twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

12.4.10

Oye Swimwear & Kısmet

fashionbysiu.com

OYE (Open Your Eyes) ve Kısmet markalarının ortaklaşa düzenlediği partiye katıldım Cuma günü.. Oye 2010 yazının yeni trendlerini bize tanıtırken, Kısmet ise 1. yılına özel Erk Koleksiyonunu tanıtıyordu..

Ayça ve Zeynep Sadıkoğlu’nun hazırladığı koleksiyonu seksi ve feminen buldum.. Her parça ayrı ayrı çok özenliydi.. Hatta kışın da bluz olarak kullanılabilecek kadar başarılı parçalar vardı!

Kısmet'in takılarını ise ne kadar sevdiğimi her parçada ayrı ayrı gözüm olduğunu biliyorsunuz :)))

fashionbysiu.com

Oye'nin tasarımcılarından Zeynep ile koleksiyona göz atarken sizce evliliğe 1,5 ay kaldığı için mi bu bikini dikkatimi çekti :)

fashionbysiu.com

Kısmet takılarının tasarımcısı Milka ile takıları taktık takıştırdık ki üzerimizde nasıl durduğunu görün :)

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

fashionbysiu.com

Ve şimdi de OYE 2010'dan en beğendiğim parça..

Rachael

Sezonun vazgeçilmezleri siyah ve beyaz renklerin yanı sıra fuşyanın en baştan çıkarıcı tonunu, bronz portakal ve altın koleksiyondaki ağırlıklı renkler. Tek omuzlu mayokiniler, straplez mayolar ve swaroski taşlı bikinilerden oluşan koleksiyonda geometrik desenlerde kullanılmış. Feminen, cesur ve seksi kadın görüntüsüyle OYE farklılığı yaratıyor. :)

Lucius and Fox b&w

Marla and Singer

IreneNolan

Oye Istanbul’da Beymen, V2K designers, limango.com, Second Chance ve Midnight Express’te satılıyor..

20 yorum:

Leah dedi ki...

Bikinimi Zeki'den ayıla bayıla almış olmama rağmen, tek omuzlu lila bikiniye daha daha bittimmmmmm galiba :/ Fiyatlar nasıldı hatırlıyo musun :p

Bu arada söylemeden edemicem, anneme çok benziyosun Siu'cum. Yüz şekliniz falan acayip benziyor aynı onun gençliği gibisin ve 40 yaşında da böyle çıtır görükceksin, garanti ediyorum!. :*

Nur Karaata dedi ki...

OYE :)
OYEAHHHHHHH:) MY LOVVVVV!!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Nur, Delisin sen :))

Leah, ay ne güzel :)))
bu arada cnm fiyatlar hakkında hiç bilgim yok.. o lila bikinide 3 farklı şekilde giyiliyordu :)

nurcuk dedi ki...

Sılaa ben gelinliğimi aldım :)sürekli takibimdesin senin gelinliğini bekliyodum ama nette araştırıp beğendiğim gelinliği ilk girdiğim moda evinde bulmam benim için büyük şans :) umarım seninde istediğin gibi olur herşey seviyorum seni :)

Pele dedi ki...

yaa kısmette o yılann figürlü kolye ne hoş durmuşş boyundaa hiç ölee tahmn etmioodumm gerçkktn bayıldım..Bikinilere gelince ben diyetemi başlasam hani haniiiiii=)

yıldız dedi ki...

takılardan ziyade ben senin masum ve bi okadar güzel makyajına takıldım ;)
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/
sevgiler

bitter dedi ki...

yılan kolye ve senin sectiğin siyah mayo 10 numaralar kesinlikle:)

ceydabural dedi ki...

senin kulagındaki minik melekler çok şirinmiş özellikle milkayı ve takılarını senin aracılığınla tanımış oldum :)

nily21 dedi ki...

Milka'nın boynundaki yılanlı kolyeye taptım!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

benim yılan figürlü takılar postuma uygun olmuş Kısmet'in takıları :) Çok şıklar. Oye için ise söylenecek laf yok, tek omuzlu mor bikini ise çok çok hoş.

ANTİGONE dedi ki...

bence evlenecek olmanla ilgisi yok, çünkü bikini bir harika!

ayşe dedi ki...

siyah straples mayo harika! bayıldım! inşallah ankara'da bulabilirim

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

OYE gibi bir dünya markasının lansmanına gitmen, bize bu güzel post'u hazırlaman, resimler, mayolar, ha-ri-ka!

kısmet zaten her zamanki gibi formunda, ellerine ve ilhamına sağlık diyorum milka'ya:)

simla dedi ki...

bende straplez mayoya bayıldım. benlik değil ama çok şık

DB JUNK dedi ki...

siyah beyaz grafik desenli ikiliden sağdakini sevdim :) ama zemini siyah çizgilerinin beyaz olmasını tercih ederdim doğrusu:) Beyaz ıslanınca riskli olabiliyor:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

nurcuk, Aa hayırlı olsun o zaman cnm :) Mutlulukla giy cnm .. :)

Ezgi, Asimetrik.. Süper dimi :))

yıldız, teşekkürler.. aslında sabahtan kalmaydı makyaj ama bu konuda mail de aldım :)) şaşırdım :)

bitter, yılan kolye gerçekten süper! :)

fotograf penceresinden, meleklere bende bayıldımm :)

nilgün, çaktırma benimde onda gözüm var :))

trends and shopping, bu sene yılanlar süper :)) ikimizde fark etmişiz desene :)

Antigone, Hahah haklısın cnm :))

gleamingly, Bende ona bayıldım.. ama harika az kalır :))

seda, Oyee baby :)) yakından mayolar daha güzeldi lansmanda giymek istedim o kadar :))

simla, ben bikini insanıyım ama bu sene bunu almalıyım herhalde :))

DB Junk, geometrikleri görünce aklıma geldin! Deniz sever bunları kesin dedim :)) Dediğin gibi beyaz riskli ama mayo kumaşları baya iyi geldi bana sorun olmaz gibi geldi yani :) Ama korktum şimdi..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mayokiniler olmasa bikini insanıydım ben de. ama mayokiniler ve modern mayolar, tüm zevkimi değiştirdi. hatta senin favorim dediğin, benim de favorim oldu, bayıldım!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, mayokini ile güneşlenme fikri beni pek cezbetmiyor :)) ondan yoksa tarz olarak favorim mayo ve mayokini! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ehuheuhe sende de mi güneşlenme bikinisi geyiği benim gibi:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, uff hemde nasıl :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin