twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.10.10

Hoşgeldin H&M

fashionbysiu.com / H&M

Dün twitterdan takip edenlerin canlı canlı takip ettiği gibi, H&M Bloggers lansmanıydaydık.
Öncelikle tatlı & sıcakkanlı & dinamik bir ekiple karşılaştık ve çok güzel zaman geçirdik.. :) Teşekkür ederiz..

fashionbysiu.com / H&M

Bu postta çok fazla yazıya gerek yok dimi?
Direk fotoğraflarla başbaşa bırakmak lazım sizi :)

ama önce ufak bir kaç detay..

H&M'in ilk mağazası 6 Kasım'da İstanbul Forum Alışveriş Merkezinde açılıyor.
İkinci mağaza ise Aralık ayında İstinye Park'ta açılacak.

fashionbysiu.com / H&M

fashionbysiu.com / H&M

fashionbysiu.com / H&Mfashionbysiu.com / H&M


fashionbysiu.com / H&Mfashionbysiu.com / H&M

fashionbysiu.com / H&Mfashionbysiu.com / H&M

fashionbysiu.com / H&M


Ve bana yakışan bir son olmalıydı dimi? :))))

Bu kemer tam benlik!

fashionbysiu.com / H&M

Daha fazla fotoğraf ve koleksiyonun fotoğraflarına bakmak isteyenler için ise , Fashion by Siu facebook hesabı doğru adres olacak :)

31 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikalar!
heyeanla bekleyen bu kitle karşısında eminim H&M Türkiye'nin ağzı kulaklarındadır:)

Gizzy dedi ki...

Siuuuu o kemeri istiyorummmm!!!hem de hemen:):):)

touch the sky dedi ki...

dünkü twitlerden takip ettik tüm H&M olayını senin gibi canlı sunum yapan bloggerlara bayılıyorum desem :))

snagis dedi ki...

Kemer süper olmuş :) İstanbulluların gözü aydın, eh darısı izmirin başına diyorum..

Zeynep dedi ki...

off bi an önce cumartesi olsada gidip alışveriş yapsam :)

Unknown dedi ki...

süper olmuşş sılaa :) kesinlikle bu hafta sonu ordayım ...

Unknown dedi ki...

H&M favori magzam :) Cok uygun fiyatlar ve muhtesem kiyafetler. H&M siz bi hayat dusunemiyorum :) hehe

A
M
A
Z
I
N
G BLOG :)

Elif UYSAL dedi ki...

İşte beklediğim post:))Hepsi birbirinden güzel!!!İstanbul'da yaşamadığım için çok kızıyorum kendime,ilk iş teklifinde koşucam oraya:))

modafobik dedi ki...

Herkes sabırsızlık içindeydi, görelim bakalım Zara'yı geçebilecek mi? :)

zep_bilgen dedi ki...

hepsi ayrı güzel görünüyor ama iconjane'in giydiği kırmızı kazağa bayıldım beeen :)

GÜZİN dedi ki...

Canıımm yine çokkk güzelsin, cok şirinsin son fotoda sana bayıldım eteğin çorapların hepsi mthiş bir uyum içindeler:)fiyonk tam senlikkk:)

ŞIKELLA dedi ki...

canım ya nihayet mutlu sonn
nihayet hm artık açılıyo
ne kadar uzun süre bekledik onu
ha geldi ha gelecek derken :(

Buğra Levent dedi ki...

Siu merhaba!Lansmanda seçtiğin kıyafetler gerçekten tam senlik olmuş:)Ben de senin gibi bir must have listesi hazırlıyorum,alacaklarım belli..Bu arada keşke ben de katılsaydım lansmana,gerçi senin post'un sanki orada olmuşçasına heyecanlandırdı beni:))

süslü püslü dedi ki...

bağdat caddesinde nıeee acılmıooo :(((

süslü püslü dedi ki...

bağdat caddesinde nıeee acılmıooo :(((

Unknown dedi ki...

bayıldım kemere.. sana da cok yakısmıs fıstık!

Bng dedi ki...

Blogunu çok severek takip ediyorum. Ben de H&M'in açılmasını ve de alışveriş yapmayı hasretle bekliyorum. Bu arada ben de taze bir blogger'ım. Takip etmek istersen:
www.bngstyle.blogspot.com

Sevinc dedi ki...

insanın baktıkça hepsini alası geliyoor ama olmaz kiiii:))
sondaki fotoyu artık fiyonk,fiyonk
,Siu,Siu olarak benimsediiim.

Nur dedi ki...

Forum istanbuldaki şubesini bekle bekle bi hal oldum gelemedi şu 6 kasım...

Göründüğün Gibi dedi ki...

blogumda size küçük bir ödül var :)

LAMSE MOBİLYA VE DEKORASYON dedi ki...

mükemmel şeyler var o çok bi açık.. sende çok şirinsin yaa, çok begendim. o kırmızı kemer ve kırmızı rujunla garikasın.. birde burda foto çekmeye izin vermeleri şaşırttı benii, yada normal midir:)

pembe fiyonk dedi ki...

darısı izmirin başına mı desek:D

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin H&M. En kısa zamanda İzmir'deki modaseverleri de memnun edecek haberler bekliyoruz :)

Sılacım fiyonklu bir son bekliyordum vallahi, şaşırmadım, sana yakışıyor.

Bu arada blog dünyasını bir süredir ihmal ediyordum artık daha sık yazacağım inşallah.

Sevgiler...

http://trendsandshopping.blogspot.com/

Sıla Yılmaz dedi ki...

Modaerator, Olmaz mı? Onlar için süper bir gururdur bence..

Gizzy, :)) Bana mail atsana istiyorsan cnm

touch the sky, Teşekkür ederimm :) ben heyecanlıydım sizde de heyecan vardır diye düşündüm:)

snagis, En kısa zamanda inşallah diyorum bende :)

Zeynep, :)) yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz h&m 'deyiz :)

Shewolf, :)) Bu h.sonu herkes orada olacak zaten anladığım kadarıyla :)

Tugba, Sen orda rahattın tabi.. Şimdi aynı lükse biz de sahibiz :)

pride, iş durumları var mı öyle? Gel hadi hemen :)

Modafobik, Bence geçecek.. En azından başarılı fiyat politikası sayesinde..

zep bilgen, bencede o çok sevimli!

Güzin, :) Teşekkür ederim.. Fiyonk olsun canımı yesin ..

Şıkella, Evet hep söylentiler vardı ama sonunda geliyor :)

Buğra Levent, Teşekkür ederim.. keşke gelseydin.. hem ortam çok güzeldi hem de ürünler :)

süslü püslü, açılır açılır merak etme :)

Özge Sipahioğlu, Teşekkür ederim :)) her renginden alıcam! :)

Bng, Tabiki hemen takibe alıyorum.. ayrıca teşekkürler..

Sevinç, haha fiyonk fiyonk..! :))

Nur, Asker yolu gözler gibi bekliyoruz :)

İlke Yılmaz, Teşekkürler bakıyorum hemen!

cinnamum, Teşekkür ederim :) Burası mağaza değil showroom, ve lansman olduğu için zaten özellikle fotoğraf çekelim diye oradayız :)

pembe fiyonk, Amin :)

trends and shopping, Sende tekrar hoşgeldin diyorum o zaman :) Fiyonksuz olmaz malum biliyorsun :)

kurbakı dedi ki...

siucum mrb saatin dikkatimi çekti markasını öğrenebilir miyim?şimdiden teşekkürler.

Sıla Yılmaz dedi ki...

kurbakı, merhaba, saatim toywatch jellylerden..

Shiney dedi ki...

Siucum resimler harika, helede en son super :))
Bende artik gitmek istiyorum H&m'e ama cok kalabalik olur diye hala gitmedim :((

Miyuki dedi ki...

Kemer süpermiş :)


http://miyukininblogu.blogspot.com/

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)

eda dedi ki...

H&M nin onlıne alışveriş yapabileceğimiz bir sitesi yok mu?
izmirde h&m yok:(
mağduruzzz help :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Malesef :/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin