21.12.09

Sevgiliye Hediye Seçeneği

Bu aralar ortalarda yoktum pek biliyorsunuz.. Bir önceki yazımda hastayım demiştimya hani o akşam daha da çok hastalandım ve mecbur yattım biraz.. Twitter'dan beni takip edenler zaten görmüşler bu durumu.. Arayan herkese teşekkür ederim! Kocaman öperim! Şimdi dinlendim enerji topladım ve geliyorum tekrar :) Hatta cumartesi günü erken doğumgünü kutlaması yapacak olmamıza rağmen ben katılamadım! Düşünün halimi.. pek vahim.. :P

sevgiliye hediye kutu

Şimdi bu hediye ne derseniz? Benim değil!! :)

Sevgiliye Hediye Şekerler

Ayın 12'sinde çok yakın arkadaşlarımızı askere uğurladık. Bu da askere giden arkadaşımızın kız arkadaşı için hazırladığımız kutu :)
Baston şekere bayıldım! Onun haricinde kutu çok boş kalmasın diye kalan yerleri haribolarla doldurduk. Birde kedicik aldık ve asıl hediyemizi onun boynuna taktık! :)

Sevgiliye Hediye Kedi

31 yorum:

Burcu dedi ki...

siuuu:(( öncelikle çok geçmiş olsun canım benim. ya nası duygulandım herkesin senin gibi düşünceli, zevkli, sağduyulu , merhametli, dünya güzeli... bir arkadaşı olmalı. sen çok tatlı bi insansın bayıldım gerçekten:) günde 500 kere bloguna girip bakıyorum yeni bişi varmı diye 5dakkada bir falan yapıyorum bunu=) ve tekrar döndüğün için bu yeni postu okuduğum için de çok mutluyum=) mucmucmuc=))

Siu dedi ki...

Canım benim seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun dimi.. ne zaman seninle konuşsak hep yüzümde bir gülücükle kapatıyorum bilgisayarı :)

aysegul in ny dedi ki...

daha ne yapacaksınız hatta kıskandım bıle :)

Betul dedi ki...

ya ne guzell:) benm de sevgilim gitti askere :( kimse bana boyle bir sey yapmadii :( :) gerci hep yanimdalar sagolsunlar::) ama bugun dogumgunuu :(:(

Fatma dedi ki...

Çok güzel bir sürpriz bu
ne şahane. arkadaşlar çok şanslı.
Çok çok geçmiş olsun bu arada. İyi olmana çok sevindim inşallah bu kışın son hastalığı olsun:))

pofiş dedi ki...

harika olmuşş çok kıskandım:( baston şekerden bende istemiştm küçücük foçada bulamamış sevgilim....harika düşünmüşsün....siucum

sedaca dedi ki...

çok geçmiş olsun tekrardan, hep iyi ol sen :)
bu haribolar süper fikir, benim sevgili bunların kolalı olanına bayılıyor, sanırım onu en mutlu edecek şeylerden biri bir kutu kolalı haribo :)))
tenk yuuu fikir için, biz de seni öperiz en kocamanından :)

kutupayusu dedi ki...

harikasınız..... sakın onu yalnız bırakmayın..benim sevgilide askere gitti..yalnızlığa alışmak çok zor...
: ((

♥ Handan ♥ dedi ki...

Siucum çok gecmiş olsun, iyi olmana sevindim şimdi.

Hediyeler ne güzel ya, bayıldım ! İnsanın düşünceli arkadaşıi sevgilisi olması ne güzel bir şey..Bu zamanda sizler gibi dost bulmak sanırım bir elin parmağından az..

иαℓαи dedi ki...

çok geçmiş olsun siucum , yaa o paketin içindekilere bayıldım , valla çok zevklisiniz...

Jojee dedi ki...

ne kadar düşüncelisiniz canım.bayıldım yapyığınız hediyeye.
geçmiş olsun tatlım yeniden

€s®ac@ dedi ki...

canım çok iyisin allah seni de senin gibi iyilere denk getirsin inş . aranjmanını çok sevdim o kolye değerli taş mı bijuteri mi çok zarif duruyor :) güle güle kullansınlar

Siu dedi ki...

Aysegul, sana daha güzelini yaparım ben :)

Betul, kıyamam :(( benimde yarın d.günüm :)

Fatma, teşekkür ederim.. inşallah kışın son hastalığı olur diyorum bende :)

pofiş, yollayım ben sana hala istiyorsan canım şeker :)
mail at adresini yolla

sedaca, Teşekkür ederim canımcanım
bizde ben hastayım kolalı şekerlere :))
istersen sana da hazırlarız bi kutuu :)

kutupayusu, evet :( benimki askere gittiğinde de beni bu arkadaşım yalnız bırakmamıştı bende elimden geldiğince onun yanında olmaya çalışıyorum..

Handan, Saol cnm :)
Kıyamam ya ne güzel yazmışsın.. ben böyle herkese karşı pozitif olmaya çalışıyorum.. iyilik yapim herkese istiyorum..

nalan, saol tatlım bende zor verdim paketi şekerlerden kaçırdım biraz ama :)

jojeem, saol cnm benim geçmiş olsuna gelsene bana :))

esraca, inşallah teşekkür ederim tatlım :)
kolye altn ama taşlar pırlanta değil.. kuyumcuların sattığı zirkon taşlardan..
mucu

zeynepin sesi dedi ki...

canım benim geçmiş olsun çok..
kutu da içindekiler de harika gözüküo :)

pofiş dedi ki...

canımmmm ne kadar şekersin ne incesin çok sağol meleim...almış kadar oldum....öpüyorum kocaman...

sedaca dedi ki...

bitanesin sen, tamam hazırlayalım :)) başka neler koyalım içine konuşalım :)

Adsız dedi ki...

gerçekten çok hoş hediye,paketlenmesi sunumu harikaa,süper bi fikirdi ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun .. hesiye fikri süper tebrik ederim =) malum yılbaşı yaklaşıyor ve bnde sewgilime bir sürü hediye aldım ama onları sığdıracak bu kutu bulamadım =(( nerden bulabilirim acaba?? eğer yardımcı olursanız çok sevinirim =)
MERVE

Siu dedi ki...

zeynepin sesi, teşekkürler tatlım :)

pofişim ben ciddiyim! :)

sedaca, tamam özel konuşalım bu konuyu seninle :)))

Adsız, Teşekkürler, arkadaşlar yardım için var :)

Merve, biz bu kutuyu carousel'in alt katındaki hediyelik kutular satan bir yer yardımı olur inşallah :)

fotograf penceresinden dedi ki...

tatlım düzeldin mi biraz, ne düşüncelisin sen ne güzel bir hediye :)harikasın

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok cici ama senin paket süper ötesiydi aşkım artık iyi ol her sesini duyduğumda içim üzülüyor :(

Antigone dedi ki...

hediye kutusu fikrine bayıldım tatlım, süpppppeeeeer! nasılsın? biraz daha iyi oldun mu?

Siu dedi ki...

fotograf penceresinden, evet canım daha iyiyim artık.. çok az kaldı :) teşekkür ederim mucu

Edoş, Aa evet bak onu da gösterim bir ara tekrar :)
ama duydun giderek her gün daha iyiye gidiyor..

Antigone, İyiyim iyiyim artık.. :) özellikle bugün.. :))

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

haribo dolu kutu için herşeyi yapabilirim.

Siu dedi ki...

Aynı duyguları paylaşmak ne güzel :))

cecilia dedi ki...

ne güzel ne şirin bir kutu öyle, banada doğumgünümde yapmışlardı, yani sevgilim aramış istediği kutuyu bulamamış, kuzenime kutu kaplattırmış filan biraz amatör olmuştu ama olsun ben çok beğendim :) Arkadaşın da üzülmesin sayılı gün çabuk geçer, bak ne güzelim dostları varmış :) sevgiler..

Siu dedi ki...

senin kutun daha güzel olmuştur o zaman emek var üzerinde sonuçta :))

olcaytile dedi ki...

ben bu baston şekeri buralarda bulabilirim di mi siucum? bayıldım çünküm..

Siu dedi ki...

Sizin oralar nereler :)

Adsız dedi ki...

siu bu hediye kutularını nerden bulabiliriz yanlış anlaşsılmasın sadece kutu olarak

Siu dedi ki...

Biz Carousel alışveriş merkezinin alt katında bir yerden almıştık.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin