twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.3.11

Daybuyday.com ve İnternet'ten Alışveriş Keyfi

www.fashionbysiu.com

Haftasonu olmasından dolayı ufacık bir kaçamak yapıp ailemin yanına yine Adana'ya geldim. Bu yüzden ister istemez Paris yazıları bir kaç gün aksadı. Yarından itibaren son iki günü de yazacağım.. :)

Bunu belirttikten sonra, gelelim konumuza :)

Daha bir kaç gün önce bir yazı yazdım ama yayınlayamadım. Daybuyday.com 'u tanıtan ve sizleri haberdar edecek olan .. Sonra daybuyday blog'da internetten alışveriş keyfini yazmamı istediler ve tabi hemen yazdım :)

Daybuyday.com hakkında kısaca bilgi vermem gerekirse, yep yeni bir privite alışveriş sitesi. Davetiye sistemi ile çalışıyor. Tanınmış markaları çok uygun fiyatlarla satın almak isterseniz yapmanız gereken üye olmak :) Üye olmak isterseniz bana mail atmanız yeterli hemen davetiyenizi yollarım :)

Day buy day'in dikkat çeken diğer özellikleri ise, hepsiburada.com'un alt yapısını kullanması ve hızlı teslimat güvencesi vermesi. Çünkü internetten alışverişi ne kadar sevsekte bekleme süresi biraz sancılı olabiliyor. Ayrıca parakende sektörünün güçlü isimlerinden Cem Hakko ve Dinç Artman imzaları da daybuyday.com'dan beklentilerimizi arttırıyor :)


Daybuyday.com blog'da benim yazım için tık tık ..



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin