twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

16.3.11

Son Haberlerim :)

Aslında taze taze demek olmaz bu haberlere, araya bir de ufak bir tatil girince.. zaman aşımına uğramasındansa minik minik haberler halinde anlatmalıyım dedim..
Son zamanlar da neler oldu? Neleri yazamadım.. :/


** Canım kuzenimi nişanladık..


Gömleğimi daha önceden Building buluşmasında giymiştim. Pazarda tesadüfen aynı tonlarda bu eteği görünce de hemen aldım elbise gibi giydim :))


www.fashionbysiu.com


** Araya ufacık bir kombin fotoğrafı :) Burada saçlarım uzamıştı kestirdim tekrar..


www.fashionbysiu.com


Jean: Bershka
Ayakkabılar: Reebok
Hırka & Ceket : modaninmerkezi.com


** Hani önceden demiştim ya yakın bir arkadaşımın doğumuna gireceğim işte.. İşte eşimin doğumgünü ile aynı gün dünyaya geldi minik bebeğimiz.. Bambaşka bir şeymiş doğuma tanık olmak.. Etkilenir miyim? Bana bir şey olur mu doğum sırasında diye korkularımız vardı, ama hayır.. dünyanın en doğal şeyi gibiydi o an.. :) Bebeğin fotoğrafı yok ama nazardan korkarım ben :)


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


** Ve benim için çok özel biri.. Eşimin doğumgünü.. Tam bir televizyon ve playstation hastası olduğu için; hemen ona move aldım. Move playstation için bir aparat ve onun sayesinde playstation'ı wii gibi özelliklerle kullanıyorsunuz. Biz bayıldık! Bütün gün oynuyoruz :) Ve klasik Sıla hareketi tüm hediyelere sulanıyorum:)))


www.fashionbysiu.com





20 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

canım güzel bir ömür yaşayın beraber <3
güzel enerjin fotoğraflara bile yansıyor.ışığınız hiç sönmesin.
yeni çifte mutluluklar dilerim :)

ruken dedi ki...

Yeni "melek" hoşgeldi dünyaya :) Allah sağlıklı, güzel ömürler versin..

Kuzenin umarım sonsuza kadar böyle kocaman gülümser ve tıpkı pastadaki kelebekler gibi renkli ve güzel bir hayatı olur..

Eşinin doğum günü kutlu olsun ve bütün doğum günlerinde gülen yüzünle her zaman yanında ol :))

ve lütfen bu kadar özletme kendini..:) sevgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

pembe fiyonk, teşekkürler cnm inşallah :)

ruken, tamam tamam söz arayı açmak yok :))

Pelin P.A. dedi ki...

Canım bu bunalım dolu zamanlarda keyif dolu yazını okumak ilaç gibi geldi gerçekten. Kuzenini, eşini ve tatlı bebişin ebeveynlerini kutlarım.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

tatlım kuzeninede sanada ömüüüür boyu mutluluklar inşallah! bebişede uzun mutlu huzurlu ve sağlıklı bi yaşam diliyorum

VeryMe dedi ki...

Merhaba Siu! .coma geçmene çok sevindim....bloglar nihayet açıldı ama 2 haftadır resmen çok sevdiğim dostlarımı kaybetmiş gibi hissettim:((

Unknown dedi ki...

Hep diorum yine diycem çok şirin 1 çiftsinizz:)
t-shirt sıla yılmaz tasarımı mı?

pelininstyle dedi ki...

Ah siu Paris'e kadar geldin 1,5 saat yakinima ve gorusemedik. cok uzgunum. Esimde cift fitik cikti hala evde yatiyor ne yazik ki:(
Umarim bir daha gelirsin ya da ben gelirim:)
Bu fotolar cok cici cok seker:)
Bebisi kutlarim:)
Esinin de dogumgunu kutlu olsun
Umarim tatilin guzel gecmistir

ruken dedi ki...

anlaştık :p
:)))

love and smile dedi ki...

* eşinize mutlu yıllaaarr.. eğlenceli oyunlar :)
* kuzeniniz pek güzelmiş maaşallah..allah mutlu etsin..kıyafetiniz de çok şık, güzel
* modanın merkezine baktım kaç kez.cici şeyler var.cesaret edemedim almaya..internetten alışveriş konnusunda (özellikle giysi) tırsağım :)
* saçların çok güzel
* dünyaya gelen güzel yavruya neşe sağlık diliyorum....darısı başımaaaa
:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pelin P.A Teşekkürler cnm.. Sabah şekeri gibi hissettim :))

Fashion design by CNS, Teşekkürler cnm :)

Very Me, Ben .com a geçeli 1 yıldan fazla oluyor amaaa :)

ftmnr, Canım ya :)) Teşekkür ederiz.. Siyah pullu yakası olanı kastediyorsan evet :))

pelininstyle, Canım sen eşim için hastaneye gittik dediğin için seni hiç ellemedim.. Sesimi çıkartmadım.. Gelirim tabi gelmez miyim :)) (Ediz'e gönderme :P )

ruken :))))

love and smile, Çooook teşekkürler..
Kıyafet konusunda ben nedense hiç tereddüt etmedim deli cesareti :P

yasemen k. dedi ki...

öncelikle mutluluklar dilerim, Allah tamamını erdirsin (:

Sonracıımaa isyan etcem siuu :) sılacım alışverişe çıkarken beni de yanına al nasıl buluyorsun yaa eteğe taptım! :) ve gerçekten elbise sandım(:

Adsız dedi ki...

Mutluluklar...
Silacim bir kakul bir percem dusunmuyor musun?
Seni gercekten cok daha guzel gosterecegini dusunuyorum ve sen de kestirdikten sonra cok daha guzel oldugunu farkedeceksin bence.
Sila senin boyle cok vefali cok urkek bir tipin var.Komik gelebilir ama ilk gozume carpan o:)
Belki benden once de soyleyen olmustur.
Cok hassas ince ruhlu vefali merhametli ve urkek boyel her an kirilcak gibi bakiyorsun .Esinle tam tencere kapaksiniz o da cok mulayim duruyor.
Sevgiler

Btf.

Sıla Yılmaz dedi ki...

yasemen k, Teşekkürler cnmm.. Ne zaman istersen gideriz bebek :)

Btf, Teşekkürler.. Aslında eski fotoğraflarımı görseniz çocukluğumdan beri hep kahkülüm vardı :) Eşim kahkülden hiç hoşlanmıyor o yüzden sanırım 4 senedir fln kahkülüm yok :) Öncesinde hep vardı :)
Bence fotoğraflardan da güzel analiz yaptın :) Eşim çok mülayim değildir ama ben bu kadar sakin olunca sanırım o da duruldu biraz :)

Adsız dedi ki...

Sıla selamlar...

Senin tasarımın olan pullu t shirtten istiyorum ne yapmam lazım?

abektaslar@yahoo.com

canan dedi ki...

sılaaa gömleğine bayıldım. siteye baktım ama satışta yok. giymekten sıkılınca bana haber et olur mu :)))

Adsız dedi ki...

merhaba sıla duvarın önündeki fotoğrafın evin sanırım.bu yaz evimi boyatmayı düşünüyorum ve duvarının rengine bayıldım acaba rengini ve markasını yazabilirmsin.....

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, sana mail attım :)

canan, Bitti mi acaba ya :/

canan dedi ki...

malesef aradım taradım yok. favori ürünlere baktım yine yok, yine yok. içime oturdu buladım yaa :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, duvarın rengi Marshall mum ışığı :)

Canan, istersen mail at o dönem bolca vardı bu gömlekten çünkü :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin