twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

17.3.11

Paris'te 2. Gün

İkinci güne sabah şekeri olarak süper enerjik başlıyorum.. Tabi bunun için de güzel bir kahvaltı şart di mi?? 5 günde bile bizim kahvaltılarımızı özledim. Zaten döner dönmez sabah güzel bir kahvaltı yaptık :)

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Daha sonrası otele yürüme mesafesinde olduğu için ufacık bir Eiffel ile tanışma turu düzenledik :) Çılgınca bir sıra olduğu için de kuleye çıkmayı son güne erteledik. Kulenin altında klasik pozları da tamamlayınca ne eksik kaldıı ? :)))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Benim gibi bir tatlı delisi krepleri de hemen hemen hergün midesine indirdi :)

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Sokaklarda hep atlıkarıncalar, pamuk şekerciler, patlamış mısırcılar, krepciler var.. Rüya şehir Paris oldu benim için artık :))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Hazırlanmak için otele dönme zamanı gelince yolda bu pembe arabayı gördük.. Çokkk şeker :)

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Kendi kendine nikah hazırlığı yapmak ne kadar zor olsa da Rowenta'nın yeni düzleştiricisi orada beni kurtardı :) Bilmediğin bir yerde kuaföre gitmek, ona güvenmek ne kadar zordur biliyorsunuzdur. Makyajımı da kendim yaptım, makyaj bloglarından aldığım taktiklerle takma kirpiklerimi bile kendim takabildim ya süpersin Siu demek istiyorum kendime :)))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Nikahtan sonra yine durağımız otel oldu :)) Üzerimizi değiştirip bu sefer de Saint Germain Bulvarını keşfe çıktık.. Paris'te gezmek için elinizde sadece harita olması yeterli metro o kadar düzenli ki..

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Tabi yine etraftan görüntüler.. Ve sonradan almadığıma pişman olduğum Vogue Off tshirtü :))

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

www.fashionbysiu.com

Yemek için rotamızı yine sizin önerilerinizden olan Champs-Élysées'de George V'ye çevirdik. Şarap sosunda pişmiş bonfile.. Ben normalde alkol kullanmama rağmen bayıldım..

www.fashionbysiu.com

Tatlı için yerim kalmasa da mutlaka yemelisin dediğiniz profiterol. Bizden biraz farklı. Krema olarak dondurma var. Üzerinde sıcak çikolata sos ve krema. Ama bizim çikolatalı olanlar sanki daha güzel :) Ya da hava soğuk diye bana öyle geldi :))

www.fashionbysiu.com

Sabah saatleri :)
Hello Kitty'li Kazak: H&M Kids
Binici kasketi: Mudo
Palto: Bebe
Ayakkabılar: Elle

Nikah 
Elbise: Bebe

Akşam :)
Palto: Bebe
Kalpli şal: Sıla Yılmaz :)
Çanta: Balenciaga
Çizme: İnci

24 yorum:

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar, siz de çok güzelsiniz Sıla'cım :) Benim de en çok görmek istediğim yrlerden biri Paris, umarım bana da kısmet olur. Sevgilerr :)

BAHAR dedi ki...

Fransız kahvaltılarının olmazsa olmazı kruvasan

Adsız dedi ki...

mükemmeeeelll biiiiirrr post bayıldım ba-yıl-dım ba-yıl-dım! ellerine sağlık öncelikle bu güzel anılarını paylaştığın için...çok güzelsin her karede özellikle ilk fotonu çok sevdim hehe :p bizim yerimize de gezmişsin parise gitmek isterdim ben de..inşallah bir gün kısmet olur :) o zaman bakarsın ben de senin tecrübelerinden yararlanırım sılacım :) diğer günleri merakla bekliyorum şimdi :p

Judy Abbott dedi ki...

Siu tuvaletin muhteşemmiş, çok şık, zarif, asil ve de güzelsin. bayıldım vallahi.

Adsız dedi ki...

ya siu ayıptır sorması seni boyun kaç?elbisene bayıldım, ben de böyle modellere bayılıyorum ama boyum kısa diye denemeye bile çekiniyorum.bir yorumunda boyum çok uzun değil demiştin.sana çok yakışmış, belki ben de senden cesaret alıp denerim:)

There_Yaaa dedi ki...

Paris gercekten cok güzel bir sehi. Günlügünüde cok begendim, devamini bekleriz ;) 4./5. resimdeki ayakkablarin cok tatli nerden aldigini ögrenebilir miyim? :)

Adsız dedi ki...

gitmiş kadar olduk..fotolar çok güzel..dahasını isteriz:))bu arada, nikah kimin acaba?elbisenin modeli hoşşş..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok beğendim.Paylaşım için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Sılacım çok güzel gözüküyorsun :) elbiseni merak ettim nerde aldın çok yakışmış lacivert sana :))
ayrıca o almadığın tshirtün yanındaki bardaklara ve eyfel maketlerine bayıldım :) o tatlılar aman allahım :))güzel anlar olmuş fotograflarda harika :)) sevgiler canım :)

elif şüheda dedi ki...

çok ama çok güzel fotolara bakmak çok eğlenceli..bişi sorcam ilk fotodaki gözlük nerden ve markası ne? tesekkur ederim:)

Unknown dedi ki...

Eveet sonunda yeni boyunluğu da gördüm
Bu diğerinden daha da güzel olmuş eline sağlık
En kısa zamanda alcam tabi kaldıysa?

Moda Tutkusu dedi ki...

Resimlere baktıkça tekrar gitmek istedim.Paris beni en çok etkileyen yerlerden oldu nedense:)En kısa zaman da tekrar gidicem:)

GÜZİN dedi ki...

Siuucuum çook güzel bir post eline sağlık herzamanki gibi çok şık olmssn elbisen sana bir bihter havası katmış:)) ay çok merak ettim nerden aldığını ben narçiçeği tonlarında bir elbise aryorm kına geceme ama lacivertte çok asil:)) paylaş bizimle markasını siucum:) pariste ne güzel gezmişssinz harika bi tatil olmsa benzio cnm maşallah sizee çok tatlısınz:))

yasemen k. dedi ki...

Enerjin, gülümsemen sahane güzelim (: insanın dönesi gelmemistir sahsen suan orda olmak isterdim, puff :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda Modunda, Teşekkürler.. umarım gidersin diyorum o zaman ben çok hevesli değildim Disneyland vardı rüyalarımda sadece ama bayıldım :)

Bahar, Hemde nasıl lezzetli ama :))

portakal çiçeği, ihih inşallah cnm 5 günlük tecrübem ne kadar yardımcı olursa o kadar yanındayım :)

Judy Abbott, Teşekkür ederimm :)

Adsız, Boyum 1.58 "çok uzun değil" değil, kısacık minnacık biriyim :))

There Yaa, Teşekkür ederim :) Devamı da 3 gün daha yolda sonrası yok :/ Ayakkabılar Elle'den..

Tatlı Gacı, Teşekkürler :) Devamı gelecek..

içimden geldiği gibi, Rica ederim ne demek :)

Burcu, Teşekkür ederim cnm :) Elbise Bebe'den.. Tshirtü gidersen alsana bana :))))

Elif Şüheda, Gözlüğün bir markası yok sanırım alalade bir yerden alınmış.. sonradan camlarını değiştirtmiştim sadece..

ftmnr, Evet nihayet görebildin cnm :)) Senin olur belki bir gün.. belki yarın.. belki yarından da yakın :)) ipucu yeterli mi senin için??

Moda Tutkusu, Beni de götürr :)

Güzin, Teşekkür ederim cnm :) Nar çiçeği denk gelmedi sanırım hiçbir yerde.. Elbise Bebe cnm..

yasemen k, Mucx :) Teşekkür ederim cnm..

Adsız dedi ki...

siu, ben de 1.55'im yani senden daha mini minnacığım:)ama demekki mermaid tarzı elbiseler bizlere de yakışıyomuş,sevindirik oldum valla sabah sabah:)

Adsız dedi ki...

heyoo bihterin elbisesi bu di mi? ziyagillerin bihter :))

Unknown dedi ki...

Nikahta giydiğin elbiseyi Bebe'de görüp bayılmıştım, diyorum nerden hatırlıyorum ((: ama sanki geçen seneydi ben gördüğümde.. Fotoğraflara bak bak doyamadım şahane bir paylaşım olmuş yine!
Sevgilerrrrrrr!!

pelininstyle dedi ki...

Senin aklin kalmasin tisort cok guzelmis alir gonderirim ben sana valla.
Elbise sana inanilmaz yakismis. Sacin makyajin hery dort dortluk olmus.
Fotograflar cok seker ayrica

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ohhh serin bir paris havası esti laptopumdan bana doğru:)
Nikah elbisen çok şıkmışşş!

balkan gırl diary,,, dedi ki...

Bizim gibi kahvaltılar var mı dünyada,,,:) Buarda siyah şapkalı beyaz atkılı fotoğraflarını çok beğendim

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, bence boydan çok vucut tipi bunda çok etken :)

Adsız, Değil aslında :)

Beyaz Büyü, Evet cnm yeni koleksiyon değil zaten :) Teşekkürler :)

pelininstyle, Ay cnm benim.. Eşin iyi olsun gerisini düşünme sen :) Ve çok teşekkür ederim cnm..

Hande ne yapıyor, :)) Oo istediğim olmuş o zaman desene :)

Balkan girl diary, Bence de yooook :) teşekkürler..

usedlook dedi ki...

sılaaaaaaaaaaa huuuuu kalpli şalından bende istiyorum aşık olsum hemen hemen hemen :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

used-look, :)))yaaa ama kalpli olanından kalmadı.. damask desenli var

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin