twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

15.4.10

Fashion By Siu - Beyaz Butik Çekimi

fashionbysiu.com

Sürprizzz!! :))

Bundan sonra birkaç gün boyunca geçen hafta Beyaz Butik ile birlikte gerçekleştirdiğimiz çekimi göreceksiniz :)

Öncelikle Beyaz Butik için bir teşekkür gönderiyorum.. Bizi çok güzel ağırladılar ve çok sıcak davrandılar :)

Bu arada normalde mağaza da çekim yapılmıyor ama bana özel olarak izin verildiği için çekim yapabildik .. Bunun için de teşekkür ederim :)

Ve en büyük teşekkür de fotoğraflarımı çeken ve düğün fotoğraflarımı da çekecek olan Ceyda için.. Sizin bildiğiniz ismiyle, fotoğraf penceremden..

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Gelinlik: Cymbeline - Beyaz Butik
Fotoğraflar: Ceyda Bural

88 yorum:

Moda Treni dedi ki...

Siu ben bu gelinliğe bayıldıııım :) Etekleri gerçekten de enteresanmış!!! Ama sanki biraz daha kabarık olsa daha güzel olurmuş...:D Merakla diğer fotoları bekliorm

Unknown dedi ki...

Harika olmuşsun..
Gerçekten çok yakışmış gelinlik sana..
Gelinlikte bir o kadar hoş.. Yine bir fiyonk detayı var ((:

Gizzy dedi ki...

Süper olmuşşşş!!!sen çok zarif bi gelin olcaksın Siu o belli olduu resimlerin hepsine hayranlıkla baktım ben:)

sunset dedi ki...

beyaz melek :))

http://sunsetvillage.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

siucuuum ne kadar guzeeeeell olmussuunn..bunu al:)))ay cok heves ettim sana canım yaa:)

Smyrnote Design dedi ki...

çok yakışmış kuzum nazar değimesin:)

moda_kesh dedi ki...

çook güzel görünüyosun allah mutluluğunu daim etsinnn

ceydabural dedi ki...

tatlım çok güzel bir gündü benim için ayrıca favorimiz buydu ve sana da çok yakıştı
eminim düğün günü çok çok güzel olacaksın harika bir hikaye düğün çekimei yapacağımız gün için sabırsızlanıyorum :)

çok teşekkür ederim :)

Lokum dedi ki...

siuuu, bu gelinlik kendi gelinliimden sonra hayatımda gördüüm en güzel gelinlik, hatta eteklerinde o işler olmasa kendi gelinliime nankörlük edip en güzeli de diebilirdim :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel bir birliktelik olmuş hadi bakalım düğün fotolarınızı da sabırsızlıkla bekliyoruz :))

pembesinti dedi ki...

siu giyeceğin gelinlik bu değil dimi.umarım bu değildir.Değilde nolurr

Flame dedi ki...

Çoookkkk güzelll bir gelin olacaksın Sılacımmm.. Çokkk bellliiiiii :pp

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

çok yakışmış çokkk tü tüü :)
gelinliğin en çok etek kısmına bayıldım diğerlerini sabırsızlıkla bekliyorum

CaNsU dedi ki...

gelinlikteki fiyonk detayı süper...
sanada çok yakışmış..

♥♥ dugu♥♥ dedi ki...

bayıldımm...fiyonk detayı harıka :)

Minenin Takilari dedi ki...

çok yakışmış canım, 41 kere maşallah :)

Laçin Tenel dedi ki...

Aaa süper...
Çekimler güzel, sen güzelsin, hepsi çok güzel. Senin karar vermen için de çok yararlı olacak bence.

Gami dedi ki...

Çok güzel kareler. Mutluluklar diliyorum. Ceyda'nın da ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Gelinlik çok hoşmuş ve yakışmış :)

tosbagalar dedi ki...

çok güzel olmuşsun

d'sign by G dedi ki...

çok zarif bi gelin olucaksın,çok yakışmış gelinlik = )..düğün fotoğrafcılığı ile ilgili bloguma bir göz atmanı isterim.. = )

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Çoook güzel olmuşsun canımmmmm!!! Çok yakışmış kuşum nazar değmesin inşallah!!! MAŞALLAH MAŞALLAH!!!! Fiyonk'a bittim, bayıldım:):) Ama bir tek taçını pek tutmadım kuşum ya eğerki bunlar senin kesin seçimlerin değilse daha farklı bir şeyler denemeni tavsiye ederim. Ama gelinlik süper, kuğu gibi olmuşsun:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Bu arada resimlere döndüm bir daha baktım da, duvakta da fransız danteli tarzı bir duvak kullanırsan, senin zerafine çok yakışır... Naçizane bir fikir :):) Gelinlik çok yakışmış, çok güzel bir gelin olacaksın , düğün fotolarını da görmek nasip olsun bize inşallah:)mujukas...

esra altunkaya dedi ki...

bence bu gelinlik harika!! sende çok güzel taşımışsın..

Adsız dedi ki...

Ay maşallah diyorum, harika olmussun tek kelime ile. Makyajsız ve özentisiz böyle güzel olduguna göre düğün günü peri kızı gibi salınacaksın ortalarda..Ceyda'nında ellerine sağlık, harika kareler.

Pele dedi ki...

melek gibisin ablacımm .. Fiyonksuuz olmaaaaazz =))

ZedCezir dedi ki...

çok güzel görünüyorsun sui maşallah!!! Allah tamamına erdirsin diyorum:))

azzzra dedi ki...

gelinlik güzel ama bence senin gelinliğin bu olmamalı...
konuyla alakası yok ama siu cum gelin başında sacını bence dalgalı dagınık bir topuz yaptırsan hos olur..hep düz görmeye alıştık.

Jojee dedi ki...

tatlım gelinlik gerçekten çok güzelmiş.kabarık gelinlik benim için her zman ilk sırada oluyor.sende prenses gibi çıkmışsın canım benim

Adsız dedi ki...

Siucum , düğün haberleri,dekorasyon,davetiye derken gelinlikle görünce dedim ki işte siucum şimdi gelin oluyor :))

Melek gibi görünüyorsun,herşey gönlünce olsun canım benim :)

ZET Fashion dedi ki...

Ya sen ne güzel bir gelin olucaksin öyleee :)) Ama, müstakbel damat bakmasın bir süre bloguna, ilk kez gelinlikle o gün görsün seni! Buarada gelinlik harika

Adsız dedi ki...

umarım kalbin ve yaşadıklarında bu gelinlik kadar güzel şeylere hep gebe olur mutluluklar

.ankara düşleri. dedi ki...

aman Allah'ım rüya gibi:)) çok güzel olmuşsun. Allah en kısa zamanda bana da giymeyi nasip etsin :))

ANTİGONE dedi ki...

harika görünüyorsun tatlım, gelinlik de çok güzel ;D

Adsız dedi ki...

AYYYYY ne tatlı ne güzell ne şirin olmuşsun sen öylee..çok yakışmış..

Adsız dedi ki...

sende cok gzulsin..bu arada bence sac rengınde oynamalr yapmalsın:)tugba

Today I am the stylist dedi ki...

Çok güzelmiş gelinlik sıla,sana da çok yakışmış..duağı da çok güzel bayıldım..daha güzelleri senin olsun :)))

Adsız dedi ki...

Gelinlik çok yakışmış çok zarif ve narin gözüküyosun:)Ben de gelinliğin hareketli etek kısmını ve fiyongunu çok beğendim..

canDirekli dedi ki...

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

<3<3<3<3

sedaca dedi ki...

çok güzel olacaksın çok :) Ceyda'nın çekecek olmasına hem şaşrdım hem çok sevindim :))

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Çok zevklidir gelinlik denemek :) Sana da çok yakışmış:)

Ozan Alçın dedi ki...

gelin olmuş gidiyorsun bize veda ediyorsun:)
süper olmuş!

nily21 dedi ki...

Gelinlik herkese yakışır ama bazılarına daha çok yakışır..Muhteşem olmuşsun..Sevgili Ceyda'da artık iyice profesyonel oldu..Sabırsızlıkla diğer kareleri bekliyoruz!!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda Treni, bende çok sevdim bunu birde ön tarafın asimetrik olmasını sevdim :) gelinlikler ütülü değil sonuçta paketten çıktı o yüzden kabarıklığı hoş görmek lazım :)

Gizzy, Şımardım cevap veremiyorum :))

Beyaz Büyü, O yüzden Beyaz Butik'te 2 tane gelinliği ayrı sevdim :) ikiside fiyonklu olduğu için :))

sunset, melek okuyucu :))

Çikolatalı Sufle, Beyaz Butik hediye etsin bunu bana :P Zaten gözüm kaldı başkası giyse bile ya düşer ya yırtılır :P

Smyrnote Design, Teşekkür ederim kuzum darısı başına :)

Lokum, Oww seninkini merak ettim :) Bana gönder onu giyicem :))

fotograf penceresinden, meleğim :)) şimdiden teşekkür ederim herşey için..

moda_kesh, Teşekkür ederim :))

Burcu, Evet süper ikili olucaz inşallah :)

pembesinti, Daha belli değil ama ben çok sevdim bunuuuu :))

Flame, Yaaaaa :)) deme öyle gözlerim doluyo hemen :))

mavi boncukk, bende etek kısmını sevdim özellikle yere oturunca bulutlarda oturuyor gibi oluyor :))

Cansu, Teşekkür ederim.. Eteğin içinde ara ara o detay hep var.. daha nolsun :))

dugu, Dimi? Benimde o yüzden favorim oldu :))

Minenin Takıları, Teşekkür ederim cnm :)) Beğenmene sevindim :)

Laçin, Teşekkür ederim :)) Dediğin gibi karar aşaması için çok faydalı olacak o kadar çok denedim ki :) ne istiyorum ne istemiyorum biliyorum artık :)

gami'den izler, Teşekkürler.. Ceyda çok emek verdi anlaşılıyorsa ne mutlu :)

Sound of the Rain, Teşekkür ederim :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tosbgalar, teşekkür ederim :)

d'sign by G, Tamam cnm hemen bakıyorum :)

Posh, Merci kuşum :)) Fiyonk var tabi hemen hoşuna gitti dimi :)) Yok yok kesin değil çekim için bana verilenler.. Her model her çeşit gelinlik denedim göreceksiniz zaten :) İnşallah onlarıda görürsünüz cnm :) mucuc

xesrax, Teşekkür ederim!! Bende çok sevdim bunu..

Ezgi, Mucucu olmaz tabi :))

handan, Ay canım benim teşekkür ederim :)) Makyaj var ama öyle günlük hafif bir şey :) Saçlarda normal lastikle toplandı :))

Zed, Amin cnm inşallah :))

azzzra, Aa neden sevmedin cnm.. Topuz ile ilgili kararsızım hala bakıcaz artık :))

Jojee, Fıstığım benim darısı başına :))

Adsız, Yaa dimi :) Şimdi anladın gelin oluyorum :))

Zet, ihihi canım benim :) Damat zaten okumuyor merak etme onun pek ilgisini çeken şeyler yazmıyormuşum :))

Bashtacı, Çok teşekkür ederim.. Umarım herkes istediği şeyleri yaşayabilir diyorum bende..

ankara düşleri, Amin cnm inşallah giyersin en kısa zamanda :))

Antigone, 10 haftalık Anne :) teşekkür ederim :*

Kelebekus, Çokkk teşekkür ederim :))

Tugba, Yakında beyazlamaya başlar o zaman illaki boyatırım :)) Astımım var benim ondan erteleyebildiğim kadar ertelemek istiyorum boya mevzusunu cnm..

Today i am the stylist, Teşekkür ederim cnm.. duvağı bende çok sevdim kibar geldi :)

fashionable princess, normalde ben böyle kabarık gelinlik istemem diyordum ama çok sevdim bunu :)

Can Direkli, mucucuu :))

sedaca, beraber poz vericez daha fıstığım :))

kocasını seven kadın, Teşekkür ederim.. artık hamilelikte de sana sorular sorabilirim :) 2. yoldaymış hayırlı olsun :)

Ozan, Yaa ozancım sorma :))

nilgün, Aman Allahım.. Son yoruma kadar ağlamadan nasıl geldim diyordum ki sen koparttın beni :) Canım benim :)) Öpüyorum..

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Harika durmuş üzerinde peri gibisin =)
ben bu gelinliği rüyamda görmüştüm etekleri böyleydi annemlere anlatamıyordum ben etekleri parça parça tüllü gelinlik diyordum suratıma bakıyordu annemler göstereceğim bişey oldu =)

Adsız dedi ki...

gelinlik harika

mughetto dedi ki...

Blogu açtımda böyle bir post beklemiyordum,gerçekten süpriz oldu :))
Çok çok cicisin,gelinlikte oldukça orjinalmiş..
Senin gelinliğini de çok merak ediyorum ama ben...

wantthefashion dedi ki...

wuuuhuuuuu birileri çok güzel olmuşşşşşşş..duvagına bayıldım taşlarına..etegin köşesindeki çaktırmadan duran kurdelaya... :)

Diwonderland dedi ki...

Siu'cum çok güzel olmuşsun maşallah vücut hatların çok güzel deniz kızı modeli de seçebilirsin, benim gelinliğimin arkasında da kocaman bir fiyonk vardı yaşasın fiyonklar:) Benim de düğün fotoğraflarımı en yakın arkadaşım çekmişti daha samimi daha güzel oluyor fotoğraflar.

defne dedi ki...

ne çok yakışmış siu :) bu sadeliği korumak lazım evet evet ;)

Unknown dedi ki...

Vavvvvv şimdiden gelin olmuşsun Siu'cum çoookçooookçoook yakışmışşşşş:):):):)

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

duvaktaki inciler ve saçındaki inci taca bayıldım..kesinlikle eteği böyle kabarık olmalı gelinliğinin prenses gibisin :)

acuuu =)) dedi ki...

canım benim gelinlik cidden çok yakışmış herkesinde söylediği gibi senin hiç saç makyaj konusunda telaşa kapılmana gerek bu halinle bile super olmuş :)
(yani bu halinle derkenn :) şey hani saçın yapılmamış makyajın yapılmamış falan amann gelinimizi üzmeyelim :) )

bu arada aklıma gelmişken saçların dağınık topuzla çok şık gözükücek galiba :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

dünya tatlısı, neler düşündüğümü biliyorsun:)) bayıldım; sana, gelinliğe, çekimlere, makyajına..
en güzeli senin olsun bebek!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Siuuu inanılmaz yakışmış, çok güzel bir gelin olacaksın. Canım benim vallahi çok beğendim ya benim de evlenesim geldi o derece :)

LâLz FaShioN dedi ki...

siucummm melekler gibi görünüyorsunnn :) bayıldımmmmm
biz evlenirken hiç zorlanmicaz valla sayende herşeyi adım adım görüyoruz ;D

Unknown dedi ki...

çooook güzel bir gelin oalcaksın ,bütün yorumlar benim agzımdan söylenmiş gibi ,söyleyecek söz bulamadım valla

Doorstepping dedi ki...

Ne kadar eğlenceli geçmiştir kim bilir? Etek kısmını çok beğendim. Bakalım seninki nasıl olacak sonunda :D

Nur Karaata dedi ki...

SILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



O KADAR COK BEGENDIMKI SANA ANLATAMAM!!!

PAMUK PRENSESLER GİBİ OLMUSSUN!

VE GELINLIK O KDR GUZELKI.. AYH..

VE MAILIN ICIN :) TESEKKUR EDIYORUM BIRTANEM

MODA DUYGUSU dedi ki...

canım benimmm inanırmısın seni böyle görünce duygulandım bir anda.Gerçekten çok yakışmış Allah mutluluğunu daim etsin inşallah nazarlardan korusun.Bu arada saçlarla ilgili dün gece tam yorum yazarken pc kapandı.Ben sana toplu saçı da açık saçı da çok yakıştırdığımdan dolayı ikisinin ortası olan Eva'nın topuzunun çok yakışacağını düşünüyorum.Yani dağınık topuzlar 1 numara=) <3

Sıla Yılmaz dedi ki...

gökkuşağında oturan kız, bence o zaman beyaz butik yolları göründü sana :))

Adsız, Bencede!! :)

mughetto, Teşekkür ederim bebek! :) Tam sürpriz olmuş senin için desene :))

modanarsist, teşekkür ederim.. kurdele süper dimi :))

Dimple, teşekkürler tatlım ama boyum kısa o model pek olmaz sanki ?? fiyonk olsun canımı yesin diyorum bende :))

defne, sadelik içinde asaleti taşırmış :)

Ayşe, yahu utandırma :))

benimadımayşegül bende kabarık stiyorum artık :)

acuu, ihihi deli :)) anladım anladım.. :))

seda, olsun bi daha söyle :P en çok seni seviyorum de :)))

Alışveriş Cini, Evlenirken ben yardım edicem ama :) Bak tecrübe kazanıyorum :))

Lalz Fashion, Aa süper faydalanabileceksen ne mutlu bana :)

dikisdersi, ay çok duygulanıyorum ben yorumları okurken ..

Doorstepping, Evet cnm çekimler süperdi.. durmadan gelinlik giydim çıkardım.. Herkeste çok yardımcıydı :)

Nur, Delim canım! :) Teşekkür ederim!

modaduygusu, Teşekkür ederim cnm.. herkes mutlu olsun inşallah.. evanın topuzu hmm deneyelim :))

ArzuSonmez dedi ki...

aaa super!!! ne kadar zamanli olmus bu proje ama super!! deneye deney fikir edinirsin : )

Sıla Yılmaz dedi ki...

Evet zamanlama açısından çok iyi :)

De HaLi dedi ki...

harika olmussun!

Adsız dedi ki...

siucum çok tatlı olmuşsun.Maşallah canım...

chunlibeauty dedi ki...

harika harika harikaaaaaaa!!! duvagına gelinlige herseye bayıldım!! Ceydanın güzel objektifinden güzel kareler :) cok güzel cıkmısssınnnnnnnn!!!!

yıldız dedi ki...

melek gibi olmuşsun siucum
sevgiler,

Pınar dedi ki...

sium melek gibi olmuşsun cidden. ayyy çok beğendim seni :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

D, Teşekkür ederim :))

nalan, ay teşekkür ederim.. maşallah demene gerek yok senin nazarın değmez bana :)

ChunLi Beauty, teşekkür ederim.. duvak bencede çok tatlı :)

yıldız, mucx :) teşekkürler

Pınarrrrrrr, :) canım benim teşekkür ederim :)

Rumeysa dedi ki...

harika gözüküyorsun!! :)
bu gelinliği tek gecerim diğer gelinliklere oranla daha bi çok yakıştırdım ben sanki..:)

çekimler de bi o kadar güzel..;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

en çok seni seviyoruumm!
bir daha söyle!
seviyorum!
gelinliği de giymişsin, kıyalım nikahı olsun bitsin:P

Vanilya Home Butik dedi ki...

harikaaaaaaaaaaaasın süper olmuşşsun..tıp kı geliiin gibi :)gelin mi olucaksın neee:)

fashion diaries dedi ki...

maşallah gerçektenn !! :)
hepsinde prensesler gibi :)
son gelinlik bence vüxut tipine hiç uygun değil.. dar omuzlu ve küçük göğüslü bayanların uzak durması gereken bir üste sahip

:)

sevgilerr

Sıla Yılmaz dedi ki...

Rumeysa, devam edecek :))

seda, hahahah kıyalım :P

Seda Parlakay, acaba?? :))

fashion diaries, son gelinlik derken anlamadım cnm.. diğer fotoları mı kastediyorsun :)

Aslıhan dedi ki...

Eğer yayınladıklarınızdan birini seçecekseniz kesinlikle bu gelinlik harika :)

Unknown dedi ki...

merhaba adaşın olarak görünce yorum yapmadan duramadım =) 1. beyaz butik çekimindeki gelinlik en güzeli.. ama duvağı güzel değil başka bi duvak tercihi yapabilirsin..
şimdiden mutluluklar.. =)

"Güneşin Kızı" dedi ki...

Merhaba,
Cymbeline olan gelinlik, zaten siz de onu profil fot. olarak kullanmissiniz inanilmaz yakismis, size gore ayarlandiginda cok daha guzel duracaktir... bence onunla hem cok modern hem de klasik bir gelin olabilirsiniz :) mutluluklar diliyorum...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aslıhan, yayınladıklarımdan biri olmayacak :)

sla, merhaba :)) adaşımla karşılaşmak garip oluyormuş :) benimde favorilerimden bu :)

çello dünyası, çok teşekkür ederim.. :)

Tuğba Oğuz dedi ki...

en güzeli en yakışanı bu bence :)

PinK DesigN dedi ki...

siu merhaba blogunu takip ediyorum ama ilk kez yorum yazıyorum bu gelinliği çok begendim bende bu yaz evlenicem sayende beyaz butik yolları banada göründü sanırım :) hangi şubede denediğini ve gelinliğin fiyatını öğrenebilirsem çok sevinirim mutluluklar

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pink Design, merhaba.. ben bunu çok beğendim bence aklındakine yakınsa git mutlaka dene derim:)
nişantaşı şubesinde denedim ama fiyatı hakkında bilgim yok :(
gittiğinde söylersen zaten bende gördüğünü gösterirler cnm hemen..

Duygu dedi ki...

Woaaw gerçekten bu gelinliğin içinde harika görünüyorsun tatlım,favorim bu oldu.Herşey var bu gelinlikte,romantizm,çılgınlık,asalet..Bayıldım..
Karar vermek çok zor dimi?Ama dilerim en zor kararların böyle güzel şeyler için olur...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hem de nasıl zor:)) bitik durumdayım Duyguuu :)

Adsız dedi ki...

ben en çok bunu beğendim,duvağı ve eteği çok tatlı:)nazar değmesin maşallah,çok hoşuma gitti düğün öncesi hazırlık resimlerin kaptırdım kendimi :) darısı başıma

Sıla Yılmaz dedi ki...

Amin cnm darısı başına :)

Unknown dedi ki...

inan bende yaşıtım ya da benden yaşça daha büyük sılalarla karşılaştığımda çok garip oluyorumm =)) ama miniklerde sıla duymaya alıştım =)... ve hala ilk gelinlik diyoruummm ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Çok iyi anlıyorum seni :) Bizim apartmandaki tüm küçüklerin adını Sıla koydular benden sonra:) Bir apartmanda 3 Sıla oluverdik :) tabi onlar çok küçük hala :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin