twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

11.3.10

Bu Sefer Smokinimle Yaratıcı Değil Kopyacıyım :)

smokin

Tam da yaratıcı blogger mim'inden sonra olacak iş değil biliyorum ama nette bu kadar güzel örnekleri görünce kendimce en basiti seçip hemen denedim :)
Buyrun bakalım siz de beğenecekmisiniz ???

Tumblr_kwj20xz0xv1qzmp4ro1_400_large

Tumblr_kwd59vhik41qzmp4ro1_400_large

Tumblr_kvkiw0muat1qa3r4xo1_500_large

Tumblr_kwy8qe1hfn1qzbukqo1_500_large

Tumblr_ky9hqywc2j1qa4fqpo1_500_large

Tumblr_kymuh8ff8k1qzmp4ro1_500_large

Tumblr_kyrurcfw7y1qbouczo1_500_large

Tumblr_kyxi5z2lgf1qza6kro1_500_large


fotoğraflar: weheartit

55 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben arı vız vızlı olanı çok sevdim ama onu denettirecek ekipmanım yok:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bende sarı oje olsa denerdim kesin :)

tümay dedi ki...

siuuu bayıldımmm bayıldımmm:)) yarın ders çıkışındaki planıma oje almakta eklendiii:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tümay, iş çıkardım yani sana :)

esinspiration dedi ki...

hiç oje merakı olmayan benim bile ilgimi çekti.çok güzel gerçekten:)

KokoSh dedi ki...

hihih mükemmel şekerrim bnde yapabilirim:)

tümay dedi ki...

yok yok süperrr oldu sınav öncesi eglenceli günlerim olcak:) çok teşekkürler paylaşım için:))

sophie dedi ki...

sarı oje clare'sde var ordan bulabilirsiniz.üstelik incecik desenler yapabilmek için iğne uçlu olanı da var =)

sophie dedi ki...

bu arada piyano tuşlu olanlarn altındaki desen var ya işte onun rengini bilen var mı? bn tam çözemedm.yni pmbe desem pembe diil ne olduğunu çözemedm.ama onu ve maviliyi çook beğendm.bide senn smokinliyi yarn sabah bnde denicem.hazır tırnaklarmda siyah oje varken =)

Alp dedi ki...

güzel birşey değil ki yoksa ben mi yanılıyorum? siz en iyisi asetonda alın beğenmezseniz çıkartırsınız =)

dünyayı seviyorum dedi ki...

hepsi çok güzel olmuşş gerçekten ama yapması biraz zahmetli sanırım..En çok pembe ve turkuaz zebra mı artık loepar mı neyse işte:) onu beğendim de nasıl yapılır ki acaba ?? Bir yöntemi var mı yapıştırma falan mı acaba??

Cube dedi ki...

süper görünüolar, smokin harika ;)

fioritamodatasarım dedi ki...

çok şirin görünüyor :) ilk denemeye göre de gayet başarılı

Unknown dedi ki...

siyahhh şeker:)

Pınar Çetin dedi ki...

arılar çok cicciii

Laçin Tenel dedi ki...

Çok şeker hepsi :)) Smokin güzel fikir, çok da güzel uygulamışsın.

Aicha! dedi ki...

çok şirin duruyor :)

fashion house by zeto dedi ki...

Yaaa çok güzel ben yapsam heralde sadece sol tırnaklarımda olur keşke sol elimde sağ kadar marifetli olabilse:)

Elif UYSAL dedi ki...

Süpersin Siu:)
Özellikle denizci temalı olan tam sezona uygun hemen uygulamaya geçelim:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

smokinli olana ba-yıl-dım!
tuxedo trendini her yerde yaşatıyoruz maşallah:)) ama hem çok şirin, hem de düz ve temiz bir duruşu var. çoook sevdim:)

Matissera dedi ki...

zebra desenlilere taptımmm, piyanolu ve arı maya desenli de çok güsell , ya biliyor musun? stüdyonun yan tarafına japon tırnak atölyesi açıldıı... ne duruyorum di mi?
şu zebralılardan istiyorumss >.<

NlyStyle dedi ki...

SİU SÜPER OLMUŞ BENDE KOPYALICAM VALLA...

Smyrnote Design dedi ki...

çoook şekerler yaaaa ben de deniyim bakıyım ne kadar başarılı olacak:):) buarada sen diğer eline de bir gelinlik yap bence ;)

Gizzy dedi ki...

yaa dün sarı ojelerim vardı ama ben gülen surat çizmiştim arı vız vızı denemeliyim en kısa zamanda süppeer:):):)

Fashion Mini dedi ki...

mavii zebralılara bayıldım bide smokine ayy hepsine galibaa, siu sen varya kanımıza işliyorsuun :)

Nil dedi ki...

ahahah harika! bana da yaap :))

sophie dedi ki...

smokinliyi bnde yaptıımmm! =)
ama bn baş parmağıma yapabildim.çünkü ellerim biraz minik.dolayısıyla tırnaklarmda ince ve küçük.en kalını da başparmağım olduğu için ona uyguladm.çok sevimli oldu:D
annem bayıldıı! =) süperler fln ddi.gidip atölyemdeki arkadaşlarıma göstericem hemen:D:D

Pell-in dedi ki...

ay siu cuğum olamaz ya. Dün bende bu fotoğrafları weheartit te heartladım bugun bloga koymak ıcın baktım sen koymuşsun. Pöfff :(

Adsız dedi ki...

yaw süperler... piyano tuşlarına bayıldım :D.. da ben bunları hayatta beceremem :D tüm elim oje olur... ince bir şeyle mi yaptınız anlamadım ya :S

nily21 dedi ki...

taşlı denizciler çok güzelmiş ama smokinleri denicem ilk fırsatta süper şirinler :)

mughetto dedi ki...

Çok tatlılar, ama sen bu koşuşturmanın içerisinde ojeylemi uğraştın,şaşırdım :))

deelara dedi ki...

ben sadece nazar boncuğu şekli yapabiliyorum :) bunlar brz zor ama cok tatlı denemeye deger sende smokinli olanı cok ii sürmüşsün :)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

hiiii çok çok şekerler hemen denicem siyah ojem gerekli renkleri alıp:) smokine bayıldım cnım

benden, bizden... dedi ki...

çok beceriksiz hissettim kendimi :)))

wantthefashion dedi ki...

piyanolu olana bayıldım tabi yabancı ülkelerde konad die bi alet olunca bunları yapmak çok basit :/ bizde istiyoruz konad!!!

cnm senin ojede başarılı olmuş hani :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

valla siucum harikasin:)) ben de bu konad templatelerine bayiliyoruuuum!! cantaminicindekiler blogunun sahibesi pek yaratici bu konuda!!

BuonaSera dedi ki...

sana bir hediyem vaaar fıstıkk :)

http://buonaseraa.blogspot.com/2010/03/ve-oscar-goes-2.html

Pınar dedi ki...

ahhaha:) çok cici yaa bayıldım :) ayrıca çok güzel yapmışsın valla ben beceremezdim.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım ya bunu sürmekte ayrı bir beceri!
Sevgiler...

Eva's Fashionland dedi ki...

süper tırnaklar:)bayıldıımm..

DB JUNK dedi ki...

Zebra, leopar ve arıya bayıldım:)
nasıl yapacağız?

Unknown dedi ki...

bayıldımmmmmmmm ama bunları yapabilmek için ellerin titrememesi şart :)

Adsız dedi ki...

göruntuye bakilirsa bunu surmek ayni bi mesele hepsi cok hos bende istiyorum :)))

NlyStyle dedi ki...

Yaratıcı blogger ödülünü almak üzere bloğuma bekliyorum seni:)

Bilun Şen dedi ki...

yahu muhteşem olmuş diye kaç kere söyledim acaba :)) iskambil kağıtlarını unutma ;) smokinini giy gel :p

Adsız dedi ki...

bu arada bende arı vızvıza
bayıldımmmmmm :)))

hande

Adsız dedi ki...

bu arada bende arı vızvıza
bayıldımmmmmm :)))

hande

Adsız dedi ki...

Sılacımmm; özledik çok :(((
Bu kadar uzak kalma, kendini de
fazla yorma olur mu tatlım :))
Kocaman öpüldünnn, mucmucuu

Hande

Doorstepping dedi ki...

Siucum; süper yapmışsın, o da bir kabiliyet;) Benim de takip ettiğim bir blog var bununla ilgili, ben de onu post yapayım, kızlar bu güzellikleri görmeli :D

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Pek şekerler Siucum, seninki de çok başarılı bir taklit olmuş :)

özge dedi ki...

o gün bende penguen gördüm çok özendim

FashioNordic dedi ki...

piyanolu ve oyun kartı şeklinde olanlara bayıldımmm

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bu sefer delilik yapıp herkese geri dönmüyorum.. herkese teşekkür ama aradan seçmece gelsin :)

sophie, hemen claire's e gidiyorum o zaman! :)

alp, zevkler.. diyorum:)

matissera, yaptırırsan haber ver mutlaka!!

Nil, yaparım ne zaman istersen :)

yejades, kürdan kullandım ama zor yinede:(

DB Junk, tamam tamam yaparım ben sana :)

Miss Beril dedi ki...

zebra leopar desen hayranı olarak turkuaz ve pembeyi çok sevdim:) amaa en kolay smokinli gibi gözüktü ,denedim şahane oldu sırada turkuaz var.
bayılldım!
sevgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

Miss Beril, yaparken de çok eğlendin ama dimi :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin