twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

23.3.10

Bir mailin ardındaki Mutluluk..

Sence, ekteki dosya neye benziyor?

.....

..

Bence bir meleğe benziyor..
Bu yüzdendir ki yaparken, fotoğrafını çekip, düzenlerken sen geldin aklıma..
Minik 'koruyucu meleğime' bu toka..

Ama dikkatli bak, o sadece bir toka değil..

Seni tüm olumsuzluklardan koruyacak bir melek o..

Melek o..

Mor ve gri bir melek..

Mor, çünkü; mutsuzluk hissettiğin an bu duygunu tersine çevirecek.
Gri, çünkü; tüm dileklerini yerine getirecek..

Pembe kalp var ortada, çünkü; seni gerçekten çok seven biri yaptı senin için..

..

Ve sen hep mutlu ol diye elinden ne gelirse yapacak biri..
Bu yüzden beyaz, tarak..

Tertemiz bir arkadaşlık, hatta daha ötesini hissettiği için..

.....

Ve hiç yanından ayrılma diye, tokanın tarağı sık dişli..
Kumaştaki pullar, ömrün hep eğlenceli geçsin diye..

Ortadaki taşlar, ışık olsun diye sana..

Ve sanki iki kolunu açmış da sarıl der gibi, değil mi?

..

Seni çok seviyorum..

..

--
Bilun



forsiu

Bende seni çok seviyorum canım.. O kadar mutlu oldum ki.. Bunu mailbox'ta saklamak olmazdı.. :)

Bilun'un güzel tokaları için.. bilundesign.blogspot.com

14 yorum:

Koray Caner dedi ki...

ağlayabilir miyim :)

ne güzel bir şey bu :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok güzel. ve çok özel. duygulandım resmen:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

koray, bu kadar şeker bir arkadaşım olduğu için ben ağlasam ..? :)

seda, oy kıyamam sana.. bende fena değilim ama dimi sürpriz konusunda :)

Adsız dedi ki...

bir dostluk en güzel bu şekilde anlatılabilirdi sanırım, müthişsiniz hiç bozulmasın arkadaşlığınız.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Handan, teşekkürler .. :)

Bilun Şen dedi ki...

"İyi ki tanıdım seni" demek, tüm duygularımı anlatır sanıyorum..
"İyi ki tanıdım seni minik kelebeğim; iyi ki!!"

Flame dedi ki...

Süper kadın "BİLUN" dan süper bir mail olmuş.. Toka şahane zaten. Sana da çok yakışacak Sılacım. Şanslısın..

Feryal dedi ki...

Sözle güzel Bilun haımında yaptıkları güzel ama bunu beğenemedim üzülmesin kimse ne yalan söyleyeyim fikrim bu. Birde Nil Ertürk'ten sonra yeni sponsoru sizsiniz sanırım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bilun, Bende kuzucum.. iyiki tanıdım seni.. :)

Flame, Çok teşekkür ederim.. Dediğin gibi süper kadın bilun :)))

Feryal, tabiki beğenmeyebilirsiniz.. hepimizin beğendikleri beğenmedikleri oluyor.. Yeni sponsor lafını beğenmedim sadece.. Bilun benim çok uzun zamandır arkadaşım ve sponsora ihtiyacı yok.. ama seve seve her adımında yanında olurum bu da bana onur verecektir.. :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

e lütfen yani:) ben sana ne demiştim, senin sürprizden sora? sen benim sürprizLERi gör dedim. yani istanbul'a gelişim tek sürprizim değil, daha devamı gelecek:)) hihihahahoho!

Gizzy dedi ki...

yaaa siz ikiniz ne tatlısınız ööle yazıyı okurken yüzümde bir gülümseme oldu:)

mughetto dedi ki...

Çok çok güzel.. Hem tokan hem dizelere dökülmüş duygular,çok şanslısın canım. :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, hay yarabbim ya hemen saksıyı çalıştırmam lazım şuan durum 1-1 :)) Aa yok d.günüm de var 2-1 öndesin!

Gizzy, Beni düşün bide öyle mailimi bi açtım bu! :))

mughetto, dimi.. toka falan önemli değil de işte dediğin gibi o dizeler.. :) ah ah..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aşkolsun 1-1i 2-1i mi olurmuş:)) ama çok sevindirik olucaksın onu sölim yeter. muckk!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin