6.12.09

Bugün Ne Yapsam Diyenler? Feriköy'de Bir Pazar




Bugün ne yapsam diyenler için bir fikir :) Feriköy'de bir pazar var üstelik Bilun ve Stil Direktörü'de orada desem?? Ben eğer kendimi biraz daha iyi hissedersem gidicem.. aradığımda o kadar güzel anlattılar ki gitmeyecek olmama rağmen şimdi içim içimi yiyor :))


Yol Tarifi: Metrodan Osmanbey durağında indiniz.. Mecidiyeköy istikametine doğru yürüdünüz.. Hemen solda Akbank kalıyor.. Oradan Bomonti çıkışı var.. O çıkıştan dümdüz yukarı çıkın oralarda kime sorsanız bilirmiş :)

17 yorum:

mughetto dedi ki...

bu hafta 12 sınavım olmasa kesin giderdim :)

Buket dedi ki...

haha :D çok tesekkürler efendim yol tarifiniz için :)

Siu dedi ki...

mughetto, yuh! 12 sınavmı olurmuşş??

Buket, Rica ederim ne demek :))

mughetto dedi ki...

Siu iwit kuzum :(
Yarın 3 sınavım var mesela,salıda 3 sınavım var..Çarşamba 1,perşembe 3 ,cuma 2 sınavım var.
Püf.

Siu dedi ki...


Bişey olursa bebek kal bende nasıl gidip geliceksin o kadar yolu.

mughetto dedi ki...

Bahtsız başım ya..
Birde haberin yok senin ben belki Bakırköy'de haftanın 3 günü çalışmaya başlayacağım..
Zaten okul biterse bu gidişle oralara taşıncam :):)

nilo dedi ki...

Ay süpermiş ya!!! Ama minik adamla pazara gitmek mümkün mü:(

Siu dedi ki...

mughetto, twitterdan okudum da eski yazılardaydı ondan cevap yazmadım ne işi bu mail at bakim :)

nilo, sen onu bana bırak ben onu yerim sende pazara gidersin :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben belcikadan blogunu hayranlikla izliyorum, ileride bende bir blog yapmak isterim ama bunun için yeterli bir bilgim yok, bana yardimci olabilirmisin ne yapmam gerekiyor? Ve bunun için de bir ûcret ödüyormusun?

Betul dedi ki...

ben gittim cok guzeldi:)

özge dedi ki...

üşüdünüz mü kuzumm

İğne İle İplik dedi ki...

ohhhh gittim gezdim gördüm:)) Eda Ablacığımla Bilun Ablacığımıda ziyaret ettim. Sefam olsun:P Yalnız tüm harçlığı pazara bıraktım, işin o kısmı hiç iyi olmadı:))

Siu dedi ki...


Adsız, mail atarmısın sana oradan yardımcı olayım..

Betul, ben gidemedim :(((

özge, ben gidemedim ama edoşlar donmuş!!

iğne ile iplik, aldım haberleriniii :)))

EzGi dedi ki...

bu bahsini ettiğin pazar günleri kurulan feriköy pazarı mı başka bir şey mi yani her hafta oluyor mu, öünkü tarifin o kadar süslü ki bu haftalık bir şey sandım :) hangisi doğru şimdi

Siu dedi ki...

Ezgi, her hafta var canım ama her hafta eda ve bilun yok :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canımsın 13de de katılmaya karar verdik desteğin için sağol

Siu dedi ki...

Rica ederim ne demek bebeğim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin