twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

16.4.10

Beyaz Butik Çekimi - 2 - Gelinlikle

fashionbysiu.com

Bugün haftasonuna girerken size iki gelinlik sunuyorum :)

Bu arada gelinlik bedenleri bana büyük satın alındığı zaman üzerinize göre prova yapılarak ayarlanıyor.. büyük duruşuna aldırmayın yani o yüzden :)

ilk gelinlik..

Cymbeline - Beyaz Butik
Fotoğraflar : Ceyda Bural

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

ikinci gelinlik,

Two by Rosa Clara - Beyaz Butik
fotoğraflar: Ceyda Bural

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

52 yorum:

azzzra dedi ki...

birinci gelinlik de hoş ancak sanırım büyük oldugundan öyle duruyor..
ben kabarık sevmeme rağmen ikinci gelinlik daha güzel..etek kısmı çok hoş..

Gizzy dedi ki...

ben dünkünü beğendimmm Siu!!!gelinlik diyince kabarık modelleri seviyorum ben:)

gunesyuksel dedi ki...

ilk gelinliği hiç sevmemiştim... acıkca söyliyim.. mendil etek mi ne diyorlar ya.. bosver sen onu.. 2 numara azcık romantık ve kabarık istiyorsan olabilir... cunku gelinlik dediğin azcık kabarık olur sonucta.. 3numara klasık.. mailde de dediğim gibi 50 yıl sona bile fotoya baktıgında ne kadar asilmiş derler.. süper güzel.. ben böle istiyorum mesela.. sana da en cok 3. yakısmıs gibi geldi sanki bana.. sevgiyle..

sunset dedi ki...

ilkini çok beğendim:)

Stilcatcher dedi ki...

ikinci derim sekeirm:)

BLOOM dedi ki...

2. gelinlik muhteşem.öldüm diyebilirim çünkü aklımdaki şeyin aynısını yapmışlar.sana da acayip yakışmış canım.

NlyStyle dedi ki...

bence dün koyduğun postundaki gelinlik muhteşemdi. model ve duvak cuk oturmuştu muhteşemdi..kaçırmamalısın...

Zeynep'in Evi dedi ki...

son gelinlik çok güzel durmuş üzerinde canım..

fashionist dedi ki...

ilki daha iyi

ANTİGONE dedi ki...

1 numara süper, 2 numa ıı ııh..

Seher dedi ki...

melekkler gibi olmuşsunn cnm,2 gelinlikte çok güzel 1cisinin modelini çok beğendim 2.sininde işlemeleri çok güzel 2sinin karışımı bi gelinlik süper olurdu heralde :))

pembesinti dedi ki...

siu tamam reklam yapıyorsun analdım ama bence düğünden önce gelinlikle cıkmasaydın karsımıza süpriz olsaydı bize.Balayı dönüşünde yayınlasaydın giydiğin gelinliği daha güzel olmazmıydı.Ben hoşlanmadım bu resimelrden.

nily21 dedi ki...

o kadar zarifsin ki ne giysen yakışıyor :)

Adsız dedi ki...

Ben ilk çekimindeki gelinliği daha çok beğenmiştim galiba sana altı kabarık gelinlik modellerini daha çok yakıştırıyorum ama ikisini de güzel taşımışsın canım

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

ikincisi gibi olsun çok hoş olmuşsun çok yakışmış ama üstüde işlemeli yada farklı bir model olsa daha güzel olur gibi geliyor..sen romantik olmalısın çünkü çok zarif bir duruşun var çok güzel olucaksın çokkk...

Diwonderland dedi ki...

2. gelinlik çok güzel canım aslında sana demek istediğim etek tarzı buydu çok yakışmış:)

SvGLove dedi ki...

Ben buraya yazıyorum yorumumu ama benim beğendiğim bir önceki post'taki gelinlik:) Hepsi çok yakışmış,ama en çok o yakışmış:)

Unknown dedi ki...

siucm kesınlkle sana ilk yani dün koyduğun gelınlk cokk yakısmıstı bence 3. gbi olmamalı gelinlk deynce brazck insan ogün şımarmalı yani en kabarık en gzel olmalı bidaha nezaman okadr kabarık gösterşli bişey gyersnki hayatnda ama 3.gelınlk gbi deil elbise gbi onu herzaman gyersn en güzeli ilki gbi olsn ben onu cok yakıştrdm sann herseyi güzeldii...

love me dedi ki...

ikinciyi sevdim ama hepsinin içinde çok güzel görünüosun :)

belle dedi ki...

pembesinti, dikkatimi cekti de yazdıgın seçtiği gelinligi degil karar verme sürecini paylaşıyor kız, gelinlikleri de bu arada tanıtmıs oluyor bunda ne kotuluk var? bir sürü fikir edinmek isteyen insan var.. Hangisini seçtigini belki daha sonra paylaşabilir ama bu süreci onu izleyen insanlarla paylaşabilmesi güzel birşey bence...
sui, bu arada kabarık sevmeme ragmen 2.nin havası cok guzelmis:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ikinci çok asil, çok klas, kumaşı ve duruşu muhteşem! ilkinin de duvağı zaten çok tatlı:)

aysegul in ny dedi ki...

ıkıncı gelinlik mukemmel sımdıden sacların masalı ve ruya gıbı hayal edebılıyorum senı ıcınde:)) ama fotodakı yaptıgın sacla duvak gorunmemıs ama ben asıl gelınlıgın duvagına bayıldım ve senın yuznden omrumde aklımdan gecırmedıgım gelınlık, dugun fln fıkirlerini gecırmeye basladım:((

nar dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı çok yakışmış ama dünkünü ayrı bir beğenmiştim!

YaşamPınarı dedi ki...

Birincisi süper demek istiyorum, çok yakışmışşşş...

PELIN dedi ki...

Siu ben ilk cekimdeki gelinligin etek kismini begendim..2.cekimdeki 1.gelinligin de yaka kismini sana yakistirdim.ben de temmuzda evleniyorum ve gelinligimi akaydan aldim.Bilmiorm henuz bakma firsatin oldu mu ama orda da hos modeller var..bi de akay cekimi yapmalisin!

ZedCezir dedi ki...

kesinlikle ikinci model süper bir de senin bedenine oturtulacağı düşünülürse mükemmel olur:)) resimlerde saçlarına bayıldım.

Pınar dedi ki...

sana tüm gelinlikler yakışır ama ben de 2. diyorum kuşum :)

ayjoe dedi ki...

2.gelınlık yakışmış

Adsız dedi ki...

2. gelinligin etekleri ne kadar guzel!

ışıl dedi ki...

sılacım merhaba gelınlıklerın hepsı farklı hava katmıs sana ve de sanslısın ıyı kı bole bır calısma yapmıssın cunku resım cekerek gormek cok daha farklı dusunmeye ıtıyordur senı emınım kı ben bugun kı ıkıncı gelıngı sana cok yakıstırdım sac seklı bıle cok hos olmus ztn bole yandan ormeler de cok moda topuzdan cok daha farklı bır hava katmıs gelınlıkte cok hos olmus bence..

Style Tricks dedi ki...

Canim benim ne guzel olmussun :) ben ikinciyi begendim... optum

Rakel dedi ki...

siuuuu kesinn 2 derim!! muhtesem guzel olmusuun! ayrica bence saclar da harika olmus boyle...

j.d. dedi ki...

hepside sana çok yakışmış çok güzel olmuşsun sılacım,tü tü tü tü maşşallah nazar değmesin ;)

modafobik dedi ki...

Oy oy oy çok şeker olmuşsun yahu (:

Bana sorarsan ilki daha hoş durmuş ama ikisinde de klasik hava mevcut senden daha delidolu ve posmodern bişi bekliyorum doğrusu (:

Adsız dedi ki...

daha dantelli ve taşlı versiyonuyla iki numarada yana kullanıyorum oyumu

paper doll.. dedi ki...

kesinlikle ilki!!!! <3

Adsız dedi ki...

canım kesinlikle 2.diyorum evet hepsinin içinde çok güzelsin ama 2.gelinlik çok kaliteli duruyor danteli ve sadeliği çok güzel buluşturmuş eminim düğünde salona girdiğinde herkes çok etkilenicek çünkü kuğu gibi olmuşsun ilk gelinliği beğenmedim çünkü basit buldum

Adsız dedi ki...

canım kesinlikle 2.gelinlik diyorum çünkü sadeliği ve danteli çok güzel buluşturmuş eminim düğünde salona girdiğinde bu gelinlikle herkes çok etkilenicek çünkü kuğu gibi olmuşsun.1.gelinlik güzel değil çünkü çiçeğini falan basit buldum gelin dediğin asil olmalı illada kabarık eteğe gerek yok

Barbygirl_here dedi ki...

Buradaki ilk yorumum:)
Yazmadan gecemeyecegim:)

Bu yazidaki ilk gelinlik harika,sanada cok yakismis.Yaka detayi filan cok guzel.
Belki digerleri de uzerine gore ayarlansa,onlar da hos durabilir.

GÜZİN dedi ki...

Siucum 1. gelinlk cok daha hoştuu kabarık olsun azck gelınlk dedğinde, üstünü cok beğenmedm o gelinliğin ama sen güzel gelnlkler denemeye devam et vee bence en güzelini bulcaksıınn denemelere devam:=))elbise gbi olan gelinlkleri sevmıorum ben.

defne dedi ki...

oo süper, ilkinin göğüs kısmındaki çiçekler harika, ikincisi de tamamen mükemmel bence :) uff, tekrar evlensek olmuyo mu ya, bi daha gelinlik giysek :)

gulbahcesi dedi ki...

ilk gelinliği ben de denedim beyaz butikte :) ikisi de çok yakışmış,hangi tarz içine daha çok sinecekse o olsun,herşey gönlüne göre olsun:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkür ederim fikrini paylaşan herkese :)
Hepsini yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum..

mucucu

GÜZİN dedi ki...

siu buarada ihsan oğuz hesabıyla yorum yazmısım önce yanlıskla:=) kendisi kardesimin hesabıda farketmemsısm ve sonra farkettm ve kendi adımla yazıym dedm bide baktım ikiside burda neyse sonucta aynı fikirler sana kolay gelsiin güzel gelinlkler senn olsun:)

Serap dedi ki...

Canım gelinlik için biraz daha düşünmek gerekir ama bence saçlar topuz olmamalı. Bende açık model yapmıştım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

güzin, tamam cnm önemli değil :) bende tahmin ettim birinde bi yanlışlık oldu diye :))

Serap, Biilmiyorum cnm saç için karar vermedim daha :(

vintage peony dedi ki...

Karar verdin mi bilmiyorum canım ama 2. gelinlik çok hoşuma gitti. Sadece yaka kısmı straplez olursa daha iyi durabilir diye düşündüm. Çünkü bu yakayı daha orta yaşlılar kullanıyor sanırım, mesela pınar altuğ böyle kruvaze yaka bir gelinlik giymişti en sonuncu evliliğinde :D

Unknown dedi ki...

telefondaki fotografına bayıldım ...

Sıla Yılmaz dedi ki...

vintage peony, kararsızımmmmm kararsızz :))

dikisdersi, bende çok sevdim onu :))

Serap dedi ki...

Gelinlik için telaş etme canım iyice düşün. En içine sinen olsun. Zaten güzelsin sen kuşum. Zarifsin sana tüm modeller çok yakışır.

Serap dedi ki...

Gelinlik için telaş etme canım iyice düşün. En içine sinen olsun. Zaten güzelsin sen kuşum. Zarifsin sana tüm modeller çok yakışır.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ay cnm benim :) mucu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin