twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

25.4.10

Dekorasyona Romantik Dokunuşlar

fashionbysiu.com

Bu aralar biraz ara verdik dekorasyon konularına.. Açığı kapatmak lazım.. :)

Bu sene dekorasyonda en sık gördüğümüz / göreceğimiz şey de romantik dokunuşlar..
Danteller, pudra renkler, çiçekler, kafesler, mumlar..
Bende tabi kendi payıma düşeni yaptım hemen :)
Yukarda gördüğünüz gibi bir kafes süsledim..
Kafesi Masko'da bahçe mobilyaları satan bir yerden aldım, Zara Home'da da bulmak mümkün ben oradakini almaya gitmiştim kalmamıştı, tesadüfen Masko'da bahçe mobilyaları satan bir yerden buldum..
Çiçekler eminönünde bir yerden alındı..
Kelebekler ise daha önce yazdığım Euro Flora gezimden :)

Henüz tam anlamıyla bitmedi ama sevdim :)

fashionbysiu.com

29 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Çook güzeeeell olmuş :))) pembe-beyaz çok yakışmış!! ellerine sağlık şekerimmm! aşağıdakilerde hoşmuş yaw... Bu kafes fikri güzel fikirmiş:)iyi geceler sugar, öptüm...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlk çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

bunlar çok güzelmiş, ayrıca da harika bir "kendin yap" projesi,
valla bayıldım =D

Zeynep'in Evi dedi ki...

nefis bişiy olmuş görüp hayran olduğumuz dergi sayfalarından bi örnek gibi :)

pofiş♥ dedi ki...

süper ya bende alıcam:)

CaNsU dedi ki...

bayıldımm.. bitiimm hepsi çok güzellerrr:)
euro floraya gitmek şart oldu...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ay yerim!

Adsız dedi ki...

ay ne güzel olmus, kelebeklere zaten bayılıyoruz süper durmus ama ama ama bide kuş olsaydı kafesin içinde değil dısında nasıl olurdu ?

gunesyuksel dedi ki...

bayıldm bayıldım kafese.. ben de salonumu beyaz (akcaagac) mobilya ile donatıcam (cunku salonum kucuk- bari aydınlık dursun die) çiçekli acık renk oturma grupları sectım.. böle romantk dokunuslara benımde kesınlıkle ihtiyacım var.. cok güzel olmus. ellerine saglık cnm.. cok cicisin..

liza dedi ki...

Siucuğum Amerika'da bu kafesleri düğünlerde çiçeklerle tüllerle süsledikten sonra süslü bir masaya koyuyorlar.Gelenler para zarflarını bu kafesin içine atıyor. Orda altın takmak olmadığı için, misafirler uygun gördükleri kadar parayı, zarfın içine koyuyor.İçine birde dileklerini yazdıkları kartlar ekliyorlar. Aslında güzel düşünülmüş bir fikir. Ne dersin?

Beril dedi ki...

Selam kızma ama o güller ne ya? Kıro olmuş caanım kafes.Sadece kelebek olsa daha güzel olur! Dekorasyona ara verdim derken? Sen dekorasyon yazmıyorsun ki zaten!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh Butik, Teşekkür ederim cnm.. yapalım sana da :)

HO's, teşekkür ederim :)

tropik rüya, Teşekkür ederim.. hemde çok basit henüz bitmedi ama dayanamadım işte :)

zeynep, yaa gerçekten mi :)))

pofiş, al bebeğim ben çok sevdim :)

Cansu, euro Flora tam bi cennet :)

seda, bende (a)

Handan, kuşum var ama kafese sığmadı :) dışı içinde büyük oldu biraz bide diğer detayları görmüyorsun şuan onlarda çok kuş var :)

gunesyuksel, Aa süper.. bende salonu hep beyaz lake yaptım :) salonum büyük ama yinede temiz ferah bir görüntü olsun istedim :))

liza, Aa hadi ya.. ama Türkiye'de zor olur öyle şeyler :/

Beril, kızmam beğenmek zorunda değilsin.. ama ufak bir nokta beğenmediysen beğenmedim demen yeterliydi yaptığın biraz kıro olmuş! haha :)
neyse bu arada blogun iyi bir takipçisi değilsin sanırım? Evet moda blogu ama evlilik hazırlıklarımdan dolayı dekorasyonla ilgili çok fazla istek oluyor, bende yayınlıyorum parça parça.. neyse okuyanlar biliyor zaten..

LâLz FaShioN dedi ki...

bayıldımmmmmmmm :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

LaLz Fashion, :)) mucx

ceydabural dedi ki...

bugün bahsettiğimiz konudan dolayı merak etim gerçekten çok hoş ve güzel olmuş :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

fotograf penceremden, Saol tatlım evin girişi çok romantik olacak belki kurgularsın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

zevkli hatunum benim!

! POSH BUTİK ! dedi ki...

beğenmeyenler yorum bırakmak zorunda mı anlamıyorum ya! Bir şeyi beğendiğinde tamam yorum bırakırsın ama beğenmediysen çık git, ille de yorum bırakayım diye neden uğraşıyorlar anlamıyorum! Ben bir blogda bir şey görüp beğenmediğimde kapatıp çıkıyorum. Herkesin kendi tarzı, kendi zevki. Niye ille de beğenmediğini belirmek istiyorlar anlamış değilim, ama herhalde bunun tek bir cevabı olabilir; bazı insanlar karşılarındakini kırmaktan zevk alıyorlar!

Dayanamadım Siucum, kusura bakma inşallah karşı taraftan "eleştirilmek hoşunuza gitmiyorsa blog yazmayın" falan gibi klasik cevaplar gelip bu konuşma uzamaz. İyi geceler, ellerine emeğine sağlık canım!

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, zevkliyim tabi arkadaşın en hasını seçtim kendime :))

Posh, kızma bebeğim zaten statcounter var ben işaretliyorum öyle yorum bırakanları ip adresleri var:)
ben takılmıyorum böyle şeylere, normalde konu uzamasın diye de yayınlamıyorum, ama buna aradan yanlışlıkla yayınla demişim ondan cevap verdim..
herkes herşeyi beğenmek zorunda değil, ama niyet önemli benimde beğenmediklerim oluyor şunu şöyle yapsan daha iyi olurdu diyorum ya da güzel ama bana göre değil diyorum.. ama bunu demek, diyebilmek belirli bir görgü seviyesinden sonra devreye giriyor herhalde :) Uzun lafın kısası sakın takılma cnm sen bunlara :) sen yorum yazmasan ben unutmuştum bile :)

nijel dedi ki...

merhabalar bende bunlardan arıyorduma ma yurtdısında cok guzel ıkı tane buldum 19 dolar ama bır shıppıng ucretı var kı sorma benhde dugunumde yanına kucuk ranklı zarf ve kagtlar kullanarak defter nıyetıne kullanıcaktım nekadara ve dukkanın ısmını verebılırmısın mumkunse

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Tabiki herkes herşeyi beğenmek zorunda değil, hepimiz aynı şeyleri beğeniyor olsak birbirimizden farkımız olmazdı ama kıro olmuş diyip karşı tarafı kırmak niye! Sana göre değilse sessiz sedasız çıkar gidersin ille de yorum bırakmak için can atanlara sinir oluyorum! Neyse canım benim takılmayalım fazla hakkaten:) şu statcounter da iyimiş yaw:) bana da lazım olacak yakında:)) alt tarafı alışveriş blogu ama insanlar ille de bi yorum bırakayım şu kıza bir laf sokup da gideyim diye can atan insanlar çıkabiliyor. Anlamıyorum hiç! Neyse ben ordan da dolmuşum herhalde burada patladım kuşum:) Kocaman öpüyorum seni, en iyisini yapıyorsun, en iyisi onaylamayıp böyle tatsız yorumların böyle keyifli bir blogta yer işgal etmesine izin vermemek. Görüşürüz hayatım... Ba bai

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de istiyorum o statcounter'dan!

has arkdaşım, mucucu!

Merve dedi ki...

Çok güzel olmuş canım..bende Zara'dan almıştım biliyorsun kaldırdım süslemedim ama maskodakine de bakmak istiyorum renki boyamak için :)

ANTİGONE dedi ki...

çok cici olmuş canım, ellerine sağlık ;D

Derince dedi ki...

Siucum bayıldım!.Ellerine sağlık.Mutlu gunlerde kullanman dileğiyle...Öpücükler...

Adsız dedi ki...

canım bende bu aralar kafes arayışındayın bide fiyatı hakkında bilgilendirirmisin bizi:))))

Vanilya Home Butik dedi ki...

eee hadi bir fikirde benden osun suiciiim; bende düğünde bunlardan masalra koyacağım,kartlar ve kalemler olacak yanlarında,renk renk küçük kartlar,düğün dileklerini içine atacaklar misafirler sonra tek bir kafeste toplayıp hatıra olarak saklayacağız bunlarııı....

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım çok güzel bi fikir gerçekten yanlız kaynak siten ney çok merak ettim paylaşırmısn böylde değişik şeyler var ise bakmak istiyorum:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

cerenn_sahin, mekanın adını hatırlamıyorum malesef :/ çünkü oldu biraz alalı.. :(

Posh, Mucx cnm benim :)

seda, Hahah tamam hemen yaparız :)

Merve, Biliyorum benim alacağımı sen aldın hatta :))) maskodakinin adresini sana da söylicektim ama bulamıyorum :((

Antigone, sana da bebek beşiği süsleriz cnm :)

Derince, Teşekkür ederimm :)

Bashtacı, 45 TL idi sanırsam cnm.. :)

Seda Parlakay, Güzel bir fikir cnm ama maliyet açısından benim için düğünde fazla olur.. kalabalık olacak galiba biraz :))

moda ve hobi perisi, google da birdcage diye arattım cnm öyle öyle çıkan kaynaklardan kopyaladım fotoğrafları :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin