twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

25.3.10

Duymayan Kaldımı? Ben Evleniyorum!

ben evleniyorum

Duymayan kalmasın diye,
Habertürk Gazetesi de babamın doğumgününde (20 Mart) benim blogdan bağıra bağıra burada duyurduğum haberi gazeteden vermiş :)

Bir an kendimi 50 lere merdiven dayamış, evde kalmış kızlar gibi gördüm.. Evlenmem büyük olaymış gibi hissettim :)

Gazeteyi malesef bulamadım.. Ama mailden Can'ın yolladığı fotoğraf bulanık olsada elimdeki tek kaynak:)
Teşekkürler ..

**daha net fotoğraf yollayan Gamze'ye de teşekkürler :) **

Birde hem twitter'da konuştuğum kişiler, hem de facebook'tan mesaj atanlar oluyor.. tabi mail olarak ta soru çok geliyor.. Evlilik hazırlıkları ile ilgili yazılar istiyorsunuz..
Bende soruyorum o zaman ne gibi bilgiler istiyorsunuz? Yani ben ne aldım ne yaptım mı?? Yoksa ne nerden alınır gibi araştırmalarım mı?
veya sizin aklınızda farklı şeyler de olabilir..? Buraya yazarsanız bende ona göre yazmaya çalışırım :)

32 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler siu hem haber için hemde evlendiğin için hehe

evlendikten sonra fazla bahsi geçmez şimdi cıkar tadını:)

Eva's Fashionland dedi ki...

:) herşeyin en iyisini dilerim tatlım

Boncuk dedi ki...

Düğün hazırlıkları ,gelinlik , duvak , ayakkabı , mekan ,çeyizler , ev dekoru vs. yazarsan yeterli olur sanırım çok meraklıyız ya:P
SEVGİLER :)

Unknown dedi ki...

hahaha süper olmuşş herkes duymuş olmuş böylece manşetten girmişsin siu'cum :)))

Adsız dedi ki...

hahahahah süper olmuş ama Sılacımmm, çok tatlı :)))))

Evlilik hazırlıkları ile ilgili paylaşımlarında ne, nereden alınır ve ben şunu tercih ettim, tavsiye ederim şeklinde olursa kendi adıma söylemem gerekirse süperrrrr olur :)))

Zevkine çok güveniyorum, tavsiyelerin kesinlikle yol gösterir tatlım...

Hande

ceydabural dedi ki...

heyecanla bekliyorum :) (düğün gününü)

mughetto dedi ki...

Pof,bu benim bi türlü bulamadığım yazı..Neresindeymiş acabaa ?? :))
Bulabildiğine çok sevindim canım.

Ozan Alçın dedi ki...

ahaha süpermiş ama!

Duygu dedi ki...

ayy canım çok şekersin,50 lerine dayamış evde kalmış kız ilahi yaa:)))
telaşını,yorgunluğunu ve kafanın karışıklığını öyle gzel anlatmışsınki o yazıda:)Bak ama benden söylemesi,şimdi yoruluyosun ama sonra özleniyor,bu tatlı kaoslar haberin olsun ona göre,benden söylemesi,tadını çıkaaar;)

Stil Direktoru dedi ki...

Telde anlatırım zaten de bu süper haber balım yeni bombalar aramızda zaten onlarda bir bir gün yüzüne çıkacak zamanı gelince mucx kuzuma

Nur Karaata dedi ki...

yardıma gelıyorum =)
puahuahauha oley=)

Prima Donna dedi ki...

evlilik hazırlıkları evlenecekler için nimet evlenmelerine daha çok olanlar için iyi bi arşiv bence. ne aldığını, nerden aldığını, neden tercih ettiğini, alternatiflerin kıyaslanması hepsi çok güzel olur.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Modaerator, Kuzum benim teşekkürler.. gördüğün gibi bu keyfi dibine kadar yaşamaya çalışıyorum :))

cupcake, Teşekkürler hepimiz için inşallah diyelim.. :)

Boncuk, Ohoooo tamam boncuk mesaj alındı :))

Mia, Hem de nasıl duyurdum :))

Hande, Tamam tatlım hiç şüphen olmasın başlıyorum artık bu konuya da el atıyorum.. :)

fotograf penceresinden, şekerim olacaksın sen benim :))

mughetto, Ahaha aklı beş karış havada diye sana demişler demekki :)) şaşkın seni nasıl baktıysan :P

Ozan, süper olmuş dimi :))

Duygu, ihih öle ama :)) ben yeni yeni havaya girdim.. çok da sevdim :)) bitmesinnn :)

Ediş, Hahhah şşt sessiz söyle :)) balım kaymağım :))

Nur Karaata, gel de ben senin canını çıkartıcam :))

Prima Donna, Bu açıdan düşünmemiştim cnm.. süpersin :) yayınlıyorum artık hep :))

burcu d. dedi ki...

bu senin icin cok güzel bir hatira olacak...:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

buruc d, şimdiden heyecanlandırdı bile beni :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok tatlı olmuştu bu yazın hakikaten süper bir yazı seçmişler koymak için :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

şekerim artık düğünü de manşetten geçebilirler:))

neyse mail attim aldin mi, haber bekliyorum sendeen:)

bitter dedi ki...

ÖNCELİKLE TEBRİKLER..herkes adına konuşmayayım ama genelimiz için hayalini kurduğumuz bir tatlı telaaş dönemindesin.. süper bir şey:) Allah gani gani mutlu etsin:)))))

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

düğün fotolarını bekliyoruz artık...

NlyStyle dedi ki...

çok süper olmuş fotoda zaten çok şirinsin eğlenceli bi haber...

Vanilya Home Butik dedi ki...

Evet evett evleniyorusun .... bende evde kalmış durumunydım,8 sene oldu,eskilerden dostlar;ayy sizi hala evlenmediniz mİ? ee yuh yanı 15 yaşında mı evlenseydkk?? en güzel günler tadını çıkarrr sılacıııım

Unknown dedi ki...

çok çok tatlı olmuş :))

fatih dedi ki...

Ne kadar boş, plastik, uçucu ve şeffaf bir hayatın var. Elbiseler, ayakkabılar, çantalar, makyaj...Umarım birgün yaşam seni uyandıracaktır...

MKBL dedi ki...

Tebrikler bence tadını çıkar.Güzel bir gelin olacaksın ben asıl o fotoları merak ediyorum.
Sevgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, Teşekkür ederim cnm :)) Ben de çok eğlenmiştim o gün ..

Styleboom, Hahha flaş flaş flaş :))

bitter, Teşekkür ederim.. isteyen herkes bir gün bunları yaşasın diyorum..

Bebek ve nikah şekeciniz, daha ona 2 ay var :)

Moda-Yemektarifleri, Teşekkür ederim.. eğlendiysen ne mutlu bana :)

Seda Parlakay, teşekkürler cnm gördüğün gibi bu dönemi en güzel şekilde geçirmeye çalışıyorum bende :))

pinkpowder, mucu :)

karga, Senin hayatında bana göre boş olabilir.. Kimsenin aynı olmasını tek tip olmasını bekleyemezsin, ayrıca bilmediğin burda hayatıma dair sadece bir kesitle karşı karşıya olduğun.. hayatımın içinde moda ile ilgili kısmı görüyorsun.. Blogun adındanda belli olduğu, anlaşıldığı gibi..

mkblkonsept, bende her detayı merak ediyorum artık zaman yaklaşmaya başladıkça :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

heyo heyo! sıla'm evleniyor:)) heheh! iyi ki evleniyorken bile bloga böyle güzel zaman ayırabiliyorsun canım. post girmiş olmak için diil, cidden kaliteli işlere-postlara-konulara dikkat çekiyorsun. muck muck, çoook tebrikler:) habertürk'te düğün haberin çıktı:P

fatih dedi ki...

Hayatının geri kalan kısmının da boş ve anlamsız olduğu aşikar. Sana, acı verici, kısa ama yoğun bir yaşam deneyimi yaklaşıyor...

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, Canım benim teşekkür ederim.. bu aralar yoğun biraz ama elimden geldiğince ihmal etmemeye çalışıyorum :)

karga, Bugüne kadar kimseye bir şey ispatlama gereği duymadım, sana da cevap vermicem söylemek istediğin bir şey varsa mail atabilirsin.. Ama bence senin hayatın daha boş ve anlamsız ki moda bloglarında gezip ona buna yorum yazıyorsun hayatın boş diye.. neyse susuyorum ben, sen kendi kendine cevap verdin bazı şeylere.. :))

Diwonderland dedi ki...

Birşey değil canım çok net olmasa da idare eder heralde, bu arada güzel bir hatıra olmuş senin için sevgiler,

Sıla Yılmaz dedi ki...

Dimple, sana en büyük teşekkür gelsin o zaman :)) mucucu

Gülşah dedi ki...

Ben nevresimlerini nerede nasıl yaptırdığını merak ettim.
Hatta utanmam foto da isterim

Sıla Yılmaz dedi ki...

Gülşah'cım o zaman haftaya bu konuya el atmaya çalışıcam cnm :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin