twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.3.10

Mutlu Yıllar Babacım

pasta1

Dün (20 Mart) Babacığımın doğumgünüydü :)

Şimdi benden çoook uzaklarda olduğu için bir de buradan doğumgününü kutlamak istedim :)

Mutlu Yıllar Şekerim! :)

Birde hayatımda başroldeki tüm erkeklerin balık burcu olması bir tesadüfmü acaba diyorum..
Sevgili 1 mart
Kayınpeder 10 mart
Baba 20 mart

Evet Mart ayı benim için zorlu geçiyor :)

SANY2399

Babama kocaman da bir pasta benden.. Anneciğimi bana yardım etmesi için yolladığı ve 3 aydır ayrı olduğu için.. ve bundan şikayet etmediği için :) (işte bu yalan hergün dır dır ediyor aslında :P)

SANY2304

Bu arada evlilik hazırlıkları ile ilgili bir çok mail almaya başladım :) Meğer ne kadar çok kişi varmış bu yaz evlenecek :))
Herkes neler aldığımı paylaşmamı istiyor.. Öncelikle evet fikir olması açısından bu sizin için her ne kadar güzel olsada benim için çok zor :) Malum ev kurulurken bitmek tükenmek bilmeyen listeler var :)
Ama elimden geldiği kadar paylaşmaya çalışıcam, fakat şöyle bir durum varki (aslında uyuz ya da cins değilim :P ) ancak her aldığımız şeye bir kulp taktım.. Bunun şurası böyle olsa ya da şu şöyle olsa diye başlayan cümlelerle annemi bezdirdim.. Birde anneciğimin arkadaşı Mine Teyze'yi :)
Bunu neden söylüyorum.. Çünkü Mine Teyze ile sizi yakında tanıştırmayı düşünüyorum.. Ona güvenerek her şeyi parça parça aldım.. çarşaflara kadar hepsi onun elinden geçti özel dikildi..
Sizlere de faydası olabileceğini düşünüyorum.. :) çok yakında! :)

33 yorum:

Pele dedi ki...

İyikii doğmuşş güzel babacığın o zmn ablacımm o iyiki doğmuşşş iiyiki sende gelmişsin =))

KelebekNehir dedi ki...

Ellerine sağlık. Babana da mutlu yıllar dilerim

Vanilya Home Butik dedi ki...

:) siteye ilk yorum yapma zamanı geldi, yeni takiip altına aldım:)) ilk babaya mutlu sizinle sağlıklı seneler geçirmesi dileğim,2.si ise eYLÜL gelini olcak ben için bu yazıları okuyuunca ayy cok az kaldı ben napıcam paniği.....3,ise tarif mi yazıyor o defterde?:) bende de hazırlanan hatta yaptıklarımın aklımda kalsın diye birer adet resimleri de olan bir deftere benzettim....sevgilerrrr

DB JUNK dedi ki...

Happy happy happy happy Birthday:) sevgiler...

cecilia dedi ki...

Siucum iyiki doğmuş babacığın, evet evlilik hazırlıklarını sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok seviyorum onları, biliyorsun değil mi? İyi ki doğmuş anneciğinle babacığın da sen de doğmuşsun ardından..
Musmutlu yıllara..

Unknown dedi ki...

Balık burcu erkekleriyle donatılmış çevren.. Ama bu gerçekten güzel bişi dimi ?

Zeynep'in Evi dedi ki...

tatlım babana nice güzl yıllara..
evlilik aşamalarını ben de fotoğraflamanı istiyorum ilham veriyor bana:)

a. gizem dedi ki...

siu cugum babanın dogum gununu kutlarım, ama eğer bizlerle paylaşırsan inanılmaz mutlu edersin hepimizi...cünkü gercekten ben de bu konuda cok mail alıyorum. hem de kendim için de cok mutlu olurum :)

Adsız dedi ki...

babaciginin dogum gunu kutlu olsun canim, hic ayrilmayin... sevgiler..

canDirekli dedi ki...

iiyki baban doğmuş da iyki sen olmuşsdun hayatımızda yerin olmuş canımsın yahu :)

mine teyzeyi de merak ettim :) illaki herşeye kulp bulunur yeni düzen zordur babe :)

Betül Özbir dedi ki...

ellerine sağlık canım rabbim uzun ömürler versin babanada sevgiler

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

merhabalar
şimdi yazıyı okurken çok duygulandım ve dedim ki keşke bende kutlayabilsydim ama olsun
başkalarınınkini görünce bir parçada olsa unutup mutlu oluyorum işte:)
nice senelere sağlıkla yaşasın babanız hiç üzmeyin emi büyüklerinizi!!
kaybettikten sonra anlıyorsunuz değerlerini ama geri gelmiyorlar işte..
sevgiyle kalın...

Fashion Mini dedi ki...

canım babacıgına sevgiler mutlu yıllar olsun inş:)

Doorstepping dedi ki...

Babacığınla mutlu, sağlıklı yıllara :D

Unknown dedi ki...

Babanın doğum günü kutlu olsun canım:)
Evlilik hazırlıklarını ben de çok merak ediyorum fırsat buldukça ayrıntı verirsen sevinirim.Öpüyorum kocamaannnn:)

Laçin Tenel dedi ki...

Mutlu yıllar babana:)) Hakikaten hayatındaki tüm erkekler mart doğumlu...Her seferinde olduğu gibi sana kolaylıklar dileyeyim,öpüyorum...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ezgi, teşekkür ederim cnm :)) Mucx..

KelebekNehir, Teşekkürler sana da yaparım istersen :)

Seda Parlakay, Çok sevindim! :) Hoşgeldin diyorum o zaman bende .. :) hiç panik yapma.. ben bile panik değilim :)) fotoğraf çekip deftere yapıştırmak ta mantıklıymış bak sevdim bu işi :)

DB Junk, Teşekkür ederim Deniz.. sana karşı çok mahcubum gelemedim :( Affettiricem ama kendimi :) Öpüyorum..

cecilia, beni zaten sizin sorularınız heyecanlandırıyor :) o zaman anlıyorum evleneceğimi :)

Bilun Şen, Canım benim musmutlu yıllara seninle inşallah :)

Beyaz Büyü, Bilemedim ki artık tanıyorum kolay geliyorlar bana zorlarmıdır normalde :)

Zeynep, Senin çektiğin fotoğrafar kadar güzel olmaz ama :(

a.gizem, Tamamdır mesaj alındı :) ihihih

Salıncakta iki kişi, Teşekkür ederim cnm.. hepimiz için geçerli olur inşallah bu dileklerin :)

Can, hahah her eve lazım Mine Teyze'den :))
yeni düzen çok zevkli ama babe, öğrendim bu işleri sen istanbula gel ben düzen kurucam sana :)

meraklıbeti, amin canım teşekkürler :)

Serrpil Tülin, Canım benim çok teşekkürler.. dediğin herşeyde haklısın.. inşallah okuyunca kötü yerlere götürmemişimdir seni.. :(

Fashion Mini, Teşekkür ederim :))

Doorstepping, Teşekkür ederim! :) Senin babacığına da sağlıklı yıllar :)

Ayşe, Teşekkürler cnm.. bundan sonra buna daha çok ağırlık vericem merak etme :)

Diwonderland dedi ki...

Babacığının doğum günü kutlu olsun canım nice birlikte sağlıklı yıllara sevgiler...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Lacin, teşekkür ederim.. şimdi düşünüyorum bu kadar balık erkeği iyi bir şey mi diye :)

Dimple, Teşekkürler cnm :) mucuc

Unknown dedi ki...

Siuu babana nice mutlu yıllar pek yakışıklı, baba'da karizma tam hehe

canDirekli dedi ki...

ooooh süper düzen sözü de aldık dur ben yerleşiim de benim evi beraber yaparız :) yerim seni yaa canımsın :)

Stil Direktoru dedi ki...

Romantik beylerle sulu gözlerle çevrili etrafın balım :) Nice huzurlu senelere kuzum baboşuna, Mine ablaya da helal anneni de öp benim yerime canım

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet. uyuzum ben de. her şeye kulp taktım, annem ve alışveriş cadısı zerrin teyze'm bezdi resmen! annem dili dışarda eve giriyodu en son:) yok şu alaturka olmuş yok bu çok süslü, yok bu çok süssüz.. kaan fikrini değiştirip yol yakınken kaçıcak diye korkuyodu annem:P

ama sonuçta olmuşken her şey istediğin gibi olmalı, malum senin hayatın, senin evin ne de olsa.. seni çoook iyi anlıyorum yani:)

bu arada benim de bugün babamın doğumgünü:) al sana bi ortak nokta daha.. çook kutlu olsun babişlerimizin doğum günü. pembiş rujunu ve pastanı severim senin ben! öptüm, kavuşamadığım sevgilim:P

Adsız dedi ki...

siucom çok alakasız olacak ama frenchlerini çok merak ettim sen mi yaptın?çizgisi çok düzgün olmuş tebrikler :)

pofiş♥ dedi ki...

siucum babacığına nice güzel sağlıklı huzurlu yaşlar diliyorum ailenizle birlkte...

birde bişey sormak istiyorum müsadenle o hello kittyli defter nerden acaba?
ben onu çok beğendim de yurt dışı deme ama yaa üzülürüm:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Modaerator, ehehe saol şekercim :)

Can, haha tamam yapıcam çeyizinide ben yapıcam :P

Stil Direktörü, Babam ve kayınpederim romantik de Edi pek sayılmaz :))

seda, ya uyuzluk deme ama buna :)) ben sadece sesli düşünüyorum diyelim :P
Zaten sen a desem anlarsın ne demek istediğimi..
2 balık babiş büyütmüş bizi de ondan bu kadar benzemişiz anlaşılan :)) canım sevgilim :)

pofiş, teşekkür ederim canım:)
o defteri ya d&r dan almıştım cnm ya da notebook diye bi yer var cevahirde oradan da olabilir tam hatırlamıyorum :) oldu biraz cnm alalı çünkü.. hatta görürsem sana kaparım bi tane :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız pardon atlamışım seni arada.. frenchlerimi genelde kendim yapıyorum teşekkürler :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet benim babam da yarı balık yarı koç:) evet, canım sevgilim:)))muck!

Adsız dedi ki...

siucum post tarih odu biliyorum ama bu frenchle ilgili son sorum :) hangi french setini kullanıyosun?

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, canım sevgilim kısmını benim için söyledin dimi :P

Adsız, olsun olsun tarih olurmu hiç :) pastel 19 ve pastel 4 kullanıyorum renk olarak..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

e ayıp ettin:)

göksu dedi ki...

ama hala tanışamadık mine teyzeyle :S yada iptalmi olduki ?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin