydmmm! hemen giderdim özusta'ya, annemn d benm de haberimiz olmadı bundan. tühh:(( yaaa! üzüldüm resmennn!

biluşum bebek yaa, benim için çok çok öp!

misk için ne diyebilirim ki, ka-li-te!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bilun Şen'i kaçırdım :( Bu hafta içi uğrayacağım artık...

Seni Keşfettim dedi ki...

Haftasonu gene yogun geçmiş anlaşılan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin