twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.3.11

En Son

2980652_vebzjc4h_c_large


En son ne yaptım.. ? İki güzel gelin adayına bekarlığa vedaları için tshirt! Ama henüz tam anlamıyla bitmedi :) Sırtım/omzum tutulmasaydı eğer hareket edebilecek ve bitirebilecektim :(


Ne okuyorum:  Eat Pray Love


Hangi filmi gördüm: Just Go With It / Hayatım Yalan



Ne içtim: Margarita içmeye çalıştım, içemedim..


Ne yedim: Donut :yummy:

Ne aldım: Paris'ten sonra bir süre bir şey almamayı düşünmüyorum :) Ama gönlümde Furla Candy Bag var:)

Neye sevindim: Taşınma tarihimin az çok belli olmasına


Neye kızdım: Blogların kapatılmasına

Neye şaşırdım: En yakın arkadaşım ve kuzenimin sanırım aynı tarihlerde evlenecek olmasına :/ Aynı güne gelmesin diye dua ediyorum.. 


Ne tıklayıp aldım: Trendyol'dan şeffaf converse, Markafoni'den NR.39 kırmızı fiyonklu ayakkabı :) 




Buna eklemek istediğiniz sorular varsa ekleyelim :) 

11 yorum:

4 dedi ki...

ben senin bu en son köseni cok seviyorum canim ya... :)

Curly Head dedi ki...

Nr.39 ´dan 3 Fiyonklu Kirmizi Ayakkabiyi mi diyorsan eger oysa ona bayiliyorummm :) Güle Güle Kullan ayakkabilari da bizim icin görüntülersen cook Mutlu oluruz :)

zep_bilgen dedi ki...

furla candy bag'lere ben de bayıldım siu! o ne tatlılıktır öle! nereden almayı planlıyorsun?
ütopikprenses/zeynep

yasemen k. dedi ki...

Bu postu seviyorum (: cok eğlenceli Siu neler neler yapmış (: bence böyle bir de Siu'nun bir günü postu olmalıı :)) hihih

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Demek sendin o şeffaf convers'i alan:D o yüzden bana kalmadı:D:D

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda Boncugu, Ayy cnm :) sık sık yapmaya çalışıyorum o zaman bundan sonra:)

Curly Head, Evet 3 fiyonklu olan :) Gelsin de bi, heyecanla bekliyorum :)

Charlotte, thanks

zep_bilgen, Emin değilim tr'de baya bir farklı sanırım fiyatları, amerikadan olabilir ama vazgeçebilirim de her yerde var şuan :)

yasemen k, bendeee :) ama benim her günüm aynı değil kii :( nasıl yapsak?

hande ne yapıyor? hueha utandım şimdi :)

Adsız dedi ki...

seffaf converse devam ediyor mu hala ve ne kdr acaba :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, hayır devam etmiyor. Trendyol'da kampanyalar 1 hafta sürüyor max.
ama sık sık converse kampanyası yapıyorlar takip edersen yakalarsın :)

Adsız dedi ki...

Tesekkür ederimm umarım yakalarım :)

Unknown dedi ki...

ihi nazlımın dugunu mu yoksaaaaaaaaaaa
:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Görkem, Evet :)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin