twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.4.10

Nişantaşı Çocuğu Oldum :))

fashionbysiu.com

Havaların güzelleşmesiyle, azıcık da olsa kafasını dağıtmak için kendini nişantaşı sokaklarına atan Siu :)

Evet aslında bu yazının başlığı bu olmalıydı ama olsun :)))

Annecimle geçen güzel bir günden sonra çiçekleri görünce yanında fotoğraf çektirmeden duramadım..

Taç: Bilun Design ( Fotoğraflarda çok belli olmamış ama gelin-damat var üzerinde )
Smokin Blazer: Zara
Beyaz Tee: ??
Etek: Polo Garage
Takılar: Kısmet
Çizme: Markasını bilmiyorum Debenhams'dan alındı :)

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

52 yorum:

Unknown dedi ki...

tac super :)

Adsız dedi ki...

takılar çok hoş :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

İnanılmaz hoş görünüyorsun canım!!! 2. resimde starbucks'ın önündeki adam nasıl da hayran hayran bakakalmış sana:) Bir de Lütfen şu üzerindeki smokin blazer'ın bana "bu sezonun" olduğunu söyle!!! Lütfen lütfen :)Geçtiğimiz sezonunsa, ve ben gözden kaçırdıysam çok üzüleceğim!

♥sibelinsu♥ dedi ki...

bu blazerın altından görmekten fenalık herkeste görmekten artık getiren kot mu çıkacak yoksa dedim ama süper güzel şirin bir mini ve süper çizmeler çıktı...çooook ama çok beğendim...:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tugba, taçla ilgili iltifatların adresi Bilun :))

Ho's, Takılarla ilgili iltifatların adresi de Kısmet :))

Posh, :) Teşekkür ederim tatlımm.. Smokin blazer malesef geçen sezondan cnm :( belkide bir önceki. ://
bende sezonda görmemiştim indirimde tesadüfen gördüm cnm..

sibelinsu, ama ama ama kurtarıcı parça oldu ceketler dolaplarda :)) hava güzel kotlara ara verdik :)

Unknown dedi ki...

adamın bakışa bittim takılara ayrı bittim :)))

ArzuSonmez dedi ki...

harika gorunuosun canim, cizmelere bayildim!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Mia, ben çiçeklere dalmışım adamı atlamışım :))

Arzu Sonmez, teşekkür ederim cnm :)) çizmelere bende aşığım :)

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

adamcağızın bakışından da anlaşıldığı gibi fıstık olmuşsun :)
her detay çok hoş yada sen inanılmaz güzel taşıyosun giydiklerini bayıldııımmm...

Adsız dedi ki...

İlk işe uyum eğitimim geldi aklıma bir hafta boyu Lütfi Kırdar kongre sarayındayız diye, Nişantaşı, Ortaköy altını üstüne getirmiştik çok güzeldi. Özledim İtanbul'u :( Çok güzel olmuşsun Siucum, yakıştırmışsın yine tatlım.

Yeşim dedi ki...

Nişantaşı güzel görmüş :) Canım benim maşallah nazar değmesin çok hoşsun. Takıların, eteğin, ceketin, özellikle çorapların... Kısaca baştan aşağı süppersin :)

Pınar dedi ki...

herşeyinle çok güzel olmuşsun. bayıldım:) çizmeler cidden çok tatlı.

chunlibeauty dedi ki...

oWW süper harikaa!! cok güzel olmuşsun cok cok begendim :)

nurcuk dedi ki...

tek kelime ile ba-yıl-dım :))

asli dedi ki...

Harika görünüyorsun tek kelimeyle çok şık ve zarif...

gunesyuksel dedi ki...

manken mübarek.. gercekten cok güzelsin cnm. ben de ankarada izmir caddesinde çiçekçilere dalarım hep. küçükken "çiçekçi olacam ben" dermişim.. o kadar yani:)

Stil Direktoru dedi ki...

Ne çocuğu be zarif kızı olmuşsun bebek. Kibar ve sevimli bir kombin olmuş kuzum güzel dinlen bu ara çok acele etme bitik düşme emi mucx

Archferda dedi ki...

çok tatlısın, tüm ayrıntılar ayrı ayrı güzel ve sen çok iyi taşımışsın..
harika görünüyorsun:)

bitter dedi ki...

ÇOK GÜZELLER CEKETE ÖZELLİKLE BAYILDIM<:)SANA AYRICA COK YAKIŞMIŞ..
OFF AMA BURDA ZARA YOK:(
VE EN FAVORİ DİYEBİLECEĞİM KIYAFETLER HEP ORDAN ÇIKIYOR:(

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmussun canım, eteğine ve takılara bayıldım.

Adsız dedi ki...

ruya gibi olmussun tatlim, fistiksin fistik!! cizmelere ve etege bayildim, sebebi ikisinde de firfir olmasi :)

Pele dedi ki...

herşey 10 numara 9 değil ;)

ayjoe dedi ki...

keşke ceketin yandan görünüşünü de çekseydin smokin ceket almayı düşünüyorum iyi referans olurdu

Unknown dedi ki...

bencede ceket ve takılar on numara ..çok yakışmış

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kombin harika ve seksiiii!
takılarının hepsini kopyalayıp yapıştırasım geldi, o derece özentiyim şu an:))

aysegul in ny dedi ki...

bı daha senı buralarda gorursem cok fena olur ona gore artık benım coplugum oralar vallaa tutar kolundan kacırırım senı:))

MODA DUYGUSU dedi ki...

çok güzel olmuşsun kombinasyon artı makyaj çok hoş <3

ayşe dedi ki...

sen çok bakımlı, güzel giyinen ve yakıştıran bir kızsın, beğeniyorum seni... fakat neden yaptırdın burnunu? yada daha iyi bir dr a neden yaptırmadın? keşke doğla güzelliğine kalsaymışsın.. sevgiler.
ayşe

SWL dedi ki...

ne zamandır takipteyim ama ilk defa yazıyorum:) ee bu görüntü karşısında susmak olmazdı:) etek blazer ve çizmeler çookk hoşş. Çizmeler hala bulunabilir mi acaba :(

Nur Karaata dedi ki...

bebegım cok guzelsınnnnnn:)

Adsız dedi ki...

çizmeler çok tatlı fırfırlı :),
makyaj da çok hoş olmuş..
burnunu da ben çok beğendim,eski bikaç resimde gördüm eski halini,
ifadeni hiç değiştirmemiş ama daha güzel olmuş, zannedersem sadece kemiğindeki hafif çıkıntıyı törpületmişsin..güle güle kullan:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

hayat gördüğün kadardır, adamın bakışı günün bombası olmuş :)) teşekkür ederim ayrıca ne güzel demişsin :)

Sound of the Rain, Ben senin için gezer gezer fotoğraflarım.. özlemini gideririm cnm :)

Yeşim, Oow :)) teşekkür ederim! :)

Pınar, şekercim benim ya :) teşekkürler cnm

Chunli Beauty, teşekkürler cnm :)

nurcuk, bende tek kelime ile şımardım :)

asli, teşekkür ederim.. :)

gunesyuksel, Aa ama sevilmeyecek gibi değilki çiçekler.. bu arada bu kadar minik manken olmazki :))

Stil Direktörü, ihihi saol bıdık :)

adreferda, teşekkürler.. gün ışığında da net çıkmış tüm fotoğraflar :)

bitter, yaa kıyamam :((

Handan, teşekkürler tatlım :)

Salıncakta iki kişi, Ooo kimler gelmiş :) Sen gelip yorum yazınca hıh diyorum olmuş gerçekten :)) mucuc

Ezgi, Senin gibi :))

ayjoe, burada var ama yine çok belli değil :(
http://www.fashionbysiu.com/2010/03/kavusamadgm-sevgilim.html

Aslı, teşekürler.. :)

seda, hahaahhah send via e-mail yapim o zaman :))

aysegul in ny, ama ama ama itiraf ediyorum bu çekim eski :)) çaktırmasan olmaz :)

modaduygusu, Teşekkürler cnm :)

ayşe, öncelikle teşekkür ederim :) doktorum çok iyiydi cnm aslında burnumda kemer vardı o törpülendi, astımım olduğu için çok fazla dokunma şansları yoktu, kemik kırılmadı nefes yolum daralmasın diye ondan kalın üst kısmı :)

SWL, Çizmeler bulanamaz herhalde cnm çünkü ben sezon sonunda tesadüfen indirimde gördüm aldım 1 taneydi o zaman :(

jasminny, iihih bende fırfırlı oluşunu çok sevmiştim :)
eski halini görmüş olamazsın cnm, 4 sene fln oluyor yaptıralı :) dediğin gibi törpülendi sadece astımdan dolayı çok müdahele edilemedi :)

Adsız dedi ki...

aaaa,biyerde farklı geldi bana,hatta negüzel çok az oynatmış dedim:)) fotodan heralde..neyse güzel olmş güle güle kullan:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Dediğin gibi fotoğraftandır herhalde :) açıdan fark ediyor ya fotolar :)

DB JUNK dedi ki...

Anneyle ve aileyle geçen bir günü hiç birşeye değişmem:) Sevgiler

pelininstyle dedi ki...

bayildim kiyafetine

Unknown dedi ki...

bütünüyle çok hoş olmuşsun..bu arada eye liner ın çok güzel..markası ne öğrenebilirmiyim..

Fashion Mini dedi ki...

cnm her kombin ayrı ayrı harika :) smokin ceket favorim ama beğendim :)

Nihan dedi ki...

Blazer ve takılar harika! Çok hoş görünüyorsun, her şey bir bütünlük içinde. Şimdi ben de dışarı çıkıp güzel havanın tadını çıkarmaya gidiyorum! :)

canDirekli dedi ki...

aman bayıldım ya ben kombine de taç a da herşeye :D

bi de nişantaşına bayıldım :D:D özledim onu da çok hemde :D:D

süpersin canım cnaım :)

buarada sesin soluun çıkmıyor haberlrini koraydan alıyorum iyisin-koşturuyosun :) ben de hazrılıklar var die damlamıyorum başınaa haaa :) öperim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) yap yap! send your heart via e-mail:P

ceydabural dedi ki...

bu kıyafet, takılar hiç yabancı gelmedi gözüme :)

yıldız dedi ki...

en ince detayına kadar çok şık çok cici çok tatlı olmuşsun canımcım
öpüyorum
yildizlimakyaj.blogspot

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Siucum fotoğraflar çok güzel çıkmış, nasıl bir makineyle çekiyorsun bunları sen :) Bir de çok güzel görünüyorsun canım, takılara bittim!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Deniz, aynen asla vazgeçemem.. değişemem.. :)

pelininstyle, teşekkürler:)

sezin, çok teşekkür ederim, boujours kullanıyorum..

Fashion Mini, Benimde favorim sensin :)

Nihan, Oh mis :)) artık bundan sonra hep güzel olur inşallah :)

Caaaaan! sen gel ben seni gezdiricem (düğünden sonra ama biliyorsun durumumu :P)
seninde sesin çıkmıyor ama koraydan alıyorsundur zaten haberleri diye içim rahat :)

seda, :)))

fotograf penceremden, alla alla :))))

yıldız, teşekür ederim :))

Alışveriş Cini, Aslında her zamanki makine olmasına rağmen gün ışığı çok fark ediyor cnm :)

canDirekli dedi ki...

Koray; Connecting People! :D

Adsız dedi ki...

Bana bişi dememişsin küstüm :p

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aşkolsun cevap vermez olurmuyum.. yukarda bak.. bunu yzmışım hatta :)

Sound of the Rain, Ben senin için gezer gezer fotoğraflarım.. özlemini gideririm cnm :)

Adsız dedi ki...

Ay tatlım benim kusura bakma benim hatam aceleyle okumuştum iş yerinde olduğumdan :) Teşekkür ediyorum yorumuna.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Olsun cnm nolcak :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Ay bayıldım bayıldım
çok güzel olmuşsun Siucuğum =)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkür ederim cnm :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin