twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

14.4.10

Gelin Saçı İçin Alternatifler

İşte en zorlandığım nokta bu! :)

Neden?? Çünkü benim saçlarım düz ve boyatmıyorum yani kuaföre saçlarımı kestirmek dışında gitmiyorum..

Şimdi düğünde saçımı yaptıracak düzenli gittiğim bir kuaförüm yok!

Bu konuda bir fikri olan varmı :) Yeşilköy civarında tavsiye edeceğiniz yerler? Ya da gönüllü olarak Seda haricinde saçımı yapmak isteyen :)))

Bunlar da project wedding sitesinden bulduğum fikirler.. buyrun :)

Çiçekli Topuzlar

fashionbysiu.com

Dağınık Topuzlar

fashionbysiu.com

Açık veya Yarı Toplu Saçlar

fashionbysiu.com

Şık, Zarif, Kibar Topuzlar

fashionbysiu.com

72 yorum:

Ezgynin dedi ki...

Sevgili Siu'cum... öncelikle en en güzel geçecek evlilik hazırlıkları dilerim :) sonra da arada bize de beklerim :)
http://gelinn.blogspot.com/search/label/Sa%C3%A7%2FHair

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkür ederim ne güzel dilekler onlar öyle :) Hemen geliyorum :)

cecilia dedi ki...

ah bunlar ne güzel heyecanlar :) ben çiçek takmanı öneririm ve açık olmamasını ;) geline yakışan stil bellidir aslında topuz ve saç aksesuarı olmalı kesinlikle..:)

fioritamodatasarım dedi ki...

ben sana açık saç daha çok yakışıcak düşüncesindeyim ama bi gelin için açık saç modeli ne kadar kullanıslı olur ??? hoplayıp zıplicaksın terden kesin yapısıcaklar ensene üff kötü olucaklar... bence söyle bukle bukle bi topuz yaptır :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

cecilia, Aslında bence biraz gelinliğe ve mekana da bağlı.. :)

fluffy, bende açık yakıştırıyorum ama dediğin gibi rahat olmaz sanki pek.. biraz hareketli bişey olabilir sankii :)

Zeynep dedi ki...

siucum bende senin gibiydim kuaföre sadece saçlarımı kestirmek için giderdim gelin saçım içinde klasik olucak biraz ama evime yakın adı duyulmuş lüks bi kuaförü tercih ettim,hata oranları sanki daha düşük oluyo gibi :) yeşilköy civarında tavsiye edebileceğim bi yer yok malesef ama sende benim gibi yapabilirsin :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zeynep, korkuyorum bide bambaşka olmadığım biri gibi yapmalarından :))

wantthefashion dedi ki...

cnm çiçekli topuzlar eskide kaldı biraz demode oldu.. ve biz koyu saçlılarda modeller pek belli olmuyo ne yazıkki..işimiz var yaa pouff tüm resimleri inceledim biliomusun:))
şık zarif topuzlardan 13.
açık yada yarı toplulardan 17.
dağınık topuzlardansa önü 1. gibi arkası 8. olanı ben çok begendim...
gerçi güzele ne yakışmazz:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Evet cnm dediğin gibi koyu saçta pek modeller belli olmuyor:( ben aslında örgülü birşey isterdim ama koyu saçta hiç belli olmuyor denemiştim.. :/

wantthefashion dedi ki...

taç şeklinde kılçık örgü yaptırabilirsin aslındaaa hani serenanın saçındaki gibii:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bakalım bir kaç deneme yapmak lazım :)

esinspiration dedi ki...

eğer sen olmak istiyorsan, yarı toplu veya açık; hafif doğal dalgalı saçlarla muhteşem bi gelin olursun..ben topuzu çok yapay buluyorum hele ki gelinlik gibi bir kıyafette iyice paket gibi gösteriyo insanı..ayrıca saçların çok güzel neden onları toplatıp saklayasın ki en özel gününde? di mi ama :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

esinspiration, henüz karar vermedim ama dalgalı vs olmuyor benim saçım.. yapsalar dahi düğünde sıcaktan düzleşir hemen :/ o yüzden toplatmam gerekebilir ama nasıl olur bilmiyorum :))

nazo dedi ki...

Gelinliğin nasıl olacak bilmiyorum ama ben seni açık saçla hayal ediyorum hep. Öyle yaptıracakmışsın gibi geliyor :)
Sıkı olmayan, ensede topuzlar da çok şık oluyor..
Ne güzel heyecanlar.. Hep birlikte bekliyoruz seni gelinlikle görmeyi..
Mutluluklar şimdiden..

Sıla Yılmaz dedi ki...

nazo bende çok meraktayım desem :))

Bi dedi ki...

Siu'cum bence şık zarif topuzlar başlığı altındakilerden sakınmalısın. Çok babaanne işi gibi geliyor o modeller bana.
Açık saç da gelinlikle pek bağdaştıramadığım birşey. Bence sadece çok sade, kabarık olmayan bir gelnlikte, kır düğünü konseptiyle güzel olabilir.
Çiçekli topuzlarda 7 iyi duruyor.
Dağınık topuz, güzel durması açısından en risksiz ama yapılışı açısından da en riskli model bana göre. Benim oyum, iyi bir kuaförden çıkmış, dağınık topuzdan yana.
Ah Bostancı taraflarından kuaför adı isteseydin hemen bir isim verebilirdim ama yeşilköy maalesef.
Kolay gelsin diyorum. Aman stres yapma sakın. Bunlar çok tatlı telaşeler; tadını çıkar.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bi, zaten sakin sakin tadını çıkartarak gidiyoruz.. beraber :)) herşeyi sizinle paylaşıyorum.. ama dediğin gibi tabiki iyi bir kuaför elinden çıkmalı..

acuuu =)) dedi ki...

hali hazırda hiç evlilikle ilgili hiç bi gelişmem olmamasına rağmen senin adına ben bile heycanlandım..
Neden bilmiyorum dagınık topuzlarla cicekli topuzlar sanki çok güzel duruyor ama sanırım sana açık açta süper olur..
Düğün fotğraflarını merakla bekliyor olucam :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Acu, hergün bir kuaföre gidip denemeler yapmak en iyisi olacak herhalde :)) heyecanı da birlikte paylaşabiliyorsak ne mutlu bana :)

acuuu =)) dedi ki...

sanırım saç için zaten en azından bir kaç kere provaya gitmen gerekicek bide bunu bir kaç kuaforle yapıcagını dusunursek baya zor olucak :))
gercekten cok garip ama senin heycanın bana geçiyor eminim aynı elektriği alanlar vardır ( bu arada bu elektrik lafınada sinir oluorum evlendirme programlarından sora :) ama napalım başka kelime bulamadım )

Sıla Yılmaz dedi ki...

acu, Bende çok sakindim sonra sizin sorularınız ve mailleriniz beni havaya soktu.. :)) gelinlik saç hakkında gelen sorulardan sonra aman tanrım bunları düşünmen gerekiyor demekki dedim :))

acuuu =)) dedi ki...

sanırım bunlardan sonrada makyajım nasıl olsun başlıycak :))
Bu arada yakın zamanda evlenen bir arkadaşım küçüklük hayalini gerçekleştirdi pembe duvak pembe ayakkabıyla tamamladı gelinliğini saçlarıda açık maşaydı oldukça güzeldi belki sana fikir verir dedim :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Acu, benimde aklımda pembe bişeyler kullanmak var ama netleşmedi henüz.. bana birkaç fotoğrafını atabilirmisin?? fashionbysiu@gmail.com adresine..
Bu arada gerçekten makyaj ne olacak :P

acuuu =)) dedi ki...

canım arkadaşım şu an balayında gelir gelmez bana resimleri atıcaktır bende sana :) bu arada ben birazcık tarif etmeye çalışıyım sana fransız duvak dedikleri duvaktandı onunkı uçuk pembe uzundu baya..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Acu, tamam canım gelince artık o zaman :) Duvaklar arasındaki farkı da bilmiyorum henüz :)

acuuu =)) dedi ki...

tamam canım gelsin ilk iş sana bildirmek olucak :) heycanla gelinlik haberlerini bekliyorum :) iyi geceler..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tamam canım.. öpüyorum :)

Abuk Kraker dedi ki...

yeşilköy civarında şubesi var mı bilmiyorum ama mehmet tatlı'yı öneririm siu'cum.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Abuk Kraker, ona çok katılmıyorum cnm.. yani şu açıdan marka olan yerlere güvenip gidiyoruz ama her şube aynı olmayabiliyor.. ama denemek lazım dimi :)

İğne İle İplik dedi ki...

Evlenmeden yaptıramıyo muyuz bunları:P

Sıla Yılmaz dedi ki...

Yaptıralım :)))

ArzuSonmez dedi ki...

saclarin duz oldugu icin ben sade ve zarif topuzlar yonunde dusunmeni oneririm, mesela 4 nolu fotodaki..ve ya baskalari da cok guzel modeller var bunlar arasinda.ama dugun oncesi gidip yaptirman cok onemli dugun gunu olasi bir faciayi onlemek icin,en mantiklisi bu! bunu mutlaka dusun

Sıla Yılmaz dedi ki...

Arzu, Yarın kuaför arayışım başlıyor :)

ZET Fashion dedi ki...

Of gerçekten çok zor bir iş, kolay gelsin tatlım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Kaçmak yok :))

İğne İle İplik dedi ki...

Fuaför en zoru yaw:D Kolay gelsin:))

Adsız dedi ki...

bence çiçekli topuz 7 hem bi gelinin asilliğni simgeliyo,hemde çiçeğiyle sempatikleştiriyor...saçların koyu renk olduğu için sana baya bi yakışırmış gibi geliooo.bu arada hayırlı uğurlu olsun ...benimkide yakında sayılır :)takipteyim:)

Bilun Şen dedi ki...

hmm ipuçlarını topladım, sessizce ayrılıyorum olay mahalinden :p

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin siu , aynı dert bende de var mailleşmiştik hatırlarsan :)
Saçlarım düz ,oldukça siyah ve uzun , dalgalı modeller kuaförden eve gelene kadar düşüyor , o nedenle yarı toplu açığa yakın çokta beni değiştirmeden açık saç modelleri 17 nolu resimdeki bir model seçmeyi planlıyorum .Sana da güzel olacağını düşünüyorum saçımız aynı neredeyse...
Makyaj için Mac i düşünüyorum.Sana da öneriyorum.Deneme yaptır istersen karar vermek için. Ama mutlaka netten makyaj örneklerinle gitmelisin:) Nişan da makyajımı orada yaptırmıştım oldukça başarılı ve kalıcı oldu çok beğendim.
Şimdilik bu kadar
Sevgiler ve kolay gelsin :D

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

çiçeklilerden 6,8,13 :)
ama saçtan önemli olan gidilen kuaför..ben bi kaç seçenek sunmuştum ve ne kadar saçmaladıysam artık sen bana bırak beğenmezsen bozarız daha vaktimizde var dedi ve bittiğinde bayıldım..:)
not:düğün eşimin memleketinde oldu ve ilk defa gittiğim bi kuafördü.. iyi olması bir ayrıcalık ama kapıdan girdiğinde seni nasıl karşıladıkların da başlıyo bütün iş onun dışında sen zaten çok güzelsin saç nasıl olursa olsun eminim çok güzelbi gelin olucaksın:)

Unknown dedi ki...

merhaba,
ben 2009 yazında evlendim.şu an senin çektiğin o tatlı streslerin hepsini ben de geçen yaz yaşadım ve seni çok iyi anlıyorum.ve bu postunu okuyunca sana yardım etmeden duramadım:) benim kuaförğm yeşilköydeydi ve canım kuaförüm ferhat taze çiçekli bir balon topuz yaptı bana çünkü gelinliğim kabarıktı,kabarık gelinliklerde balon topuz en iyisi. bence saçını açık bırakma sakın,ve dağınık topuz da geline gitmiyor bence.tabi sen bilirsin..neyse kuaför çınar otelin karşısında.ancak haftanın bazı günleri ataköy konaklarındaki dükkanda oluyor.eğer ilgilenirsen sana numarasını yollarım...kolay gelsin,sıkıntı yapma:)

tosbagalar dedi ki...

dağınık ve kibar topuzları beğendim. Açık saçları gelinlikte çok beğenmiyorum. Eğer gelinliğinin duvağı olmayacaksa düşünülebilir.

ANTİGONE dedi ki...

"şık zarif topuzlar" bölümünde 4 ve 11 numara açık ara favorim. bir de bana kalırsa düzgün bir topuzla daha rahat edersin. şahsen ben sürekli zıp-zıp olduğum için topuz tam bana göre olmuştu. hem zaten sen her halinle çok güzel olacaksın tatlım ;D

Adsız dedi ki...

ben numara 21 dekine benzeyen ense topuzunu cok yakistiriyor asil duruyor tabi gelinlik cok onemli:)

Gizzy dedi ki...

Siucum ben dağınık topuzlarla açık yada yarı toplu modelleri beğendim ama gelinliğe göre saç belirlemek lazım diye düşünüyorum...hani mesela duvağım büyük ve kabarıksa toplu bir saç olmalı ama sade bir duvakta açık saç çok hoş durabilir...mesela ben açık saçı kendimde düşünemiyorum çünkü ömrü bi saat falan olur daralırım toplamak isterim o yüzden onları da düşünmek gerek ama sen gelinliğin içinde eminim ki kuğu gibi olacağından saçı nası karar verirsen ver sana çok yakışacaktır...ayrıca siyah saçta model gözükmüo demişsin ona katılmıyorum gelinlik beyaz senin saçlar siyah tam kontrast süper olcak!!!:)

nilo dedi ki...

hem saçını hemde gelinliğini merakla bekliyorum şekerim:D

Sıla Yılmaz dedi ki...

İğne ile İplik, bence hepsi zor :) Bana uzak şeyler :P

Mini's Design Ideas, Koyu renk saçta aksesuarlar kendini daha güzel gösteriyor :) Yardım istersen de buralardayım :)

Bilun, ihihi CSI Bilun :))

nihal, Hatırlıyorum cnm :)) dediğin gibi denemeler netleştirecek bencede bir çok şeyi.. :)

mavi boncuk, Süper şanslıymışsın sen o zaman :))

zehra, Süper olur cnm mail olarak atarsan çok sevinirim..

tosbagalar, detaylar net değilki bilmiyorum bende :)

Antigone, O da var tabi hop hop sırasında uçar gider:))

alligimolmadanasla, ense de güzel seçim :)

Gizzy, Dediğin gibi cnm gelinlik ve duvak çok önemli en önemlisi kuaföre danışarak yapmak .. :)

nilo, Bende :))

Adsız dedi ki...

floryada flowers var.oradaki kuafor özkan.pişman olmazsın.deneme yaparken bile eğleneceğine eminim :)

Miss Cheesecake dedi ki...

canım :)
sarışın biri olarak sık sık kuaförü ziyaret ediyorum :)
Ben Only e gidiyorum seni de tanıştırırım bir gün istersen ya da Kemal Boz. Görüşünce bunları konusuruz zaten, öpüyorum..Komşun =)

nurcuk dedi ki...

sılacım hafta başıda gelinliğimi aldığımdan bahsetmiştim.saç konusunda bende çok düşündüm ama şanslıyım bizim izmirde şebnemimiz var.salık saç bence düğün için hem kullanışsız hemde duvak hoş durmuyor.İstanbulu pek bilmiyorum sana yakınmı uzakmı bilmiyorum ama bayrampaşada bizim perihan ablamız var müthiş bi kuaför.facete saç modellerini görebilirsin canım kuaför p.a yaz bulursun :)benim facetende bulursun sende ekliyim murat çokan olarak :)

Pele dedi ki...

açık olanlardan 11 numara benceeee çok zariff sanada çok çok yakışıcağına eminimmmmm ablacm

nihan mestan dedi ki...

aynı sorunu bende yaşıyorm :D yani evlilik gibi hazırlık yüzünden deil ama kuaför sorunum her saçlarımı kestirmek istediğimde yaşanıyor:D en sonunda dışarıdan beğenilen birine dalınıp saçlar ellerde ve söylenene söylenene çıkılıp bir daha gelmem diyerek bir daha ki kuaföre macerama kadar sollanıyor:D

ZET Fashion dedi ki...

Bebeğiiim yardım iste, yanındayım. Muck

meral dedi ki...

siu bende yeşilköyde oturuyorum devamlı gittiğim kuaför only kuaför öneririm benim düğünümde ekim ayında seninle beraber hazırlık yapıyorum gelin saçı için konuştuğumda bu seneki saçları doğal yaptıklarını söyleiler

Adsız dedi ki...

Benişm de saçım dümdüz o yüzden seni çok iyi anlıyorum bence saçının düğün sonuna kadar yapılı durması için topuz yaptırmalısın ben çiçekli topuzlardan 1 ve 7 yi çok beğendim içine sinen birkaç model belirledikten sonra düğüne kadar hepsini denetebilirsin önemli olan senin içine sinmesi ve düğün günü kuaförden çıktığında moral bozucu bişeyle karşılaşmaman umarım stressiz ve güzel bir hazırlık süreci geçirirsin:)

ışıl dedi ki...

suıcım sac olayı gercekten coook onemlı benım atakoyde kuaforum var nısan sacımı ıkı dakka yaptılar ama benım tek sorumun yapan kısı ıle ılgılı bıraz agresıf bır tıp agzımı acıp bısey dıyemıyorum sole olsun bole olsun gunu gunune uymaz yanı..ama o gun sacımı herkes cok begenmıstı. devamlı oraya gıdıyorum kesım balyaj fln yaptırıyorum ama bunu yapan kısı ayrı. ozel bır davet cok ender oluyor o zmnda fon masa fln ıle gecıstırıyorum ama ılk defa nısanda topuz ıstedım orda calısan bırı ıste o topuz konusunda usta ona yaptırdım ama ıste dedıgım gıbı agresıf bırı gunu gunune uymaz yanı ama ıstersen senı tanıstırabılırım eve yada baska bıyere ıstersen gelıyorda. defıleler de flnda kuaforluk yapıyor. ama bırebır evde fln hazırlanırsan eger belkı bole gergın olmaz cunku kuafordekı hava msterıden dolayı bazen degısebılıyor onunda etkısı var. bende sana bır tavsıye canım:)) ayrıca makyaj ıcınde kesınlıkle mac derım nısanda capacıtyde yaptırdım calısan kızın cebıde var ben de ıstersen verebılırım cok memnun kaldım..

liza dedi ki...

Siucuğum bir yeşilköylü olarak sana tavsiye edebileceğim birkaç yer var eğer arzu edersen görüşelim.

Sıla Yılmaz dedi ki...

mubi, denemekten zarar gelmez :))

Miss Cheesecake, Kemal Boz neredeydi adı çok tanıdık ama nerde görüyordum çıkartamadım tam :) Only adını sık duymaya başladım bi konuşalım seninle :)

nurcuk, Bayrampaşa bana ters bir yerde cnm.. Seni şanslı seni diyorum ayrıca :))

Ezgi, Canım benim ya:))

nihan mestan, evet bende onu sık yaşıyorum saçlarımı kestirdiğim kuaförüm şehir dışında en kötü onun kapısını çalıcam düğün günü istanbula gel dicem :)

Zet, Elimi tut zet korkuyorum :))

meral, canım bana mail atarmısın :)

fashionable princess, dediğin gibi önemli olan moral ben herşekilde mutlu olurum en kötü düz fön çektiririm :) stressizim o açıdan :))

ışıl, seninki pek nazlıymış yahu :)) ataköyde oturuyordum ben önceden orada kime gidiyorsun cnm?? makyaj ı daha düşünmedim cnm..

liza, eveettt help mee!! :))

ışıl dedi ki...

:)) ben atakoyde serkan&hüseyin ne gıdıyorum..makyaj ıcıden mac dusunuyor ısen az zamanın var bır bucuk ay demıstın galıba tam boyle balo dugun zamanları cok yogunluk oldugu ıcın tarıhı bır an once alman gerek o yuzden aklında olsun canım..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Işıl, teşekkür ederim tatlım :)

paper doll.. dedi ki...

http://www.weddingbee.com/

bu sitede çok hoş saç modelleri, diy projeleri ve benzer şeyler var.. benim bile ilgimi çekti hergün kurcalayıp duruyorum siteyi.. fikir vercek bişey bulabilirsin belki :)

h.o. dedi ki...

yeşilköyde gelin saçı için en iyi isim Baykan'dır. Baykan abinin topuzlarını tek geçerim. Benim gelin saçımı da o yaptı. Yada Bakırköyede Ali Ayyıldız' a gidebilirsin... her ikisini de yıllardır tanırım yardımcı olabilirim. Alinin topuzları çok daha modern ve trenddir.

h.o. dedi ki...

yeşilköyde gelin saçı için en iyi isim Baykan'dır. Baykan abinin topuzlarını tek geçerim. Benim gelin saçımı da o yaptı. Yada Bakırköyede Ali Ayyıldız' a gidebilirsin... her ikisini de yıllardır tanırım yardımcı olabilirim. Alinin topuzları çok daha modern ve trenddir.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa rahat ol, ben yapıcam işte:P
aklın karışık biliyorum ama demeden de duramıyorum.. bizim lily:P'nin topuzundan yaptır, aşağıdan, romantik, uçuş uçuş, rahat, trendy, senlik.. harika:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

paper doll, şimdi yatıyorum ama yarın incelicem mutlaka :)

Hande Olgaç Şahin, hepsini not alıyorum teker teker bakmam gerekecek :)) Ama bu konuda bana bir mail atarmısın cnm :)

seda, lily'ye sorsana bi cnm kime yaptırmış :p fksdfjdshf:))))

didinstyle dedi ki...

bence dagınık topuz kesınlıkle gelınlıge en cok yakısan sac modelı eva nınkını cook sevdım yakısır bence sana:D:Dmutluluklar bıde

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hmm bebeğim john barrett'a yaptıralım saçını:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

everythingbutme, bencede öyle olacak gibi gözüküyor :)

seda, nayır ben seni isterim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

muckkk!

Adsız dedi ki...

hasan yoldas , as kuafor, bagdat cad. suadiye.
muhtesem topuz yapar.
oyle orasindan burasindan luleler cikan banal topuzlar cok fena oluyor, bence bizim kuaforler (en iyi olanlar bile kramer, ebil filan gibi yerlerden bahsediyorum)daginik topuzu beceremiyorlar. mahalle berberleri de kazik gibi acaip topuzlar yapiyorlar genelde, zevk meselesi tabi ama cogu cok banal gorunebiliyor. kolay gelsin. zor ama zevkli. yuz sekli de onemli, kemerli bir burun , hafif kepce kulaklarda filan cok SIKI topuzlar buralara dikkat cekebiliyor.
ayy bir de koyu gelin makyajlari felaket olabiliyor bence boyyle yogun yogun koyu koyu, olayin romntizmini, asilligine turp suyu sikabiliyor bence.
gul

gulbahcesi dedi ki...

tatlım,yeşilköyde baykan var,bir arkadaşım gelin saçını oraya yaptırmıştı,annesi kardeşi kayınvalidesi vs. hepsi orda yaptırmışlardı, hepsininki de çok güzel olmuştu.. aklında olsun..
hatta kardeşinin saçları çok düz seninkiler gibi,o bonus gibi kıvır kıvır yaptırmıştı,düğün boyunca hiç bozulmadı saçı..
Sevgiler..

Sıla Yılmaz dedi ki...

gul, suadiye benim için düğün günü çok zor ama buralarda birkaç kişiden aynı isimleri duydum herhalde onlardan birini tercih edicem :)
teşekkür ederim :))

gulbahcesi, yeşilköyde herkes 2 isim üzerinde yoğunlaştı bir tanesi de baykan :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin