twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

16.3.11

Paris'te 1. Gün

Geçen hafta 5 günlük bir Paris seyahatimiz olmuştu. Giderken beni sıkı sıkı tembihlediniz bolca fotoğraf çek diye.. E bende uslu kızım :))

İlk gün aslında biraz sönük geçti.. Çünkü sabah Paris'e indik süper gelişmiş metro ağını kullanarak Malakoff'a otelimize gittik. Biz oteli pek beğenmedik ama olsun dedik grubun geri kalanını bekleyelim, onlar da öğlen gelip bizimle aynı fikirde olunca önce yollara düştük yeni bir otel arayışına girdik.. Sonra bulduğumuz bir noktada yemek yedik :)
Ama yediğimiz şeyin adı neydi ben unuttum.. :))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

İlk günümüz bu şekilde aksiliklerle geçince akşam yemeği için rotamız Champs-Élysées nam-ı değer Şanzelize oldu :)
Şahsen ben daha büyülü bir cadde bekliyordum :) Ama kocaman ve ışıl ışıl gayet şık bir yerdi.

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Daha önce sizden gelen önerileri dikkate alarak yemek için seçimimiz L'Entrecote (Antrekot) oldu.. İçeri girerken sizi gösterişli bir avize karşılasa da içeride kırmızı beyaz kareli masa örtüleri ile çok sıcak bir yer :) Önce süper soslu bir salata, ardından süper sosta bir et ve patatesler.. Ancak ben sanırım etin tadını çok sevemedim.. sos süperdi ama etin lezzeti yoktu kuru geldi :)) bana öyle denk gelmiş olabilir tabi bilemiyorum :)

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com 

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Ve otele dönmeden biraz vitrinlere göz atmalı değil mi?? :)

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.comwww.fashionbysiu.com


Final tabi ki gece 12'ye kadar açık olan Disney Store'da :))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Snood: Sıla Yılmaz
Palto: Bebe
Ayakkabılar: Elle

24 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

fotolar süper,aldın götürdn bizi oralara:)
petit bataeu'nun kıyafetleri daynaklıdır.türkiyede var mı acaba?
siucum diğer günleri ve izlenimerini merakla bekliyorum :)sevgiler canım

Seda Maç dedi ki...

pizza yı kıskanmadım num numdakinden pek bi farkı yok gibi ama geri kalan herşeyi kıskandım :)
ama bukadar yetmez daha fazla daha fazla fotoğraf :D

kitty dedi ki...

bu paris yazısı benim için çok yararlı olucak siu=)bende 10 nisanda 5 günlüğüne parise gidicem.yazılarının devamını merakla bekliyorum=)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pembe fiyonk, Ne güzel o zaman çok sevindim :) petit bataeu hakkında bilgim yok öylesine çekmişim:)) inşallah birkaç sene içinde ilgi alanıma girer :)

Rococosh, Yaaa ama pizza değil o değişik bir şey :) Hamuru farklı.. En azından bize öyle dediler.. daha çok etli ekmeğe benzettim ben :P Yarın ki yazıda daha çok fotoğraf olacak o zaman merak etme :))

kitty, Aa süper havalar da daha güzel olacak desene :))

Azra dedi ki...

Sılcaım ne güzel fotoğraflar paylaşmışsın. Gerisini merakla bekliyorum. Cumartesi bende içinde Pariste olan bir avrupa turuna çıkıyorum.Bu arada yeni sitem Azra-design.com :)) Çook öpüyorum canm.

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

devamm devamm:)

yasemen k. dedi ki...

hii ne güzel bir tatil olmuştur (: paris'i çok seviyorum ben neden bilmem (: hele o şanzelize'de ki sephora'da yaşayabilirim(: koca koca parfümleri sırtlayıp götürebilirim (:

paris günlüklerinin devamını merakla bekliyorum canım ;)

ruken dedi ki...

Eneee hangi ara gittiniz de geldiniz yahu :) gerçi biliyordum gideceğinizi ama günlerin vızır vızır geçmiş olmasına şaşırdım :) Aksilikle başlasa da güzel geçmiş anlaşılan.. bol bol fotoğraf lütfen :)
Ben bayaa büyütüyorum paris olayını :) ölmeden gidicem inşallah :)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Azra, O zaman bu yazılarda kendine göre çok şey çıkartacaksın :) Yeni siteden haberim var cnm :)

hande ne yapıyor, gelecek gelecek :)

yasemen k, arkasından grip olmasam çok daha güzel olacaktı :)

ruken, ohoo uyu sen :P merak etme cnm bolca fotoğraf gelecek, ya siu bu kadar da çok istememiştim diceksin :)

chunlibeauty dedi ki...

fotolar super :D begendigin yerleri not alayım bende yazın gidebilirim :D

Judy Abbott dedi ki...

aaa champs elysees'de ne zaman H&M açılmış? ben hep Rivoli'deki mağazalara gidiyor idim, süper olmuş böyle.
Leons'da midye yediniz inşallah:)

Disney dükkanı favorimdir, her gidişimde bir tane kocaman fincan alırım Eeyore'lu ya da Kermit'li :))

Mertör dedi ki...

Sılaa bu çok güzel bir post! Fotoğrafları gördükçe anladım o kadar özlemişim ki Paris'i...
Yalnız çok haklısın, insan otelini beğenmediğinde tüm hevesi sönüyor bir anda. Bize de öyle olmuştu, ama sonradan şehrin güzelliği alıyor insanın gönlünü değil mi? :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Chunli Beauty, Gidecek yerler işi kolay, köpek ne olacak :)))

Judy Abbott, Aa bilmem ki :))) Midye yiyemedik :/
Bende Disneylanddan kupa aldım :)

lacivert ojeli kız, Evet ne kadar yatmadan yatmaya gidelecek gibi bakılsada konfor farklı bir şey :)

ŞIKELLA dedi ki...

canım hani turla gittin sen.
bizde belki sonbaharda düşünüyoruz
önerin varmı canım?

Çok Güzel Hareketler Bunlar dedi ki...

Canım ne güzel fotoğraflar çekmişsin. Bayıldım bayıldım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

ŞIKELLA, Tatlım biz turla gitmedik kendimiz gittik. Turlar hakkında pek bilgim yok o yüzden malesef :/

Çok Güzel Hareketler Bunlar, Teşekkürlerrr :))

Cansın Ekşi dedi ki...

fotoğraflarla gitmiş kadar olduk teşekkürlle güzel paylaşımların için :)

yasemen k. dedi ki...

ahh kıyamam cok geçmiş olsun canımm :( bol bol dinlennn ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Cansın, O duyguyu yaşadıysan ne mutlu bana :)

yasemen k, Teşekkürler cnm.. :)

N. dedi ki...

Merhaba, blogunu yeni kesfettim ve ilk actigimda Paris postlarinin cikmasi da guzel bir tesaduf :) ben de blogumda (www.muesseseninikrami.blogspot.com) Paris'in pastanelerini ve tatlilarini tanitip tavsiyeler veriyorum, keske onceden kesfetseymisim de sana da guzel onerilerim olurdu Paris'te yasayan biri olarak. neyse artik bir dahaki gelisinize, umarim guzel vakit gecirmissinizdir :)
bu arada yediginiz sey sanirim tarte flambée, lahmacun gibi,ben yedigimde bayilmistim :)

pelininstyle dedi ki...

Silaa:) super fotolar;)
yediginiz seyin adi flammenkuchen:) ya da flam:)
cok severimmm hampur humpur yerim su an olsa:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

N, kıl payı kaçırmışım seni demekki :) Bir dahaki sefere diyelim.. ve evet söyleyince hatırladım adını teşekkürler :)

pelininstyle, Teşekkürler cnm.. fransız lahmacunu diyelim :P Bende sevdim gayet lezzetliydi :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sıla güzel, l'antricote güzel, ama en güzeli sıla yılmaz tasarımı snood:)) bayıldımm!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sedam, :))) Hemen yollayalım bebek

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin