twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

9.3.11

Rowenta ile Soru - Cevap

www.fashionbysiu.com


Bugün Rowenta DoubleLiss ile saçlarım yapılırken o kadar çok konuştum, o kadar çok anlattırdım ki.. Saçlar konusunda hiçbir şeeeeeey bilmediğimi anladım.


Özellikle düzleştiriciler hakkında !


Eminim ki bu yolda tek değilim.. O yüzden hadi bakalım hanımlar;


Maşalar, düzleştiriciler, saça uygulanan uygulamalar, yöntemler vs vs aklınızda merak ettiğiniz ne varsa siz sorun, rowenta bizler için cevaplasın.


Ve bana yapılan uygulamadan fotoğraflar.. Hazırsak başlayalım..


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


Ve Final!


www.fashionbysiu.com


www.fashionbysiu.com


Evde tek başıma yapınca da aynı sonucu alabilecek miyim merak ediyorum.. Bunu en yakın zamanda da deneyip paylaşacağım.. Ve diğer merak ettiğim ne kadar sürede yapabileceğim? Çünkü sanırım bu ürünlerde en çok dikkat ettiğimiz nokta pratikliği.


www.fashionbysiu.com


Benim soracak bir değil bir çok sorum var diyorsanız da çekinmeyin ben her detayı sordum. Kaç dereceye kadar ısınıyor? En yüksek ısının saça zararı var mı? Uygulama öncesi saçlarımız nasıl olmalı?


Sizin sorularınızı da bu yazıya yorum olarak bekliyorum. Daha sonra Rowentanın cevapları gelecek :)


Uygulamayı denemek isterseniz de Akatlar Club Sporium'da deneyebilirsiniz. Son gün 13 Mart unutmayın..




** Bir süre buralarda olmayacağım o yüzden yorumlarınız daha sonra ben dönünce yayınlanacak ve cevaplanacak.


** Dün giydiğim puantiyeli gömleği & bugün ki fiyonklu kazağı www.modaninmerkezi.com 'dan aldım.. Soranlar oldu arada o detayı da verelim :)









10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba kazağın çok güzel modanın mrkzine baktım ama yok.yüzüğünüzd çok güzlnerden aldınız öğrenebilirmİyim

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş saçların :) ben de merak etmiştim bluzunu vermişsin tiyoyu :) iyi yolculuklar Sılacım sevgiler...

Adsız dedi ki...

sıla tatilinde ii eğlencelerrr.keşke eyfel kulesi temalı bi anahtarlık getirsen bizlereeee:))) saadet.

emnsn dedi ki...

Siu çok hoşsun <3
Benim saçlarım baya bir uzun.Önceki yıllarda ara makas,vb şekilde katlı ve inceltilmiş olduğundan düzleştirdiğimde saçlarım hemen bozulmuyordu.Bu yıl bende gür saç modasına kapılıp saçımdaki katları yok ettirdim.Böyle olunca da düzleştirdikden sonra çabucak bozuluyor saçlarım.Normalde de düz saçlıyım fakat dümdüz olmasını istediğim için düzleştirici kullanıyorum.Rowenta'nın bu uygulamalardan önce kullanmamızı önereceği birşeyler var mı? Vee tabiki birkaç püf noktası da süper olur :)

Adsız dedi ki...

muhteşem bir ürün olduğunu biliyorum :)) çünkü satış elemanlığı yaptığım mağazada satılıyor... tek bir çekişte bile harika sonuç ve tarağının bulunması sayesinde çok kullanışlı ve rahat :)) fiyatını da biliyorum :))

Sinem..

GÜZİN dedi ki...

Yine güzellik kraliçemiz iş başında:=) canım siucum sana bu fiyonklar nasııll yakışmış bide 1000.kez söyleyeceğim ama bu saçç seni çoookk çıtır çok hoşş gösteriyooo:))zaten öylesin ama bu kesim çok çıtır oldu pariste benm yerimede gez toz ye iç,kocacğnla güzel bir tatil diliyorm:)

Çok Güzel Hareketler Bunlar dedi ki...

Saçlarına bayıldım:) Fiyongun desen çok tarz. Sevgiler.

armutkiz dedi ki...

canım saçların çok güzel. bnde kestirmek istiyorum ama cesaretim yok... kuaför bilgisi verebilir misin?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, merhaba.. belki stokta kalmamıştır bilmiyorum ki :(( Yüzük accessorizedan..

Burcu, Teşekkürler cnm :))

Saadet, Teşekkür ederim :) Mail atarsan bana yollarım :))

emnsn, Teşekkürler :)
Sorularını ileteceğim.. :)

Sinem, Süper :)) benimde ilk başta tereddütlerim oldu. Ne farkı olabilir ki dedim ya da ama tarağının olması güzel bir şeymiş gerçekten.. Boşuna yapmamışlar :))

Güzin, :)) cnm ya..
Saçlarıma nedense bende hayranım.. :) hem kullanması çok rahat hem pratik.. hem daha modern vs vs :) artık daha düz :))

Çok güzel hareketler bunlar, Teşekkürler :))

armutkiz, Teşekkürler.. En son Yeşilköy'de Studio Grace'de kestirdim :)

Arwen dedi ki...

Merhaba Siu. Harika gözüküyorsun!!! : ) Senin detaylı post'unu okuduktan sonra hemen bu düzleştiriciyi internetten siparişini verdim, birkaç güne kalmaz gelir. :)
Benim sormak istediğim birşey vardı. Saçlarını bu tür aletler ile sekillendirmeden önce ya da sonra sabitlemek için kullandığın ürünler var mı? Örneğin Şu an kullandığım başka bir markanın düzleştiricisi var ve nerdeyse yarım saat uğraşıp saçlarımı yapıyorum ama 10 dk sonra o düz hali kayboluyor.. Eee heyesim kırılıyor sonra, bir daha da saçımla uğraşmak içimden gelmiyor.. Şimdi Rowenta'yı da alıyorum, dolayısıyla yine uğraşıpta, aynı şey başıma da gelsin istemiyorum yani.
Sevgiler.. : )

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin