twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

13.4.10

Partinin Ardından :)

fashionbysiu.com

Bu biraz tembel işi oldu itiraf ediyorum! :)
Dün Oye ve Kısmet Lansmanını yazmış ama ne giydiğimle ilgili bilgi vermemiştim.. o an üşenmiştim :) Sonra bugün ne yazsam diye düşünürken birden ışık yandı :)) Tembel işi oldu yani :)

Ama sondan başladım.. Nasıl yani..?
Yukarıdaki fotoğraflar partiden döndükten sonra çekildi :)
Gözlük ve (Elimdekinin adını bilmiyorum?) partiden bana kalanlar oldu.. Ayakkabılarım yok farkındaysanız.. O kadar yorulmuşumki.. Partiden çıkarken artık yürüyemeyeceğimi anladım ve çıkarıp çantaya attım :)
Cuma akşamı çoraplarıyla Taksim'de yürüyen bir kız gördüyseniz evet o bendim! :))

Oysa giderken ne kadar normaldim :)

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Cape: Mango
T-shirt: h&m
Kemer: Burberry
Jean: Park Bravo
Botlar: GoJane
Çanta: Furla
Takılar:
Melek Kanatlı Broş (omzumda) : Bahar Korçan
Kolyeler - Küpe - Yüzükler - Kelepçe Bilezikler: Kısmet

39 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Hahah delisin sen ya, cape-i sevdim :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

gözlüğü çok sevdim:)

Unknown dedi ki...

siu şimdiye kadar koydugun tüm kıyafet postlarından sana en yakışan olmuş, havalı ve asil duruyor

gunesyuksel dedi ki...

sherlock holmes ceket süperrrrr... vucud tipim biraz müsade etse hemen gidip alcam bende... cok guzelsin cnm.. parti sonası, tam parti kopması olmussun.. :) o gözlüklerle önünü görüyo mu insan ya? :) öpüldün..

reyhane dedi ki...

Canısı farkında mısın bilmem, gittikçe fotolarda daha güzel çıkıyorsun, bu resimlerde de olabildiğince doğalsın, zira doğallık sana yakışıp duruyorrr...

pembesinti dedi ki...

Cnm sanırım kısmet sana çalısıyor :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

son zamanlarda gördüğüm en güel kombilerinden biri, bayıldım! bi de, ben bu makyajını da çok beğendim, sölemedim galiba di mi:)

işte sıla böle bi insan arkadaşlar, normal görünümlü çılgın!:)) seviyorum seni!

Duygu dedi ki...

çok şıksın tatlım,benimde böyle bir pantolon eteğim var park pravodan almıştım geçen sene ama topuklu ayakkabı giymeyince altına kendimi orko gibi hissediyorum hihih:))

ANTİGONE dedi ki...

yine çok sevimlisin tatlım ;D

Gizzy dedi ki...

çook güzel bi kombin olmuş bayıldımm:)

Adsız dedi ki...

siucum herzamanki gibi harika görünüyorsun, parti sonrasi hallerine ayrıca bayildim:) cok tatli..
Bide bisey sorabilirmiyim? sari saatini cok begendim markasini ogrenebilirmiyim?
tskler
ozlem

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stil Direktörü, ihih :) saol cnm..

Modaerator, Ay canım benim teşekkür ederim :)

Zeynep, sana verim tatlım :)

gunes yuksel, Saol cnm benim.. Gözlüklerle panjurdan dışarı bakıyor gibi görüyorsun :)) parti kopması durumunda zaten önünü göremiyorsun :P

reyhane, Ay canım benim.. yaz geliyor diye enerji doluyorum o yansıyordur :))

pembesinti, Bu aralar kamyon dayayıp kısmette ne varsa eve getirmek istiyorum :))

seda, Söylemedin fıstık ama bunu çok duydum şaşırdım aslında her zamanki :) ama değişik çıktı herhalde bilemedim :) delisin bide normal görünümlü çılgınmış :P

Duygu, Evet düz ile olmuyor en azından benim gibi mantar boyutlarındaysanız imkansız :))

Antigone, Saol cnm :))

Gizzy, Saol tatlım teşekkür ederim :))

Ozlem, Teşekkür ederim.. Saat Ferre cnm.. :*

.ankara düşleri. dedi ki...

düğün yaklaştıkça güzelliğin daha da artıyor maşallah :))
bu arada çantana bayıldım. yeni aldığım bir ayakkabı var rengi öyle. nerde bulabilirim o çantadan. ben de almak istiyorum da :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet makyajın farklı çıkmış belki de, ama cidden çok beğendim.. bi de, kabul et.. sen tory burch görünümlü betsey johnson'sın!:))

Adsız dedi ki...

Cape ine bayıldım bende uzun zamandır böyle bişey arıyorum ama bulamadım istediğim tarz da sana da çok yakışmış partiden sonra ki kopmuş halin çok sevimli:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Pantolonunu çok sevdim Siuuu! Neden bana yakışmıyor böyle şeyler??

yıldız dedi ki...

çok tatlısın yine pantalona bayıldım, ahh siucum kaç bedensin vallahi kıyafetlerine göz koyuyorum :)bilesin olmasa bile bir tanesini alıcam bu gidişle senden, (ay ne yüzsüzüm, beğendiğim birşeye nasıl olurum sende oğlaksın bilirsin;) )
bu arada blog ödüllerinde moda bloğu olarak oyum sana gitti canımcım
öpüldün
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Sılacım bu arada bu ev yeni evin mi? Çok aydınlık ve çoook güzelmiş.

*STYLEBOOM* dedi ki...

siucum partinin hakkını vermişsin ne gğzel:))))))))))))

üstündeki her bir parçayı ayrı ayrı beğendimm, ama en çok cağe yüzük ve kemer!

Merve dedi ki...

cape'den bende de var canım severek giyerim hep..
hatta çantadan da :))
sana da çok yakışmış. muck ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, Deli çok sevdim bunu içimde bir betsey olmasını! :)

ankara düşleri, ay ay ay teşekkür ederim :) Çantayı 2 sene önce fln İtalyadan almıştım cnm ben ama İstinye Park Furla'ya bakabilirsin aynısı olmasada kesin benzeri vardır bu modeli klasiktir çünkü :)

fashionable princess, Bende alalı çok oluyor.. herhalde 5 senelik fln :)

Alışveriş Cini, Bencede bana yakışmıyor :((

yıldız, Çok teşekkür ederim!! :) 36 bedenim :)Hemen yollayım aşkolsun göz koymana gerek mi var :)) ve kocaman teşekkür ederim ben unuttum bile onu :))

kahvegibi, Evet canım yeni ev.. Ocaktan beri buradayım :)

Styleboom, evet cozuttum biraz :P ama parti sonrası :)) hepsi senin olsun şekercim! :)

Merve, ben çok fazla giymiyorum unutuyorum galiba ama bu havalarda tam rahat rahat kullanmalık bir parça :) çanta-cape noluyor yahu pişti olmuşuz tam :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de ben deee:))

Minenin Takilari dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor :)

Pele dedi ki...

cape bayıldmm resmenn çok güzell olmuşsun ablacım melek kanatlı olan herşeye çok ayrı bi sempatim var keşke onuuda net görebiliceğimiz bi resmin olsayydı merak ettim=) bende melek kanatlı broş arıoorum ama bulamıorumm :(

Adsız dedi ki...

kilon kaç

yıldız dedi ki...

40 bedenim:( yuhh bana dimi:)
öpüldün şekerim

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, :)) sana özel ama

Minenin Takıları, Öyleydi :))

Ezgi, teşekkür ederim :)) daha önceden yazmıştım.. burada okuyabilirsin :)

Adsız, 49-50

yıldız, Senide kocaman öpüyorum şekerim :)

CaNsU dedi ki...

özellikle ilk fotoğraflarına bayıldım çok seker:) o gözlüklerin bendede pembesi var..çok cicilerr

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkür ederim Cansu'cum.. :) siyah ve kırmızı alternatifi vardı o gece :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Blogumdaki zara kap'ın nasıl duracağını soranlara senin bu yazını kaynak gösteriyorum:))) Çok güzel bir kaynak oldun benim için modelim benim:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh, süper tesadüf olmuş :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Süpersin Siu'm benim:) Güzel modelim:) Hakikaten güzel bir tesadüf oldu:) Almak isteyen de senin üstünde görünce ayrı bir beğeniyor tabiki:))) öptüm kocaman!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh'um hadi iyi satışlar o zaman sana :)

Doorstepping dedi ki...

Cape Kardeşim çok yakışmış :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Yaşasın cape kardeşliği:))

Adsız dedi ki...

çamaşırların ortalıkta maaşallah

Sıla Yılmaz dedi ki...

E bundan sanane?

Adsız dedi ki...

bana birşey olduğundan değil görüntü kirliliği

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, ok bu senin fikrin saygı duyarım.. seni muhattab alıp cevap da verdim yeteri kadar.. adsız olarak bu şekilde yazmaya devam ettiğin yorumlara cevap vermicem.. ama sen buralarda dolanmaya devam et benim sayfamın tıklanma oranını arttır ok? :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin