twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

22.3.11

Paris'te 4. Gün

Paris gezisinin son günlerine yaklaşırken, ifadelerimiz de yorgun gözükmeye başladı :)

Cumartesi gününü daha sonradan başlayan yağmur nedeni ile alışveriş & yemek günü olarak bırakmak durumunda kalsak da, disneyland gezisi ardından ayaklarımızda yürüyecek derman kalmasa ben çok mutluydum :)

Sabah kahvaltı ardından yine yollara düştük, uzun metro yolculukları gün boyunca devam etti :)
Bu arada metroların içindeki çiçekçiler ve manavlar ayrıca gönlümü fethetti !

Akşam yemeği görüntülerine kadar yalnızsınız :))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Akşam yemeği için otelimizin yolunu tutuyoruz. Biraz dinlendikten sonra yemek için muhteşem dekorasyonlu bir yere rotamızı çeviriyoruz. Buddha Bar !

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com





7 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Paris'i özledimmm. güzel güzel keyfini çıkar. buddha da süperdi

Çok Güzel Hareketler Bunlar dedi ki...

Ladureeeeeee. Şimdi öldürdün beni:)

Gülsah ♥ dedi ki...

Resimlerin hepsi birbirinden güzel gercekten. Güzel bir tatil gecirmissiniz, Paris'de.
Paris bize aslinda cok yakin oldugu halde hic daha gitmedik. Fransaya gitmistim, ama Paris'e hic nasip olmadi, bu resimleride gördükten sonra iyice gidesim geldi :-)) Umarim nasip olurda bende görürüm oralariii

Un peu de tenue ! dedi ki...

Merhabalar. Blogunuza bu ilk ziyaretim, çok keyifli :) Fransaya ho$ gelmi$siniz, umarim iyi bir seyahat geçiriyorsunuz ;)

Bisous

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Amelie müzikleri eşliğinde hızlı bi paris turu yapmışım gibi oldu:D

PINK PRINCESS dedi ki...

Sayende fiyonk kapı kolu arıyorum:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Kristal Küre, Çıkardım geldim bile :)

Çok güzel hareketler bunlar, :)) kötüyüm di mi?

Gülşah, Teşekkürler.. :) Ne güzel bir şeye vesile oluyorum desene :)

Un peu de tenue, Siz de bloguma hoş geldiniz :) tesekkürler..

hande ne yapıyor? Keşke sayfaya ekleseydim :))

Pink Princess, bulursan bana da haber ver :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin