twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

16.3.10

Kısmet Takı / Jewellery & Fate - Aşk-ı Memnu Takıları

kısmet
Aslında ne zamandır yazıcam yazıcam diyorum sonra erteleniyor.. Çünkü web sayfasını açınca takılara bakmaya başlıyorum ve zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.. Sonra geç oldu hadi yatma zamanı diyorum bu yüzden sabahtan başladım bakmaya.. :)) Canım arkadaşım, güzel insan Milka'nın tasarımlarını zaten bilmeyen kalmamıştır diyorum..

Bilmeyenler ise ufak bir çıtlatma Aşk-ı Memnu'dan biliyorsunuz aslında onun takılarını.. Hani etrafta Aşk-ı Memnu takıları diye bağırıp satmaya çalışanlar var ama inanmayın :) O tasarımların hepsini aslında Milka yapıyor.. hepsinde Kısmet imzası var :) Behlül'ün Bihter'e hediye ettiği kolye, Nihal'in tek taşı, Bihter'in zarif takıları ve hatta son bölümde Behlül'e tokat atarken taktığı şahmeran.. Tüm kilit noktalarda sahneler Kısmet ile süsleniyor :))

bihter ask-i memnu bilezik kismet

Neyse şimdi geldik asıl konumuza. Geçen hafta Aşk-ı Memnu'yu pür dikkat izledim.. Bir yandan dışarda olan Milka'yla mesajlaşıyoruz çıktımı çıkmadımı gördünmü diye :) Çünkü bu parçayı çok merak ediyordum.. Yazın bronz tende takmak istediğim tek aksesuar işte budur :)) Süper dimi??

bihterbilezik

Bu da Bihter'in elindeki hali.. :)

bihter bilezik kismet

32 yorum:

NlyStyle dedi ki...

ürünleri gerçekten çok başarılı tabi beren saat taşıyo bütün parçaları...modernize edilmiş bu şahmeran ise tam benim tarzım çok güzel...

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Çok güzel bayıldım :))

selin dedi ki...

günlerdir aradığım takıyı burda görünce nasıl sevindim anlatamam :D yalnız sitede bu parça yok. e ben de ankara'dayım, nasıl ulaşabilirim acaba?

Elif Gamze dedi ki...

ya inanmıyorum:O bunu da istiyorum ben nolucak şimdi?:) fiyatını da öğrendin mi siu?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda-Yemektarifleri, evet bende bayıldım :)

Özleme Dair, kibar ve zarif :)

selin ve Elif Gamze, bana fashionbysiu@gmail.com dan ulaşırsanız konuşuruz :) Öpüyorum..

Unknown dedi ki...

Siu belki inanmayacaksın ama o akşam Aşk-ı Memnu'yu izlerken Bihter'in elinde bunu gördüğümde neden olduğunu bilmiyorum ama gözümde sen canlanmıştın:)))Bu postu görünce şaşırdım o yüzden:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Missred, demekki beni tanıyorsun artık :) birde şimdi hislerin de daha kuvvetlidir senin :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bahsetmiştin hep milka'nın güzel tasarımlarını yazıcağını. ama ertelemek bazen iyidir:) ertelemişsin ama ne de güzel yazmışsın!

ama ben. ben çok mutsuzum!:( şaka şaka. ama üzüldüm azcık. 2 sene önce israilden şahmeran getirmişti arkadaşım hediye olarak. ama ben taşlarını düşürdüm.. yaptıramadım da. etrafta daha yeni şahmeran aradım, geçen 2-3 hafta önce mi ne.. alıcaktım takıcaktım. hatta gg'de 2 tane el yapımı telkari şahmeran buldum da, ah dedim, maksi eteklerimle falan nası harika durur. sora kaldı, unuttum..
şimdi burda görünce bir yandan içim açıldı - müthiş bir şahmeranmış bu da! hem de herkes bihter'in şahmeranı diye arıycak tarıycak aynısını takıcak diye de hevesim kursağımda kaldı:( ay yok yok hevesim hiç de kursağımda kalmadı! gerçekten harika:))

bakar mısın? hem sade ve ince, hem de şahmeranın o mistik havasından uzaklaşılmamış. ba-yıl-dım!

gene söylüyorum, zevklisin sılaaa:))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

oo şok şık ve farklıymış. bronz tende de eminim harika durur!

nily21 dedi ki...

yıllar önce bana Kazakistan'dan gelmişti bunun benzeri ama asla bu kadar zarif değildi ve kullanamamıştım..nefis tasarımları var bayıldım...

belle dedi ki...

cok dikkatimi cekti dizi yayınlanırken:) paylastıgın icin tesekkurler

balgozlukiz dedi ki...

Çok kibar ve şık..Tuğçe bunu beğendi :)

Adsız dedi ki...

Siucum inanır mısın vallahi bu takıyı görünce bayıldım ve dedim ki aaa bunu kesin Siu alır kendine =) haha şimdi de blogunda bunu gördüm. gercekten çok güzel dediğin gibi bronz tende müthiş durur.

Serap dedi ki...

İnanılmaz zarif bir tasarım. Çok beğendim siucum.

Unknown dedi ki...

Bunu çok beğenmiştim gördüğümde ancak nerden bulabilceğimi bilmiyordum harika olmuş bunu paylaşman ((:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, güzel arkadaşım benim.. :)
demek içime doğmuş hemen sana yolu göstermek istedim :) Dediğin gibi hem sade ve ince hemde mistik havası duruyor.. yani rüya gibi :)) zevkliyim tabi seçtiğim arkadaşa bak :))

Alışveriş Cini, dimi.. yazın beyaz tshir ve şort o kadar bunu tak sadece bambaşka biri olursun..

nilgün, çok sade ve zamansız tasarımları var.. beğeniyorum bende.. :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Belle, Rica ederim canım :)

balgozlukız, Sıla da beğendi :)

Handan, ahahha demek artık anlaşılmaya başlandı tarzım :))

Serap, kesin almalıyız fıstığım :)

Beyaz Büyü, Rica ederim cnm :) Artık adres belli :))


Chilek dedi ki...

Cok guzeller, su ara çakmalarını tüm vitrinlerde görmekeyiz. Bihter e hediye edilen kolye hala ilk göz ağrım:)

janel dedi ki...

Gerçekten çok zarif bir tasarım.

Minenin Takilari dedi ki...

şahane bir parça buuu :)

ANTİGONE dedi ki...

geçen bölümün en çok dikkat çeken takısının bu olacağı belliydi. süper gerçekten!

poyrali dedi ki...

bu şahmerana bayıldım.fiyatı hakkında bilgilendirirsen sevinirim siu'cum.

Adsız dedi ki...

Sılacım Kısmet'in sitesini de inceledim. Gerçekten çok hoş ve zarif tasarımlar.
Bihter'in kolyesi olarak ün yapan kolyeye bayılıyorummmm, tam benim tarzım bir takı ama o kadar çok taklidi var ki o kadar her yerde oldu ki sırf bu nedenle alamıyorum :(((
Neyse biz de Kısmet'in diğer harika cicilerinden birini seçeriz artık :)))

Hande

Sıla Yılmaz dedi ki...

Chilek, evet çok zarif bir kolyeydi o da.. ilk başta gözüm pek alışmamıştı sonradan çok sevdim :))

kutsal hatun, Bencede :))

Minenin Takıları, Nasıl da anlarsın iyilerden :))

Antigone, bende aşık oldum.. :)

poyrali, mail atarsan bu konuda bilgi verebilirim :) fashionbysiu@gmail.com

Hande, "emeğe saygı" nın anlamını blog yazmaya başlayınca daha iyi anladım.. Bu yüzden kısmet takıları adına üzülsemde.. taklit edilecek kadar başarılı demekki diyorum :)

lisaaa dedi ki...

Çok güzel sanada çok yakışmış canım...

Sıla Yılmaz dedi ki...

lisaaa, teşekkür ederim henüz benim değil ama :)

Adsız dedi ki...

eveet süperr:):) zaten bir aşk-ı memnu rüzgarıdır gidiyor herşeyi kapış kapış tüketiliyor:) cidden çok başarılı bi tasarım buda.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Nah a Perfect Day, aslında kötü bir şey bu bir anda tüketiliyor o zaman bişeyler.. daha özgün kalsa keşke tasarımlar..
ama birçok insa da oradan görüp istiyor o açıdan da güzel :)

Ceren dedi ki...

Merhaba, Çok güzel, zarif bir parça gerçekten. Ben de sana mail attım bilgi almak için.

Unknown dedi ki...

cok güzel bende böle bise istemistim !

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ceren, tamam canım oradan konuşuruz o zaman :)

Sena, Alalım :)

meraklıbeti, Teşekkürler cnm.. bu fotoğrafı bana Milka yolladı screen shot ile almıştır herhalde istediği yerde durdurup.. denemedim bilmiyorum :)

özgeeeeeeeeee dedi ki...

fiyatı nedir acaba bu şahmeranın..ben de çok beğendim..siu dan başkası da keşfedememiş henüz yalnız nette baktım da :D başka nerelerden hangi kuyumculardan bulabılırız acaba bundan veya buna benzer ince bir şahmeran siu lütfen yardım et almam lazımmmmmmmm :D ??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin