twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.12.09

Kültür Bakanı Ertuğrul Günay katılımıyla Dilek Hanif Basın Lansmanı

Geçen hafta canım sarı şekerim Serapla Moda ile birlikte Swissotel'de düzenlenen Dilek Hanif Basın Lansmanına katıldık, lansman sonrası ise kendisiyle bir röportaj yapma şansımız da oldu, ancak onu birkaç gün içinde görebileceksiniz..

dilekhanif1

27 Ocak 2010'da "Paris Haute Couture Haftası"nda Dilek Hanif beşinci kez Türkiye'yi temsil edecek. Dilek Hanif bundan önceki senelerde hep kendi imkanlarıyla Paris'te bulunmuş olmasına rağmen bu kez "Fransa'da Türkiye Mevsimi Etkinlikleri" kapsamında destekleniyor. Darısı bütün modacılarımızın başına diyorum..

dilekhanif2

Birde Ertuğrul Günay'dan bomba.. kafasında bir proje varmış, yeri de belli ama binayı ayarlamaya çalışıyorlarmış şuan, Teşvikiye'de "Tekstil ve Moda Müzesi" açmayı düşünüyorlarmış..Buna da inşallah diyorum..

Son olarak tabiki finali kendimle yapıyorum! :)

christmasiu

13 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ilk yorum bendenn!
harikasın şekercim:) hem bize böle güzel bi haber sunduğun hem de biz blogger'ları bi kez daha hakkıyla temsil ettiğin için sevindim çok!

gene kırmızı ruj sürülmüş, tatlı mı tatlı olunmuş!:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

röportajı bekliyorum ;)

ZET Fashion dedi ki...

O hediyelerden birini kapmak istedim bir an :)

Eva's Fashionland dedi ki...

çok güzel gözüküyorsun canm:)

Style Tricks dedi ki...

Tekstil ve Moda Müzesi ha! Süpermiş, inşallah yaparlar... Siu, böyle etkinliklere beni de götüüürrr! :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, canım benim :) sana cevap bile vermiyorum herşeyi biliyorsun zaten aklımdan geçenleri okuyabilirsin :) ruj da sen dedin diye sürdüm! :)

Fashioncholic, geliyor! :)

Zet, ben sana hazırlarım hediye :)

cupcake, teşekkür ederim cnm..

ully, müze açılsında gidelim! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) canım benimm!
aklından geçenlerle benim aklımdan geçenler çok benzer, ortak niyetler ve duygular:))

kırmızı ruj da ortak bi zevk:P

bu Tekstil ve Moda Müzesi açılsa gerçekten de çok şık olur! gideriz hemen:)

Adsız dedi ki...

harika görünüyorsun canım. ne güzel,geçen twitterda bahsettiğin etkinlikmiş bu demek.

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, müze açılsın hemen zıplarız :) burada olursan beraber de gideriz süper olur..

trendsandshopping, teşekkürler cnm.. bu arada evet cnm twitterdaki etkinlik buydu :))

Burcu dedi ki...

herzamanki gibi çok güzel gözüküyorsun siucum=) resimleri görünce ben grurlandım nedense. seni çok sevdiğimden olsa gerek tatlım:) tebrik ediyorum canım benim:)

Unknown dedi ki...

Siucum fotografda gözleri kırmızılığını giderip koymallısın. Birde projeyi sabırsızlıkla bekliyorumm

EMEL dedi ki...

siucumm günaydınn canım harika görünüyorsun yine öpüyorum senii ...
sevgilerimle emelll
good byeee...

Sıla Yılmaz dedi ki...


Burcu, Teşekkürler canmcım.. bende seni çok seviyorum biliyorsun..

Modaerator, evet ama o şekilde yapamadım nedese çok mu kırmızı olmuş ne farklı farklı uzaylı gibi oluyor o zaman :))))

Emel, Fıstığım sabah güneşim :) Teşekkür ederim bende öpüyorum seni..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin