twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.3.10

Cem Lokmanhekim ve ‘’İki Ben‘’ Koleksiyonu

gorsel

Bu aralar Cem Lokmanhekim'den pek bahseder oldum ama napim çok beğeniyorum koleksiyonlarını.. Şimdi de size ‘’İki Ben‘’ koleksiyonundan parçalar gösteriyorum..

Cem Lokmanhekim1

Cem Lokmanhekim2

Burada ise koleksiyonun hikayesini bulabilirsiniz..

İnsanoğlu varoluşundan buyana tek bedende farklı kişilikleri ile vücut bulmuştur.
Aynı bedende yer alan bu farklı kişilikler; bazen uyumlu, bazen uyumsuz, bazen de kendi kuytularında yalnızdır. Ne var ki; insanı büyüten ve hatta geliştiren, aynı bedende yaşamak zorunda olduğumuz bu farklı kişiliklerdir. Bu durum ne doğuya ne batıya, sadece insana ait evrensel bir durumdur. Aslında bizi yaratıcı kılan da budur.
Cem Lokmanhekim,yeni koleksiyonunda; insanın bu evrensel gerçeğine ayna tutmak ve insanin kendi varlığına takıları üzerinden tanıklık etmesini sağlamak amacıyla tasarladı takılarını… Bazen sakin, bazen kavgalı, bazen de kuytularında yapayalnız…
Aynı bedende birlikte yaşamak zorunda olduğu farklı kişilikler gibi takılar da insanın ayrılmaz birer parçası ve en önemli aksesuarıdır. Lokmanhekim, son tasarımlarında bu evrensel gerçekten hareketle, insanın çok sesli halini takılarına yansıttı.

Cem Lokmanhekim3

15 yorum:

sunset dedi ki...

yüzükler çok güzel

http://sunsetvillage.blogspot.com/

çınar dedi ki...

çok güzeller

simla dedi ki...

Cem Lokman Hekim'i çok severim... ayrıca yeni kolleksiyonda çok hoşmuş cnm:)

burcu d. dedi ki...

silacim, son resimdeki yüzüklerin tasarimi cok güzel. ama keske taslari olmasaymis, cok daha clean ve chic olurdu bence.

bunlar sanirim sadece türkiye'de satiliyor. bir bilgin var mi?

Sıla Yılmaz dedi ki...

sunset, bende çok sevdim :)

çınar, eveet :)

simla, güzelden daha güzel :)

burcu d, taşsız hali de var cnm ilk fotoğrafa bakarsan görebilirsin orada cnm.. satış ile ilgili detaylı bilgi sitesinde vardır herhalde cnm benim bi bilgim yok..
http://cemlokmanhekim.com.tr/


MaceraperesT dedi ki...

fiyatları da yazsa...

Fashion Mini dedi ki...

3resimdeki yüzük çok şık çok beğendim gerçi diğerleride çok güzel ama bu tam tarz olmuş:)

Duygu Fedakar dedi ki...

çok farklı ve güzeller

burcu d. dedi ki...

under construction :)...yine de tesekkürle!

Sıla Yılmaz dedi ki...

maceraperest, çoğu firma yazmazki ama zaten :/

Fashion Mini, ona bende bayıldım birileri duyarmı beni buradan :)

simon, sade ve şık? :)

burcu d, hadi ya! :(

özge dedi ki...

nerde antin kuntin şeyler sende:):):)
ben sığ,düz bir kişiyim bebim bana da hitap et:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

özge, sen alma da badem e kalsın paracıkların diye diyorum :)

Adsız dedi ki...

bu koleksiyonu çok beğendim.. çok hoş..

Adsız dedi ki...

yanlış okumadıysam, yani yanılıyor olamam herhalde cemlokmahekim.com satılıyormuş. Böylesi bir markanın nasl oluryorda böyle büyük bir hata yaptığını anlamak mümkün değil

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hadi ya.. çok şaşırdım :/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin