twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

31.3.10

Euro Flora'da bir Siu

euroflora1

İlk fotoğrafla beraber önceden yüzümü gösteremediğim günleri hatırladım :))

euroflora2

Ve başlıyoruz.. Neye?? Yoğun istek üzerine evlilik hazırlıkları ve dekorasyon konularına :)
Başlangıç noktamız da Euro Flora..

Bilmeyenler için Euro Flora her türlü aksesuar ve dekorasyon malzemesini bulabileceğiniz bir cennet! Ama gitmeden önce sitesini biraz inceleyip kafanızda bir şeyler belirlerseniz işiniz daha kolay olur çünkü 3 katlı kocaman bir yer..

Fotoğraflarımın bazıları bulanık, bazıları da cep telefonumdan çekildi ama hepsini yayınlamak istedim :)

euroflora3

Fotoğraflardan anlaşıldığı gibi ben farklı amaçlarla kullandım bazı malzemeleri :))

euroflora4

euroflora5

Ve işte burayı sevme nedenim.. Betty Boop!! :) Kendime hemen bu ikili tepsi setinden kaptım.. aslında farklı boyuttalar ama fotoğraflarda çok belli olmamış..
Birde Betty Boop pano vardı.. onda aklım kaldı aslında ama yok yok gerek yok dedim almadım :)

euroflora6

Buradaki tüm meyve ve sebzeler gerçek gibiydi.. Dalından koparıp yemek istedim..

euroflora7

Ve çeşitli malzemelerin fotoğrafları..

euroflora7

Kendi aldıklarımı tek tek göstermiyorum hepsini belirli bir konseptle göstereceğim.. parça parça :)

Ama eve gelince şunu almamışız bunu almamışız.. keşke şunu alsaydık şuraya koyardık gibi düşünceler vardı aklımızda.. Yakın zamanda yine Euro Flora yolları gözüküyor yani herhalde bize.. :))

46 yorum:

Unknown dedi ki...

tepsilere bayıldıııııımmm :)))

Adsız dedi ki...

ne güzel fotoğraflar öyle. harika şeyler varmış orada ;)
bu arada t-shirt'ün markasını alabilir miyiz :)

Kalbişeker dedi ki...

Gerçkten cennetmiş (: Pozların da çok güzeller (:

aysegul in ny dedi ki...

secebıldınmı bıseyler barı ben kesın elı bos donerdım :)) t-shırt super durmus bu arada ben ıyıkı bı gıttı derler dıe bı sure bekletyrum ny yaazan herseyımı dolapta ama ozendım senden :)

Stil Direktoru dedi ki...

:) Betty'ye yazdığına bayıldım, ayrıca mercan dalları şahane kırmızı kırmızı çok sevdim. Bulanık olsa da hayat dolu bebek mucx

! POSH BUTİK ! dedi ki...

heyooo:) bir alttaki yazıya bu tarz yazılarını sabırsızlıkla bekliyoruz yazarkeeeeennnn meğersem gelmiş bile yeni bir kayıt süper:) ya bayıldım şu eurofloranın methini çok kişiden duyuyorum, betty boopları görünce de tamamdır dedim zaten:) güle güle kullan cnm çok tatlı:)

Duygu dedi ki...

Ama ama çok cicii... Tepsiler bir harika,benide götüürr Siumm:)

Pirlanta kutusu dedi ki...

Siu'cum Istanbul'dan uzaklarda yasayan biri olarak, bu magaza nerdedir, hangi semttedir cok merak ettim. Bilgi verir misin? Super bi yermis, bayildim.. Ilerde TR'ye donup orada bir yuva kurdugumuzda muhakkak ugramak istiyorum :)

Adsız dedi ki...

süper şeyler gerçekten.özellikle betty boop panoya bayıldımm!!! fiyatı ne kadar acaba bilgin varsa paylaşabilir misin?

Diwonderland dedi ki...

Hey orası nasıl bir yer öyle süpermiş yakın zamanda gitmek lazım neler aldığını da merak ettim doğrusu:)

Pınar Çetin dedi ki...

yaa ben evlenmeden önce gitmediğime çok üzülüyodum ama hala da gitmiş değilim :(

To do list'te üst sıralara taşımak gerek bu ziyareti

Smyrnote Design dedi ki...

harika bir yer ben böyle yerlerde kendimi kaybediyorum kuzu:), ayrıca betty booplu tepsilerine bayıldım betty i çok seviyoruuuum:)

eb dedi ki...

Ben gittiğimde yılbaşı konsepti vardı,bunlar daha tatlıymışş. Güle güle kullan canım ...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok şirinsinn:))
ne güzel bi yer burası, dopdolu ve eğlenceli! bakalım nası post'lar gelicek daha, 'ev'lenmeye dair.. heyecanla bekliyoruuzz!

Gizzy dedi ki...

buraya gitsem ben kendimi kaybederdim sanırım:)tam olarak nerede bu cnm biz ankaralıları bilgilendirir misin?:)bu arada sorun beydeymiş sayfanı düzelttim şimdi rahat rahat okuyorum yazılarını:)

Stilcatcher dedi ki...

ben de istiyom o betty booplardan:)
ya euro flora harbi cennet bu arada ,yapay çiçeler almıştım ben ordan:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Ne güzel şeyler varmış orda gizli hazine gibi :) ama betty booplara bayıldım güle güle kullan :)

Derya dedi ki...

selam, çok tatlı bir yere benziyor, bir de fiyatlarla ilgili de bilgi verebilir misin?

ANTİGONE dedi ki...

ben de çok merak ediyorum bu mağazayı. gitme fırsatım olmadı bir türlü. çok güzel bir yere benziyor, aldıkların için de merak merak merak!

canDirekli dedi ki...

haha süper olmuş süper :)

hem evet her gün bi doz siu ha :)

hadi bakalım aldıklarını merak ediyoruz :D

ceydabural dedi ki...

tepsiler gerçekten çok cici :)
insan kendini kaybediyor dimi o kadar güzel şeyin arasında :)

feride dedi ki...

ay çok güzel bi yermiş canım ya kesin gitmek istiyorum buraya ama bakalım önce bi bahar alışverişimi yapıcam.. :) kotonda da cardfinans go'nun avantajları varmış. çıkıcam bi yerlere yakında zaten güzel bi alışverişe çıkıcam. buralarda var mı indirimler falan. :)

modafobik dedi ki...

İnsanın evlenesi geliyo yahu (:

Zilan dedi ki...

ama ama çok tatlısın ya! tavşan kulaklı fotoğraf ne şeker öyle ^.^ :)

Adsız dedi ki...

siu cum o fiyonklu kolyen beni benden aldı nerden aldıgını sorsam ? acaba bulabilirmiyim hala evet dersen walla kosa kosa gidip alcam :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Mia, bendeee :)

trendsandshopping, teşekkür ederim :) bende çok eğlendim fotoğraflar çekilirken.. tshirtün de markası ne bilmiyorum new york ta sokaklarda satılanlardan :)

aysegul, ihihi o zamana kadar hepsini ver bana :P

Sevgi sevdalısı, Teşekkürler.. :)

Stil Direktörü, önemli olan verdiği mesaj bulanık olsun boşver :))

Posh, Çok hızlıyım dimi :)) betty booplar süperdi bu arada bende bayıldım hepsine :)

Duygu, Tamammm :))

Pırlanta Kutusu, İstanbuldaki mağaza Kağıthane'de cnm.. biraz alakasız bir yerde ama gidince anladım kocaman bir bina olduğu için Leventte olması olmazdı :)) mutlaka uğramalısın zaten :)

Adsız, betty boop panonun fiyatını hatırlamıyorum malesef :(

Dimple, hemen gitmelisin.. tur mu düzenlesek :P

Pınar, amerikaya bile gittin Euro Flora'ya gidemedin kuşum :))

Smyrnote Design, bende herşeyi mıncık mıncık elledim :P

eb, yılbaşı konsepti de güzeldir eminim :)

seda, izmirde de varrrr :))

Gizzy, Sitesinde vardır tatlım tam detaylar ankarada da var bildiğim kadarıyla :)

Itır, betty ler çok süperrr dimi :)) ben daha çiçek alışverişine gitmedim :))

Did Lans La Mode, Teşekkür ederim cnm :) dediğin gibi gizli hazine :P

Derya, evet çok tatlı bir yer.. çok fazla ürün çeşidi var fiyat nasıl verebilirimki bilemedim :((

Antigone, hemen gitmelisin koş koş koş :))

Can Direkli, sana çeyiz aldım Caaan :)

fotoğraf penceresinden, beni görmen lazımdı çocuk gibiydim herşeyi elledim kurcaladım :))

feride, bilmem mağazalara pek yolum düşmüyor bu aralar :))) başka yerleri geziyorum :P

Tuna, önce ben :)) sıraya girin kızlar :))

zilan dilan, sen de odan için baksana bir şeyler :))

Adsız, Fiyonklu kolye forever21 canım internetten bak belki vardır hala??

Pele dedi ki...

Amann allaaaımm elma şekeri gibim olmuşşsun be ablam yerimm yer =)) Aldıklarını merakla bekliyoruuum güzell güzel güpgüzel günlerde kullan tepsilerinde köpüklü köpüklü kahveler iiiiçç bendde falına bakıyım=))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hemen bakıyorum!:)

Adsız dedi ki...

tepsilere bende bayıldım :))

Shiney dedi ki...

Ay valla hersey cok sirin gozukuyorrr :))Sende oyle tabii cnmm...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ezgi, tatlışım.. ben içim sen falıma bak tamam oldu :))

seda, hemen gitmiş olman gerekiyordu :P

ikra, bendee :)

Shiney, Teşekkürler cnm.. sende öylesin :)

Adsız dedi ki...

ahh malesef fiyonklu kolye kalmamıs sanırım sitede 2 kere baktım bütün necklace lara kalmamıs heralde offf üzüldüm simdi :(

canDirekli dedi ki...

bi dakka bi dakka ne aldın bana yaaaaa :D:D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız , hadi ya :( ben alalı 2 ay fln oluyor kalmamış olabilir :( bende bi bakim tekrar ..

Can, çeyiz sandığı :P içine dantel örücem :))

canDirekli dedi ki...

obaaaaaaaa :D:D:D:D

çeyiz sandığım by siu :):):):)

Adsız dedi ki...

suicim tişörtünü nereden aldığını sorsam ????

Sıla Yılmaz dedi ki...

Can, :)) önce öss yollarından geç :)) sırayla olur hepsi :P

Adsız, Canım markası yok.. new york tan sokak satıcılarından birinden..

simla dedi ki...

o tişörtten istiyoruuuummmm.... nerden aldın hemen söyle..

canDirekli dedi ki...

az kaldı az :D 5-6 güene sınavın ilk basamaandayım bu günde ehliyetimi aldım :)

Adsız dedi ki...

buraya gitmiştim ablamın doğumunda sonraki odasını süslemek için tüller müller almıştım ordan...bu arada tepsiden bendede var :)çok tatlı

Sıla Yılmaz dedi ki...

simla, new york ta sokaklarda satılanlardan ..

Can, bi ıslatırız bunu o zaman :)

designbymerayy, pişti olduk yani ihih:)

canDirekli dedi ki...

ooooh kahveden rakıya ya şarap a sıçradık :D süper süper :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Arkadaşıma feda olsun :)

canDirekli dedi ki...

<3 :)

Zeynep dedi ki...

aman allahım o betty booplar beni benden aldı :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zeynep Gürbüz Duman, benimde panoda gözüm var!! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin