twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

11.4.10

Fiyonk Yapıştırmaca Oyunu

fashionbysiu.com

Gerçekten ne kadar çok fiyonk sevdiğimi sınamış oldum :) Hani devamlı bir şeyi görürseniz sıkılırsınız ya.. yok yok.. bende tık yok.. 400 fiyonk itina ile takıldı ama hala seviyorum fiyonkları :)

fashionbysiu.com

Yorgun bakışlarıma aldırmayın.. Hala her şeye yetişecek enerjim var.. :))

Tee & Hırka: Mango
Jean & Kemer: Bershka
Ayakkabılar: Reebok
Çanta: Furla
Fiyonk Kolye: Forever21
Diğer takılar: Kısmet


fashionbysiu.com

Ve işte davetiyelerimiz :) 400 fiyonk taktık.. ilk görünce aklımdan geçen acaba fiyonksuz yollasam da fiyonkları duvara mı yapıştırsam dedim.. Hala aklımda.. fiyonklar paketten eksik çıktı diyerek devamını isteyebilirim :)

Fiyonkları takmak zorladı tabi biraz o yüzden oyun gibi düşündüm :))

Bu arada yarın süper bir sürprizim var mutlaka bloga uğrayın.. pazartesi sendromu yaşamayın:)) (1-2 gün erteliyoruz ama olsun yine de uğrayın :)))

fashionbysiu.com

58 yorum:

SvGLove dedi ki...

Çok romantik! Çok şirin! Çok tatlı! Maaşallah!
Çok yorgun falan görünmüyorsun ama biliyorum ki,evlenirken harcadığın enerjiyi bi daha kolay kolay harcamıyorsun...ama harcanan en güzel enerji bence:) (Benim HAYAT hiç öyle düşünmüyor ama:))

Emine dedi ki...

ama bunlar cok tatli siu :) hersey diledigince olsun :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

svglove, çok teşekkür ederim :) bu arada yorgun görünmüyorsam ne güzel.. çünkü çoook yorgunum :))

Emine, Teşekkürler, hepimizin dilekleri olsun :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşşşş bunlaarrrr!!! Ellerine sağlık Siu'cum enfes olmuşlar! Senin gibi fiyonk seven biri olarak, BA-YIL-DIM! Allah tamamına erdirsin tatlım! Bu arada hiç yorgun görünmüyorusun gayet enerjiksin:) Evliliğe adım adım bu tarz postlara devam... Süper gidiyo!

wantthefashion dedi ki...

hem sade hem modern hem samimi tam anlamıyla siu olmuş bu...canım allah bi ömür boyu mutluluk huzur versin..darısı benim başıma yhaaa nasılda imrendim :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh, Fiyonk olsun canımı yesin :)) Tam gaz devam edecek zaten evlilik hazırlıkları :)

modanarsist, ay ay ay süper! :) teşekkür ederim sende mutlu olursun benim kadar inşallah cnm ..

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzum kuzum kuzum :)

Kız gözlerim doldu ya, hiç yorgun değilsin gayet de güzel çıkmışsın arkadaşım.

Bizim aşkımız ve mutluluğumuzdan daha daha mutlu olun Ediz kardeşimle ve artarak çoğalın bir ömür...

Davetiyeler attığın fotodan da güzel. Bu arada yaramazlığını yapmışsın yine :), iste sana kıyamaz verirler fiyonkları :) Sürpriz de ne acaba eheheh :P

gunesyuksel dedi ki...

ben burda 402 fiyonk gördüm.. 401 boynundaki, 402 belindeki.. cidden cok seviyrsun belli ki.. :) benim de düğünüm agustosta ama bu blog işine yeni girdiğim için bi çözim olayı yayınlamaya baslıcam yavas yavas.. senden ilham alıcam.. sevgiyle kal..

Unknown dedi ki...

Davetiyeler sade ve şık olmuşlar gayet hoş gözüküyorlar..
Ayrıca fiyonklu kolyene bayıldım (:

balgözlükız dedi ki...

okumaya başlarken yazıyı önce üstündeki fiyonklardan bahsediyorsun sandım,bakıyorum 400 tanesi nerede diye ?:)ama saat daha sabahın 10u,mazur gör bu halimi :))
çok güzel olmuş davetiyiler,hem sade hem şık hemde şirin :)

vintage peony dedi ki...

sade, romantik ve elegant!!!!!!
perfecto ;)

Zeynep dedi ki...

davetiyeler çoook güzel,çok şirin olmuş :)

Unknown dedi ki...

davetiyeleri gorunce cok duygulandım, gozlerim doldu... cok mutlu cok huzurlu ol canım benim!

Pele dedi ki...

Ablacım o kadar temiz,şık iç açıcı bi davetiyen olmuşki bayıldımm =)) bütüüüün hayatınzda enn az davetiyelerinz kadar ferah geçer inş tütütü nazar değmesin...

Sim dedi ki...

Bence çook şeker olmuş.. Ay bi tuhaf oldum.. Sıla & Ediz.. Selam söle edize çokkk :)

.ankara düşleri. dedi ki...

davetiyelerin çok tatlı olmuş . yüzündeki o ifade mutluluğun yorgunluğu o da yakışmış yani :)) kocaman kocaman mutluluklar :))

Ezgi dedi ki...

Çok tatlılar bayıldım:))

Jojee dedi ki...

çok güzel tatlım benim.bayıldım davetiyelerine artık benimkine yardım edersin:)seviyorum seni kalbimdeki yerini unutma

plndrkn dedi ki...

Adım atacağın bu yeni hayat, uğraştığın bu fiyonklar kadar çok, bu kadar beyaz ve bu fiyonklar kadar enerji ve sevgi dolu olsun!!

http://plndrkn.blogspot.com/

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

evlilik hazırlıkları kısmında ben tam 6 kilo vermiştim.Ve benim davetiyemde fiyonkluydu.çok güzel olmuş.

cansu dedi ki...

selamm.. ben de evlilik hazırlıklarında olan biri olarak bi sorum olcaktı.davetiyeleri bastırıp fiyonkları ayrı mı aldınız siucuğum..eğer öyle ise nerden aldın fiyonkları ve neyle yapıştırdın..bana da bi fikir olur:)

Aysan dedi ki...

çok tatlı telaşlar bunlar.Umarım ömür boyu herşey gönlünce olur:)

Unknown dedi ki...

Davetiyeler çok şık olmuş, uğraşmana değmiş.Fiyonklu kolyene de bayıldım.Harika görünüyor.

canDirekli dedi ki...

sen varya canımsın :) herşey gönlünce olsun hep :)

her günün böle birşeylerden "sıkılmadan" geçsin :):)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hadi geçmiş olsun Siucum. Düğün telaşı daha yeni başlıyor biliyorsun değil mi? :)

acuuu =)) dedi ki...

davetiyelere bayıldım ya :) inş hep bu zamanki tatlı telaşın sürer mutlu olursun :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stil Direktörü, merci arkadaşım.. inşallah diyorum.. :) fiyonklarda fena gözüm kaldı :P

gunesyuksel, haklısın 402 fiyonk :))

Beyaz Büyü, Teşekkür ederim.. :)

Balgözlükız, haha haklısın tabi saat çok etkili bu gibi durumlarda :)

Vintage Peony, Oww :) süper o zaman :)

Zeynep Gürbüz Duman, Bencede! :)) çok kolay oldu seçmesi ama çok sevdim bende :)

Hello Kitty, Canım benim! kıyamam sana ben canım arkadaşım..

Ezgi, Amin cnm inşallah..

Simmmmmm :) Söylerim şekercim :)

Ankara Düşleri, Kocaman fiyonk gibi gülümsüyorum :)

Ezgi, Teşekkürler.. :)

Jojee, Etmezmiyim :) Ederim tabiki.. biliyorum şekercim sende biliyorsun bende ki yerini..

pindurukan, Ne güzel şeyler demişssin öyle teşekkür ederim..

Instyle Feminin, Bende o kilo verme durumu yok aksi bile yaşanıyor neredeyse :)) hiç stresli değilim :) tatlı tatlı koşuşturuyorum o kadar :)

Cansu, yok tatlım fiyonklu olarak sipariş ettik ancak yapıştırmadan yollamışlar deforme olmasın diye pakette.. çift taraflı bant gibi bişey var arkasında kağıdı kaldırıp pıt pıt diye davetiyeye yapıştırıyorsun:)

Aysan, teşekkür ederim :)

Mavi Masal, Severek yapınca zor gelmiyor :)

Caaaan'ım :) Seni çok seviyorum arkadaşım.. K görmeden bi öpücük atıyorum sana çomak sokar sonra hemen :P

Alışveriş Cini, Yaaa öyle deme ama :))) Bitmesin istiyorum çok alıştım :)

Acu, Teşekkür ederim.. kibar ve sade olsun istedim :)

wantthefashion dedi ki...

sen nası bi insan yhaaa üşenmeden herkesi düşünüp cevap verebilen...kurdelalar sarsın seniii:)) evlilik heycanı gözlere vurmuş bunu algılayan fotograf makinası senden çok korkmuş....:)gözler süper çıkmış bu sefer parlamamış kızarmamış :):)

Sıla Yılmaz dedi ki...

modanarsist, hiç hemde hiç üşenmem :) canım benim :)
gündüz sorun yaşamıyoruz kendisiyle ama karanlıkta her makina da tavşan gibi çıkıyorum :))))

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

davetiyelerimiz neredeyse aynı:)
ben fiyonkları orta üstte tercih etmiştim..çok zarif..süper sılacım..

pofiş♥ dedi ki...

bende çok severim fiyoku::)):)
davetyine bayıldım tabiiiii:):)

Unknown dedi ki...

Sevgili Sıla,
Sana mutluluklar ve kolaylıklar diliyorum. bloğunu çok uzun zamandır takip ediyorum, çok güzel. Davetiyeleriniz bizim davetiyelerimizin aynısı:))))Dolayısıyla çookkk beğendim:)))) Biz de 2,5 sene önce evlendik, mutlu bir evliliğimiz var, sizin de en az bizim kadar mutlu olmanızı dilerim. İzmir'den sevgiler:))

ceydabural dedi ki...

senin ne kadar fiyaonk sever oldugunu arrtık cok ıyı biliyorum o davetıyelerden ve nıkah sekerınden bir tane benım ıcın mutlaka ayır aklımdakkı kurgu için ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bebek ve nikah şekerciniz, Aa :) fiyonk olsunda yeri farketmez modundaydım ben:))

pofiş, fiyonksuz olsa çatlardım pofişim :)

derya öz, Teşekkür ederim :) Bakarsın bende 2,5 sene sonra başka bir blogger a benim davetiyemin aynısı derim:))

fotoğraf penceresinden, sen iste 1000 tane ayırırım ben sana :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

olsun, böle gelmesi gerekiyordu bak gerçekten.. öbür türlü gelseydi, hem elinde geçerken ve geçtikten sonra, hem de teker teker kargolarken vs. gene yıpranma ihtimali olucaktı. o yüzden böle bazı davetiyeler ve bazı nikah şekerleri böle hazırlanırmış. 401 fiyonk! çünkü senin fiyonklu kolyen de eşlik etmiş, çok tatlı olmuş!

simla dedi ki...

canım benm ne tatlı olmuş... ellerine ve aşkına sağlık!

Pınar dedi ki...

sevgili sium kıyafet kombinin de davetiyelerin de senin gibi çok şeker olmuş, madem fiyonklu bir başlangıç oldu nikah şekerlerinde de fiyonk kullanarak konsepti tamamlamış olursun ;) öpüyorummm.

kristalkalp dedi ki...

Ben de tam bi fiyonk delisiyim siucum,benim de davetiyelerimde fiyonk vardı ve biz davetiyelerin fiyonklu geleceğini sanıyorduk.Bir de benimkinin üzerinde ince dantel benzeri bir tül vardı ve orantılamak gerçekten daha da zorlaştırıyordu işi ama neyse ki ben onları eşime ve ailesine yaptırdım benim telaşım daha çok diyerek :) Çok tatlı telaşlar bunlar,ileride hatırlayıp güleceğin.Mutluluklar diliyorum şimdiden..

Adsız dedi ki...

Çok zarif,abatısız ve şık bir davetiye. Mutlu beraberliğin bir ömür boyu sürsün canım. Ve darısı başıma :) Darısı tüm bekarların başına :) Aşkı arayanların başına...Uzar gider ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, evet sen dedin zaten ilk içim rahatladı :) kemerimi de say 402 :))

simla, Teşekkürler cnm :))

Pınar, aynen bende öyle düşünüyorum cnm tüm detaylarda fiyonk olsun :)

kristal kalp, Oo seninki zormuş :) Bana o şekilde gelse direk geri yollardım :) zor bu siz yapın derdim :)) benimki kolaydı allahtan :) Teşekkürler tatlım öpüyorum kocaman :)

trendsandshopping, Amin cnm.. darısı başına :)) Ayakkabımın altına adını yazimmi :)

Adsız dedi ki...

yaz yaz Ayça yaz :) Bakalım silinecek mi :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Düğünden önce hatırlat :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) yoruldun ama değdi, davetiyeler çok cici görünüyor:))
fiyonkkalp sılam, muckk!

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, saol bebeğim mucx :)

moda dedektifi dedi ki...

Kısa fiyonk kolyeni nerden aldın acaba canım?

Sıla Yılmaz dedi ki...

moda dedektifi, merhaba.. yazılarda genelde neyi nerden aldığımı yazıyorum.. bakabilirsin :)
fiyonk kolye: forever21

moda dedektifi dedi ki...

Teşekkür ederim,kolyeyi görünce okadar heyecanlandım ki okuduğum yazıyı bile unuttum:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Rica ederim ne demek :))

madammoda dedi ki...

Ayy canim sende bunlari gorunce gecn yazki kendi halim geldi gozumun onune, ben de "Yaa nasil takilir bu yuzlerce fiyonk" demistim ama Allahtan benimkileri kayinpederim haberim olmadan halledivermisti ;)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

madammoda, ya sen çok şanslıymışsın o zaman :))

Adsız dedi ki...

merhaba.ayakkabılarını nerden aldın acaba?? çok beğendim ama bulamıyorum bir türlü.reebokları nerde bulabilirim.

BuonaSera dedi ki...

inanilmaz ya benimkiler de aynen böyleydi ben fiyonklari da kendim baglamistim ama =)
umarim harika bir evliligin olur canim ..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, bana mailden ulaşabilirsen sana yardımcı olmaya çalışırım :)

Sera, Ayyy :) süper .. Teşekkür ederim cnm inşallah.. :)

Modapark.Net dedi ki...

benimde nişan davetiyem de fiyonlar vardı birde simetri hastalığı olunca. aile bireylerini anında bertaraf edip hepsini ben yapıştırmıştım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Modapark, Aa süper :) ben de bayılıyorum fiyonklara :))

Adsız dedi ki...

selam.fiyonk ortalarına yarım inci dikilse dahada güzel olabilirdi.teşekkürler

Nameless dedi ki...

davetiyeler cok sevimli fiyonklu kolyelerde(: bloguna ilk defa girdigim icin burdan tek anladgm evleniyor oldugun bide cok ince zevkli biri oldugun..cok begendim ve hemen izlemeye aldiim ayrica mutluluklar dileriim :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, ben özellikle sade olmalarını istedim :)

Rana, hoşgeldin o zaman :) Teşekkür ederim 7 aydır evliyim ama artık :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin