twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

28.3.11

Renkli Pazartesi 8)

www.fashionbysiu.com


Her ne kadar dün ki havaya ters de olsa, pazartesi günü içinizi ısıtması açısından bol renkli fotoğraflar :)
Kendi bloguma giremiyorum ama siz girebilenler için de yazmaktan vazgeçmiyorum :) 

www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


Ve Reis'in eve döndüğü için mutsuz mutsuz attığı adımlar :)


www.fashionbysiu.com


Palto: Bebe
Botlar: Hunter
Çanta: Marc by Marc Jacobs

12 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

O kadar kullanisli bir canta daha yok! =)

chunlibeauty dedi ki...

süüppersiniz içim açıldı!! Reisin tüyleri de baya uzamış çok yakışıklı olmuş kerata :D

plndrkn dedi ki...

Reis'in hastasıyım :)
ayrıca gerçekten çok cici olmuş böyle, arkası renkli sen önde tek renk ve Reis :)

Cansın Ekşi dedi ki...

insanın kendi bloguna girememesi ne sinir bozucu bi durum.cok tatlısın yinee :)

visnetadindaa.blogspot.com

Gülsah ♥ dedi ki...

cok tatli resimler :-) ilk resimde ve 4üncü resimdeki pozlar harika :) Reis'de poz vermis

Curly Head dedi ki...

Cok Sekersiniz :)

Swift as Desire dedi ki...

çantanı çok beğendim güle güle kullan:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

oh be yorum yazabiliyorum sonunda:) çok güzel birgündü pazartesi bizde sokaklara attık kendimizi, paris yazıların cok güzeldi, bir de yazın gitmelisin...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zuzu, gerçekten de yok! Ediz iyiki almışız bu çantayı hiç çıkarmıyorsun diyor :))

ChunLi Beauty, eveet uzadı kestirsem mi diyorum.. Öyle de çirkin oluyor ama böyle de ben uğraşıyorum tüy oluyor her yer :)

plndrkn, Reis'e blog açacağım :))

Cansın, Evet korkunçtuuu :/ Ve teşekkür ederim :)

Gülsah, diğer tarafta başka bir köpek vardı ona bakıyordu ama genelde poz veriyor :)

Curly Head, Teşekkürler :)

Swift as Desire, Teşekkür ederim :)

Aysun Karaalioğlu, Bakalım yaza taşınma telaşları olacak :)

Didem dedi ki...

doggy çok güzellll
benim de blguma bakmak istersen http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler Didem..

Modaliza dedi ki...

o kadar zevkli ki senin fotoğraflarına bakmak...harikasın cnm bnm

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin