twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

8.3.10

Ben Yokken..

Tumblr_kxsag3ewqm1qa4gsjo1_500_large


2 haftadır yazmamışım.. Benim için çok uzun bir süre dimi? Yazmaya başlayınca sanki ilk defa yazıyormuşum gibi hissettim ellerim titredi.. :)

Yoktum, hemde koskoca iki hafta.. Bir nevi tatil diyelim benim için! :)
E malum yazın tatildeyken bile yazdım size, blogun dinlenmesi gerekiyordu..
Ama tabiki twitter'dan takip edenler neler yapıyorum, nerelerdeyim öğrendiler :))

Kısa kısa bakalım bu iki haftada sizler için neler biriktirdim..??

* Öncelikle bugün 8 Mart Kadınlar gününüz kutlu olsun.. Beyler sizde bizi bugün ihmal etmeyin olurmu.. :)

* Çok sevdiğim arkadaşlarım ses-seda, style-boom, off ne giysem bana yaratıcı blogger ödülünü vermiş!! Bir yandan oscar izlerken kendimi bu ödüllerle kırmızı halıda gördüm bir an :))

* Bana durmadan sorduğunuz Burberry indirimi haftaya başlayacak :) Tam detayları da vericem panik yok:)

* E birde malum evlilik hazırlığı.. 3 ay kaldı, mobilyacıların peşindeydim :) Henüz gelinlik olayına girmedim soranlarınız olacaktır.. Elif Cığızoğlu imzalı bir hayal için dua ediyorum sadece..

* Cumartesi günü Ayşe Arman'da Hazal Yılmaz'ın yazısını okuyunca yüzümde bir gülümseme oluştu.. Tebrikler tekrar .. :)

* Çok dikiş diktim :) bazılarını arkadaşlarıma dağıttım bile.. böyleyim işte ben :)

* O kadar çok film izledim ki acaba film eleştirmenimiyim diye şüphe ettim bir ara.. Bırak bunları yazı yaz Siu dedim..

Aslında çok şey var yazacak ama yavaş yavaş sürprizlerle olsun istiyorum.. Yani anlayacağınız.. dolu dolu geliyorum yani yeni projelerle :) zamanla anlicaksınız :)) mucx!

görsel kaynak: weheartit


24 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

Burda yokken baya şeyler yapmı$sın :) Evliligine cok az bir süre kalmış onun heyecanı icinde bu aralarda cok sık göremiyecegiz herhalde.. :) Umarım hersey gönlünce olur.. Seninde Kadınlar günün kutlu olsun

Minenin Takilari dedi ki...

canım özlettin kendini, bekliyoruz :)

Cube dedi ki...

Sürprizleri merakla bekliyoruz ;)

Leyla dedi ki...

wow.. heyecanladım... :) bu arada demek 3 ay sonra evlenenler kategorisinde sen de varsın, e hayırlısı olsun bakalım :) gelinliğini merakla bekliyorum zira elif hanımın kendi için hazırladığı gelinliğe ağzımın suyu akarak bakmıştım, maşallah..

PINK PRINCESS dedi ki...

Sılacım bende gelip gelip bakıyordum yeni yazı okumak için.Bekliyoruz yeni süprizlerini.Bir de şu fotoğğraftakiler benim olsun mu:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

merakla bekliyoruz sendeki gelişmeleri siu :))

canDirekli dedi ki...

ee gözlerimiz yollarda kaldı babe :)
ama olsun dolu dolu geçmiş 2 haftan :)

ayakkabı altına isim yazdırıcaz bak :)

:):)

Stilcatcher dedi ki...

bana dikiş öğret:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

senin projelerini yerim bennnn bi de dikiş diken elleriniii!:))

yaratıcı blogger ödülü vererek ne kadar isabetli bir karar vermişim, bak kendin diyorsun: 'bol bol diktim, kestim biçtim' diye. ellerine sağlık tatlım! sabırsızlanıyorum görmek için:)

anlamarama hazal benim de çok çok sevdiğim bir yazardı, ayşe arman'ı zaten her zaman sevmişimdir. ayşe hazal'dan bahsedince o kadar sevindim ki.
kadınlar günü demişken, son derece kadınsı nüanslar var hazal'ın blogunda değil mi? okumayan, keşfetmeyen kalmasın! ve senin keşfetmene, paylaşmana, sevinmene hiç şaşırmadım;)

elif cığızoğlu imzası ve dokunuşu için ben de senin için booolll enerji yollıyım:)

çok çok çok sevgiler!
ve yeni güzel projelerin için boooll başarılar tatlışko:)

o kadar tatlı yorgunluklar ki bunlar, seneye bu zamanları gülümseyerek hatta buruk bi şekilde hatırlayacaksın. ay ne yorulmuştuk, ne didişmiştik annemle çeyiz alışverişinde.. diye.

tanrı her kalbi güzel kadına yaşatsın bu güzel duyguları diyerek kadınlar günümüzü hepimizin kutluyorum!

ve her gün her kadın kendi için bişi yapsın diye dileyerek susuyorum artık!

fashion house by zeto dedi ki...

Biran önce dön aramıza artık bekliyorum seni:)

Unknown dedi ki...

aaa evleniyosun demek =) ne güzel sana simdiden mutluluklar diliyorum =)

senawantsmorefashion.blogspot.com

=*

Koray Caner dedi ki...

özledik ki! hıh! :) daha çok siu istiyoruz, söylemiştim değil mi?! :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Chunli Beauty, Elimden geldiğince burada olmaya çalışacağım diyebilirim sadece :) söz veremiyorum ama.. :)

Minenin Takıları, bende özlemişim aslında :)

Cube, Az kaldı az :)

Leyla, Bende heyecanlıyım aslında yavaş yavaş heyecanlanıyorum.. Ve gelinliğimde de dediğim gibi inşallah Elif'in imzası olur :)

Pink, Olsunnnn tatlım hepsi senin olsun :) Canım pink'im benim :) buseciğimin annesi :)

Burcu, Çok sevindim:)

can, aslında çok doluydu ama evle ilgili işler ondan burada yazmadım tek tek :P
ayakkabımın altınaaa hımm peki :)))

Itır, Tamam! :))) ama öğretmenin de çok iyi değil onu söyleyim :)

seda, bende seni yerim!! Canım arkadaşım, tefal'im :)
Bir tanesini yakından göreceksin zaten hemde baya yakından! :) hatta yarın yola çıkıyor desem?? :)
Hazal evet çok iyi bir yazar, ve farkını ortaya koyunca işte 3er 5er çıkıyorsun basamakları, daha yükseklerde olacak biliyorum.. :)
Elif için evrene mesaj gönderiyorsun dimi?? :)
bu tatlı yorgunlukların farkındayım ve bitmesin istiyorum aslında :)

fashion house by zeto, döndüm döndüm:))

Sena, Teşekkür ederim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) yarın mı? oleeeyyy!
oleyy!
e-postada da dedim, acele etme, o kadar işin var. düşünmen yeter!
evet evrene mesajlar gırla!:)) muckkk!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Koray, e sen zaten hergün konuşuyorsun benimle :)

seda, yarın dolu biraz ama fırsat bulursam hemen yollamak istiyorum sen sabırsızlanmıyorsun belki ama ben çatlicam :) hem içinde ne olduğunu bilmiyorsunki paketin! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet o yüzden heyecanlanıyoruum!

Doorstepping dedi ki...

Siucum, blogu sessiz bırakma bu kadar olmuyor valla ;) Neyse dolu dolu geleceğin için affettik :) Ama evlilik telaşı başlayınca o zaman ayrı, 1. plana o geçer :)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, karpuz var pakette :)

Doorstepping, Hahah tamam :)) evlilik telaşında beraber karar vericez o zaman herşeye ben burda yayınlarım siz evet hayır dersiniz:))

Stilcatcher dedi ki...

olsun olsun,beraber çözeriz bu işi:)senin yaratıcı yanını seviyom ben:)

özge dedi ki...

indirimde kapıda bekliycem ama bu sefer kendim için değil badem için:)

sinem dedi ki...

seni ve tarzını çok beğeniyorum. bende bu haftasonu evlilik kararı aldım sevgilimle:) zaman belli değil ama ev, koltuk, mobilya, gelinlik düğün hepsi beynimde şu anda. sende bu süreçte neler yaptığını ve evin için aldıklarını paylaşırsan çok sevinirim. sevgiler...

ANTİGONE dedi ki...

özlettin valla ;p

Sıla Yılmaz dedi ki...

Itır, Ay canım ya :) sedaya da yaptım bişeyler görürsün belki :))

Özge, bademe kıyamam ben :)

Sinem, Aaaaa süper çok sevindim.. tek bir şey söyleyim ne kadar düşünürsen düşün değişebiliyor herşey :) aldıklarımı tek tek gösterme şansım yok ne yazıkki :) malum birsürüler ev alışverişi :)

Antigone, tatlım senin yorumu onayladım ama şuan ekranımda gözükmüyor ? anlamadım.. çok mu özledin :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

seda'ya yaptım bişiler görürsün belki demişsin ıtır'a tatlım, evet, bu hafta blog'a da koyucam:)) ama kıskanırım başka kimseye yapma:P şaka şaka, muck!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin