twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.10.10

Sex and the City Havası Solumak İsteyenlere

fashionbysiu.com / sexandthecity

E özledik tabi o kadar zaman geçti üzerinden.. Diziye olan aşkımı zaten burada ilan etmiştim.. Hatta habertürk'ün de hoşuna gitmiş burada yazmıştı :)

fashionbysiu.com / sexandthecity

Şimdi o havadan kopmamak için Trendyol, Sex and the City temasıyla satışa başlamış.. Kıyafetler Gamze Saraçoğlu'ndan, ayakkabılar Sertaç Delibaş'tan.. Birde tabi ki dizinin tüm sezon dvdleri ve filmlerin dvdleri..
Benim gözüm dvdler ve pudra rengi Sertaç Delibaş'a fena takıldı..
Of ne yapsakki :)))

fashionbysiu.com / sexandthecity

Bu arada trendyol davetiyeniz yoksa eğer buraya tıklayabilirsiniz.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Wowww leopar ayakkabilar muhtesem :)

A
M
A
Z
I
N
G BLOG :)

Cansın Ekşi dedi ki...

ayakkabılaar!! ortadaki cook güzeel
ve üstteki aynı renk elbise.hepsinden istiyorum delirdim

visnetadindaa.blogspot.com

Berra Bayka dedi ki...

bu diziye bende hayranım.. ayrıca elbiseler ve ayakkabılar çok fena bende siyah ayakkabıya hasta oldum :)

Judy Abbott dedi ki...

ben dvd'leri kaptım:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tugba, senden kaçmaz zaten :))

Cansın, :))) dur dur sakin ol bize de bırak :)

Berra'nın Çöplüğü, Bende siyah mı pudra mı diye düşündüm düşündüm sonra pudra dedim :))

Judy, Oww kıskandım seni! :)

Adsız dedi ki...

şu pudra rengi elbiseyle,sol alttai elbisenin fiyati ne kadar? mezuniyete güzell olur gibi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin