twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

30.3.10

Haftasonuma Nur Yağdı :)

nursiu

Perşembe günü bir mesaj.. "Sıkıldım yarın akşam 11 uçağıyla geliyorum"
Aa gerçektenmi yok cnm şaka yapıyorsun.. gerçektenmi.. inanmıyorum.. harikaaa.. bunlar da benden çıkan sesler :))

Ve haftasonunun güzelliği Nur olur :) blogundan tanımayanlarınız varsa..

Nunu's Closet!! nurkaraata.com

Benim klasik kırmızı göz durumum.. :)) Ve son dakika ayrılırken Aa bizim beraber fotoğrafımız yok diyerek fotoğraf çektirmemiz ..

Ne anlatsam size haftasonundan bilemedim.. yemek-alışveriş özeti olur :)
Ben Nur'u konuşturup yemeklerimi sildim süpürdüm Nunu'm aç kaldı..
Ama olsun Berlin'e bile gittiğinde orayı talan etmiş Chanel tattoolardan bulamamıştı ben de onu sürükledim Harvey Nichols'dan gülerek çıktık.. zaten fotoğraflardan belli ne kadar mutlu olduğu :)

Benim hiç fotoğrafım yok daha doğrusu olanlarda Nunu'da artık o koyarsa bloguna oradan bakarız onlara da beraberce ..:)

Yani ben bu haftasonu evlilik stresinden kurtulup keyif yapıyordum :)

nur

26 yorum:

ArzuSonmez dedi ki...

cok hossunuz, ee tabii canim hep evlilik telasi olmaz ama biraz da girls nite out yapmak lazim dimi ama:)

Adsız dedi ki...

aa ikinizide takip etmeyi seviyorum bi arada görmek hosuma gittii ...resimlerden ne kadar keyifli oldugunuz anlasiliyor gercekten :))

ceydabural dedi ki...

nur'un kendi blogundaki şirin kareleri senin sayfanada yansımış :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

heyyy! demiştin geleceğini, evet! kanyon'a mı gidildi bensiz:) ne iyi olmuştur ama nunu'ya, sıkıldım diyordu, yüzü gülüyor. senle gülmeyen ölsünn:)) sizi çoookkk öptüm tatoo'larınızdan:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Arzu Sonmez, haha haklısın cnm :) hep tencere tabakçı gezmekten sıkıldık :P

enk, Aa süper o zaman.. ikisi bir arada oldu :)

fotograf penceresinden, onun fotoğrafları daha güzel cıvıl cıvıl :)

seda, kanyon sensiz olurmu nunu gezdi ben kapıda bekledim :P benle gülmeyen ölsün ama seni sevmeyen de ölsün :))

Adsız dedi ki...

kafana taktığının asıl adı ne bilmiyorum ama nasıl yakışmıyor o bence...seni basık gösteriyor gibi ya da başka bir rengini al bence... bu kıyafetinle o uyuşmamış...

Sıla Yılmaz dedi ki...

yejades, açıkcası tarak toka ama büyük olduğu için şapka gibi duruyor.. üzerinde betty boop var renkler de kıyafetimle aynı bence uyuyor :)

Zeynep dedi ki...

en sevdiğim bloggerlardan ikisini bir arada görmek ne güzel !!süpersiniz :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zeynep Gürbüz Duman, En sevdiklerinden olmak da süper!!

Stil Direktoru dedi ki...

aa Nur gelmiş kokoş almış dövmesini de hemen :) Yavrum senin makinayı ne oldu red eye ayarına baksana bir hep vampir gibi çıkıyorsun yazık :(

Gizzy dedi ki...

çoook şekersiniz ikiniz de:)
Siucum bi şey sorucam blog sayfandaki yazılar bende karınca duası gibi gözüküyor acaba bende mi sorun var yoksa hiç bööle bi yorum aldın mı???

Nur Karaata dedi ki...

ayyyyyyy=) çok mutlu oldum bu postu görünce! =)
çok tesekkur ederım gorgeouslar ya=)
siu is love=)
love is siu =)
tattoolarımı koyucam=)
oleyoleyoley cok mutluyum =)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stil Direktörü, ayarlarda bişey yok benim gece çekilenler hep böyle oluyor.. :/

Gizzy, Alla alla ilk defa senden duydum cnm ama bi kontrol ederim..

Nunum, love u babeeee :)) mumumumucucuuc :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ikiniz de şeker kız candy gibisiniz:) keşke daha çok resim çekinseymişsin.Bu arada takip ettiğimize göre evlilik koşturmacaların tam gaz devam ediyor.Daha önce söyleme fırsatı bulamadım, Çok çok kolay gelsin diyorum şeker! ve daha önce de sanırım böyle istekler olmuştu, nişanlı bir bayan olarak ben de aşamaları yazmanı istiyorum siuuuu! pleaseeee:) aldığın şeyler olabilir, tavsiyelerin, nerde ne var olabilir, hiç farketmez, yeterki bizi postsuz bırakma:P

Bu arada
siucum sana başka bişey sorucam, sevdiğim bloglar'ı kapattın mı cnm?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh, teşekkürlerr :)) evet daha çok fotoğraf güzel olurdu ama son anda farkettik ya olsun dimi :)
ve hazırlıklar için de teşekkür ederim.. söz 2 ay kendimi bu konuya adıyorum :)) tek tek şunu aldım bunu aldım zor olabilir ama parça parça detayları vermeye çalışıcam :)

sevdiğim blogları sen söyleyince kontrol ettim silmişim galiba yanlışlıkla düzelttim hemen :))

! POSH BUTİK ! dedi ki...

süper olur, sabırsızlıkla bekliyoruz:)Sen nasıl yaparsan kabulumuz:) Tekrardan kolay gelsin şeker!
Sevdiğim bloglar için de sağol;) senin sayende tanıdığım bir çok blogu ordan takip ediyorum ben;) (niye follow etmiyosun diceksin tabiki follow ettiğim de çok blog var ama ne biliyim işte okuyucu zamanından kalma bir alışkanlık herhalde, ordan sırayla gitmek hoşuma gidiyo:)hihi) öptüm canım ba bai...

Adsız dedi ki...

Kız 15 gün önce yazmış İzmir'de sıkıldım diye :)

Ama İzmir'den sıkılmak olur mu be abi, buradan güzeli mi var?

canDirekli dedi ki...

aman çok süper fotolar :) ikiniz de harika olmuşsunuz :) chanel de son noktayı koymuş :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Posh, Ay canım ya :)) Orayı sık sık güncellemem lazım o zaman :) takip edildiğini bilmiyordum :))

Adsız, Herkes sevemezki ama İstanbul'u :))

canDirekli, ihih sana da yapalım babe :)

canDirekli dedi ki...

valla hayır demem :D

çok seviyorum ben de :) baptiste giabiconi de yaptıremış herşeyine L'officiel hommes dergisi için kıskandım :P neyim eksik ondan :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

ben nunuyu lafa tutarım sen uçurursun o zaman :) sonra yaparız :P

canDirekli dedi ki...

tamam aman nunu bunları duymasın ha :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Duymaz duymaz sınav döneminde o :P

canDirekli dedi ki...

aman bi sınavcı da o mu :) tamam ozaman ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

vize dönemi ama bu öss değil :)

Nur Karaata dedi ki...

hahhaha arkamdan işler çevirmişsiniz hakketen çalışıyomuşum demekki :) ahahhaha
özledim siu.. gelıcem ziyareteeeeeeeee for sure :) yeni evinedeeeee.. ooooooooooh=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin