twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

20.10.10

Düğün & Doğum Hikayeleriniz için, Belin Rodikli

fashionbysiu.com / Belin Rodikli

Hani biriyle tanışırsınız sonra ayrıldığınızda bile konuştuklarınız aklına gelir yüzünüzde bir gülümseme olur. İşte bende öyle biriyle tanıştım. Belin Rodikli !


fashionbysiu.com / Belin Rodikli

Daha önceden adını çok duymuş fotoğraflarına hayran hayran bakmıştım. Şimdi onu tanıyorum daha da hayran olarak bakıyorum:)



fashionbysiu.com / Belin Rodikli

Yolculuğuna ilk önce moda fotoğrafları çekerek başlayan Belin, şimdilerde Doğum ve Düğün hikayeleri çekiyor. Bununla ilgili de New York International Center of Photography de hikaye ve düğün fotoğrafçılığı üzerine eğitim aldı.


fashionbysiu.com / Belin Rodikli

Detaylı olarak sitesini incelemek isterseniz belinrodikli.com

Direk olarak iletişime geçmek isterseniz info@belinrodikli.com adresine mail atabilirsiniz.

fashionbysiu.com / Belin Rodikli

9 yorum:

Cansın Ekşi dedi ki...

hepsi cok harika. belin cidden 'görüyor'

Unknown dedi ki...

Muhtesem fotolar yaa :)

A
M
A
Z
I
N
G blog :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

özel olarak bu işin okulunu okuması çok enteresan ve dikkat çekici:) çok sevdim!

fatmanur dedi ki...

voooov böyle özel 1güne sadece böyle 1 fotoğrafçı yakışırr..

modda twin dedi ki...

ayyy cokk tatlı bu post bebişler fln bayıldm ne guzel ftgraflarrr :)

IŞIL dedi ki...

BELİN RODİKLİ GERCEKTEN MÜKEMMEL RESİMLER ÇEKİYOR. ARKADAŞIMIN RESİMLERİNİ DE ÇEKTİ HATTA BURDAKİ RESİMLER ARASINDA DA MEVCUT:)) İLGİLENEN HERKESE BENDE TAVSIYE EDERİM..

modafobik dedi ki...

Sıla Ablaaaa şu blog yarışmasında seni destekliyorummm, bayan blogu olmadığım için katılcağımı sanmıyorum şuan ama arkandayız, kazansan da kazanmasan da gönlümüzün birincisisinnnn! :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Cansın, Bakmak ve görmek arasındaki farkı anladım bende :)

Tugba, :)) Bencede!

seda, bencede! katılıyorum! büyük bir fark, 1 sene sonra nerede olacak çok merak ediyorum :)

fatmanur, :) Bencede!

modda twin, bebişleri yesek ya yumuk yumuklar :)

Işıl, Şanslı bir gelinmiş o zaman arkadaşın :)

Modafobik, Teşekkür ederimm :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kesinlikle:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin